Е21 335i
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Е21 335i
KriK4eTo написа:GRINGO написа:KriK4eTo написа:Т.е. с тази втулка ще надигнеш другата втулка която е с резбата така ли ?
Да, за да използвам цялата дължина на втулката когато искам да я дигам нагоре.
Когато втулката е директно на тавата остават около 2см неизползваеми, защото неможе да се свали повече.
Аз тавата съм я срязал та нямам такива грижи, оставил съм само основата й, на която лягат втулките.
Аз не искам да си орезелявам дебелия макферсън.
Вчера свалям другия амортисьор и го натискам да го прибера.
И кво да вида - нещо опира на 3 см по-нагоре от другия.
Порастналия ме светна че вътре в самия амортисьор има шоков тампон и
явно на другия се е разпаднал и затова влиза по-надолу.
И отворих и другия за да одрежа малко тампона, за да влиза и той толкова.




Иначе сега търся някой части затова съм се поспрял малко.
Немога да намера семеринг за гайката на ботуша.
Немога да намера нови тампони за макферсона горе. Само с поръчка.
Дал съм да ми направят плътни тампони на носачите за стаб. щанга и ще рециклирам
шарнирите. Ще правя шокови шайби за отпред и прахозащитни маншони от такива за рейка.
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Е21 335i
Малко ъп на темичката.
Намерих семеринг за гайките на ботуша.
Тампони не намерих затова само смених лагерите, който бяха проблема.
Носачите бяха рециклирани изцяло.
Номера с прахозащитния маншон от рейка не се получи защото не се събира
между амортисьора и пружината.
Минах на твърд прахозащитен маншон.


















Това е резултата от сетъпа на най-ниско положение.
За съжаление става само за снимки докато не се оправят пътищата ни.
Сега съм я вдигнал на средата и ще видим така как ще е.














Намерих семеринг за гайките на ботуша.
Тампони не намерих затова само смених лагерите, който бяха проблема.
Носачите бяха рециклирани изцяло.
Номера с прахозащитния маншон от рейка не се получи защото не се събира
между амортисьора и пружината.
Минах на твърд прахозащитен маншон.


















Това е резултата от сетъпа на най-ниско положение.
За съжаление става само за снимки докато не се оправят пътищата ни.
Сега съм я вдигнал на средата и ще видим така как ще е.














- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Е21 335i
Отзад ного поляга....трее нещо да се мисли...щото ше въртиш гуми до 5-та.
Сложи си мост от Ауди
кат мен 
Сложи си мост от Ауди


- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Е21 335i
И аз ударих на камък с тия тампони горните на амортисьора....
Най-евтиния вариант е 100 долара от щатско и да ти кажа честно се замислям...
Този начин със сменянето само на лагерите удачен ли е според теб и можеш ли да споделиш размера/номерата на лагерите ?
Най-евтиния вариант е 100 долара от щатско и да ти кажа честно се замислям...
Този начин със сменянето само на лагерите удачен ли е според теб и можеш ли да споделиш размера/номерата на лагерите ?
- dankata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: Е21 335i
Много ме радва таз количка, евала
Отзад наистина е много ниска.


Отзад наистина е много ниска.
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Е21 335i
TheStorm написа:И аз ударих на камък с тия тампони горните на амортисьора....
Най-евтиния вариант е 100 долара от щатско и да ти кажа честно се замислям...
Този начин със сменянето само на лагерите удачен ли е според теб и можеш ли да споделиш размера/номерата на лагерите ?
Оригиналния лагер е на СКФ, номера ще го видя и ще ти го кажа.
Търсих акива лагери, но не успях да намеря.
Разликата им от нормалните сачмени лагери е в това, че тези с повече съчми.
При обикновенните лагери вътрешната и външната втулка са по-тънки и броя на
сачмите е на половина на тези.
Те се сглобяват като се нареждат сачмите в единия край и после
като се вкарат всички сачми се разделят на равни разстояния.
При оригиналните лагери втулките са много по-дебели и за да се сглоби този лагер
вътрешната втулка е на две половини.
Като се вкарат сачмите двете парчета се капсоловат.
Оригиналния лагер ще изкара много повече от този който съм го сложил сега.
Ако не бързаш потърси си оригинални лагери.
Другия варянт който ми предложиха в магазина на СКФ бяха същите тампони ,
но за Е30.Те са със същия лагер но беше някъв Kyoto.
Да си ги избия и да си ги сложа на моя тампон,но не ми се копуваха тампони за Е30.
Иначе на тампоните им нищо им няма само лагера дето хлопаше.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Е21 335i
абе сигурно са омекнали ама като ги нема....
казвай номера на СКФ тук у английско ще го издиря и ако искате ще ви накупя и за вас..
казвай номера на СКФ тук у английско ще го издиря и ако искате ще ви накупя и за вас..
Re: Е21 335i
Тия тампони погребват колата и нищо им няма. Лагеретките не дъражат.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: Е21 335i
Моите още са цели, но имат луфт хлопкат от време на време

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Е21 335i
Те и моите бяха цели ,но не ми харесваше как хлопат.
Смених ги с едни обикновенни.
Външния размер е същия,но височината на втулката е по-малка и трябва да се подложи
една шайбичка за да не стърже тавата в тампона.
Смених ги с едни обикновенни.
Външния размер е същия,но височината на втулката е по-малка и трябва да се подложи
една шайбичка за да не стърже тавата в тампона.
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: Е21 335i
GRINGO написа:Те и моите бяха цели ,но не ми харесваше как хлопат.
Смених ги с едни обикновенни.
Външния размер е същия,но височината на втулката е по-малка и трябва да се подложи
една шайбичка за да не стърже тавата в тампона.
Има ли положителен ефект?


- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани