Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
61 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Е39 не е по-скъпа за поддръжка от някои други подобни коли, но виж темите за разход и поддръжка

- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
ALiGaToR написа:Реално Passat B5 със 1.8 двигател 20 клапана и 125 коня по каталог се дава, че гори 12,2 литра на 100 км. градско.
А BMW 520i с 2.0 двигател 24 клапана и 150 коня по каталог се дава че гори 12,6 литра на 100 км. градско.
Но ако при пасата този разход може да се достигне лесно, то при БМВ-то едва ли се случва дори като ново.
Това за пасата го казвам от личен опит сега някой да не каже, че си измислям. За БМВ-то имам наблюдения точно върху 2.0 бензин.
- mipowers
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Stockholm
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520!
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Да изразя лично мнение:кола се купува да ти е по сърце,наистина да имаш вътрешното чувство,че това е твоята кола.Тръгнеш ли да правиш сметки колко ще ти струва това,колко онова,не става.С Всяка една кола може да се вкараш във филми страшни,ако не спазваш някои елементарни правила при покупката и.Личното ми мнение е даже много много да не се взира колегата по форумите за мнение,защото няма да си купи кола с гаранция
Имам регистрация в няколко автомобилни форума,продиктувани от това,с каква кола съм бил във времето-ами то човек като погледне на пръв поглед,че само за проблеми се говори,направо да се отчаяш.Така,че отваряй сърцето и джоба и купувай БМВ-независимо кой модел-това е фирмата-другото според мен е компромис

- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Е добре тогава, значи колегите с по 13 разход в градски условия означава че лъжат. А реалният им разход на тях е поне да е 15-16 литра.
От VW форума виждам пък написано:
Е сега кажете как става Пасата да гори -2 литра от каталожните данни, а пък BMW-то да гори +2 литра от каталожните данни.
Значи или тука имаме пак малко пресилване на нещата и вкарване на пасата в научната фантастика.
Обаче като се поразровиш малко и нещата започват да се размирисват. И почваш да четеш мнеия в темио където не се говори за проблем в колата че да има такъв разход. А ето го и мнението взето от VW форума:
И какво виждаме, че както има Е39 където градското им е 10 литра. То и там има колеги където им гори толкова. Както има и 520i което горяло 14-15, така има и пасати където горят толкова.
От VW форума виждам пък написано:
Passat B5, 1,8, 125 к.с - разход градско 10 л
Извънградско 8 л
Е сега кажете как става Пасата да гори -2 литра от каталожните данни, а пък BMW-то да гори +2 литра от каталожните данни.
Значи или тука имаме пак малко пресилване на нещата и вкарване на пасата в научната фантастика.
Обаче като се поразровиш малко и нещата започват да се размирисват. И почваш да четеш мнеия в темио където не се говори за проблем в колата че да има такъв разход. А ето го и мнението взето от VW форума:
Здравей колега, аз от година и половина имам пасат 1.8Т и мога да ти кажа, че при нормално каране градско(София) ми дава между 9,5 и 12/100. Голямо значение има в какъв трафик караш, при по-нервно каране стига и до 14/100.Имам колега с пасат със същия мотр , но без турбо - казва, че му харчи около 14/100 градско(пак в София)и около 9/100 извън, а той кара доста разумно.Извън градско от 7,5 до 10/100 - пак зависи дали караш с 90 или 160км. Според мен 1,8Т е по-икиномичен и върви повече от чистото 1,8.
И какво виждаме, че както има Е39 където градското им е 10 литра. То и там има колеги където им гори толкова. Както има и 520i което горяло 14-15, така има и пасати където горят толкова.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
totopz написа:acho.rs написа:Глупости ! Един М54 мотор с 6 скорости , извън града си пада на 7,5/100 при нормално каране. ТДСа , каквото и да го правиш под 6,5/100 няма как - кое му толкова мазохизма , да караш 40% по-мощна кола със сходен разход ?
Айде пак рибарски мухабети. Нито TDS-а може да го накара човек да гори 6.5 и да е доволен, нито който и да е бензин на Е39 ще падне на 7.5/100 (освен ако не се кара само по изнанадолно с попътен вятър).
Аз си ги смятам така (за извънградско):
ТДС: 8-9/100
Бензин: 10-15/100
Разбира се с много крепене сигурно може да се падне под тези цифри, но едва ли някой си купува Е39 и кара така, че да се налага и жигулите да го задминават.
Баче , само да те питам- вика ли комшията да извадите акумулатора или сe наложи да ползваш лебедка ?
Тия малоумни разходи , дето си писал , или трябва да заваряваш педала постоянно или да дваш газ на 5та от 60 , за да се получат . Извънграда ограничението е 90 км/ч и да приемем че карам със 110-120 - при тая скорост на моята и докарвам под 8 (моментен 6,5 по борд)и съм с 5 скорости ! Е39 М54 е със 6 скорости и само 100 кг по-тежка кола , което няма значение при извънградско шофиране

Или се научи да караш или спри да говориш глупости - 10-15 извънграда

Стига с тоя пасат - един клас под БМВ 5 и А6 е - все пак е А4 Б5 дълга база . 1.8 наистина гори повече от 1.8Т ...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Нещо по темата : вече има комплект пред окачване на Е39 - 340 лева 

- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Много си прав колега за това, че пасата е един клас под Е39-тката. Но иди го разправяй на тези които ги продават и дават пасата като пример за алтернатива на Е39.
По пътя на логиката и подреждането на колите в различните нисши, то редно е Е39 да има най-скъпа поддръжка и голям разход на гориво, след това пасата и след това Голф-а. Обаче в реалността нямат някаква фрапираща разлика в цената частите и разхода. А да не говорим, че цената на колите на старо е в обратен ред. Но всичко се определя от търсенето.
Че какво е това окачване предно че и комплекта за 340 лева. Стига да е що годе качествено това си е супер цена.
По пътя на логиката и подреждането на колите в различните нисши, то редно е Е39 да има най-скъпа поддръжка и голям разход на гориво, след това пасата и след това Голф-а. Обаче в реалността нямат някаква фрапираща разлика в цената частите и разхода. А да не говорим, че цената на колите на старо е в обратен ред. Но всичко се определя от търсенето.
Че какво е това окачване предно че и комплекта за 340 лева. Стига да е що годе качествено това си е супер цена.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Има обява , не искам да правя реклама , най-малкото защото не съм запознат с продукта . Факт е обаче , че комплект предно окачване за Ауди А6 Ц5 и А4 Б5 се продава успешно в АУди форума на подобна цена и май от същия човек . А хич не е евтино окачването за А4/А6 ...
- какво има да разправяш - казваш БМВ и ФВ и повече няма какво да се обясняваш
Но иди го разправяй на тези които ги продават и дават пасата като пример за алтернатива на Е39.
- какво има да разправяш - казваш БМВ и ФВ и повече няма какво да се обясняваш

- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
1) Извадих си акумолатора. Като отидох да го вадя се оказа, че е доста по-малък и много по-лек от колкото си го представях. Даже с една ръка го изкарах и вкарах след това.
2) Не казвам, че пасатът не е по-нисък клас от Е39. Просто той беше даден за пример и за това говорим за него. Просто пасатът е по-лек от Е39 и за това е логично да гори по-малко.
3) За разхода - ами зависи от стила на каране и точно как се измерва. И аз онзи ден направих 8.5 градско с ТДС-а, но го карах само по главните улици без много стопове и светофари. За мен това не е акуратен градски разход. Като тръгна по уличките където има през 100 - 300 метра стоп и ми прави 12 - 14 / 100.
Карал съм бензинки и хич не ми се връзва Е39 бензин да гори 8/100, освен ако не се кара така както дядо ми кара жигулата.
4) Тези в VW форума с 10/100 градско за пасат 1.8 са като тези в нашия форум с 10/100 градско за Е39 - т.е. аз лично не им вярвам.
5) Едва ли съм чак толкова калпав шофьор - мога и да крепя и съм постигал невероятни разходи, просто не ги споменавам и не ги взимам за нормален разход, защото за мен това не е каране, а мъчение.
6) Пресен пример - вчера вадя ТДС-а от гаража, карам 3 км градско и още около 10 км до селото. Като стигнах разхода по борд беше 7.9/100. Тръгнах от селото и на излизане на главния път си бях на 7.9/100. Понастъпих я за около 5 км до около 160 км/ч и след тези 5 километра разхода ми вече беше 8.9/100. В крайна сметка като я прибрах отново в гаража разхода беше 8.1/100. Та ето - ако бях крепил през целия път сигурно можеше и 7/100 да ми направи, но като си карах както ми е кеф реално стана 8/100. Да не забравяме, че това е без климатик. С климатика още 0.5 - 1 литър отгоре.
7) Няма смисъл да спорим за подобни неща. Просто мен ме дразни фактът, че по форумите се споменават едни невероятни разходи и когато някой човек ги чете, купи си кола и види, че при него не е така започва да се чуди какво му е по колата, защо така гори и т.н. За това по-добре разходите във форумите ако трябва да са по-завишени и някой нов колега като си вземе кола да се зарадва, че неговата гори по-малко, отколкото обратното. Аз примерно преди да купя ТДС-а мислих, че ще ми гори 6-7/100 извънградско от четене по форумите и от приказки на хора с ТДС-и, обаче се оказа, че не е точно така.
Айде със здраве и без ядове за глупости!
2) Не казвам, че пасатът не е по-нисък клас от Е39. Просто той беше даден за пример и за това говорим за него. Просто пасатът е по-лек от Е39 и за това е логично да гори по-малко.
3) За разхода - ами зависи от стила на каране и точно как се измерва. И аз онзи ден направих 8.5 градско с ТДС-а, но го карах само по главните улици без много стопове и светофари. За мен това не е акуратен градски разход. Като тръгна по уличките където има през 100 - 300 метра стоп и ми прави 12 - 14 / 100.
Карал съм бензинки и хич не ми се връзва Е39 бензин да гори 8/100, освен ако не се кара така както дядо ми кара жигулата.
4) Тези в VW форума с 10/100 градско за пасат 1.8 са като тези в нашия форум с 10/100 градско за Е39 - т.е. аз лично не им вярвам.
5) Едва ли съм чак толкова калпав шофьор - мога и да крепя и съм постигал невероятни разходи, просто не ги споменавам и не ги взимам за нормален разход, защото за мен това не е каране, а мъчение.
6) Пресен пример - вчера вадя ТДС-а от гаража, карам 3 км градско и още около 10 км до селото. Като стигнах разхода по борд беше 7.9/100. Тръгнах от селото и на излизане на главния път си бях на 7.9/100. Понастъпих я за около 5 км до около 160 км/ч и след тези 5 километра разхода ми вече беше 8.9/100. В крайна сметка като я прибрах отново в гаража разхода беше 8.1/100. Та ето - ако бях крепил през целия път сигурно можеше и 7/100 да ми направи, но като си карах както ми е кеф реално стана 8/100. Да не забравяме, че това е без климатик. С климатика още 0.5 - 1 литър отгоре.
7) Няма смисъл да спорим за подобни неща. Просто мен ме дразни фактът, че по форумите се споменават едни невероятни разходи и когато някой човек ги чете, купи си кола и види, че при него не е така започва да се чуди какво му е по колата, защо така гори и т.н. За това по-добре разходите във форумите ако трябва да са по-завишени и някой нов колега като си вземе кола да се зарадва, че неговата гори по-малко, отколкото обратното. Аз примерно преди да купя ТДС-а мислих, че ще ми гори 6-7/100 извънградско от четене по форумите и от приказки на хора с ТДС-и, обаче се оказа, че не е точно така.
Айде със здраве и без ядове за глупости!
- Ivailo28
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: София
- Кара: E39 530DA '99
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

По темата:
1.Дали е скъпа за поддръжка сам трябва да прецениш колега. Зависи от месечния ти доход. За бай Иван с пенсия 200 лв. ще е ужасно скъпа кола. За работещ човек с доходи от 3к нагоре няма да е скъпа изобщо. Ти прецени къде се намираш на тази скала.
2.Не, не се чупи често.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
3.- Не си карал нито 5ца с голям 6так , нито фейслифт с 6 скорости - там е възможен разход 8 при 120 км/ч още по-лесно е ако пуснеш темпомата ! И ако дядо ти си кара жигулата със 120 по междуградски път - на мен ми е трудно да поддържам по-висока скорост от тази , защото вардят зад всеки ъгъл и не искам , като последния път да ме олепят със 180 км/ч на първокласен път
За градски разход не искам да говоря - той винаги варира в изключително широки граници .
- това са доходи за Е60 или 4Ф , не за 12 годишна 5ца

За градски разход не искам да говоря - той винаги варира в изключително широки граници .
За работещ човек с доходи от 3к нагоре няма да е скъпа изобщо.
- това са доходи за Е60 или 4Ф , не за 12 годишна 5ца
- veliki1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 29.02.2008
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330 CI
- Мечтае да кара: Х5
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
който иска да кара е 39 ще го прави колкото и да струва всеки си прави сметка няма нужда от спор колегата от който тръгна целия въпрос реално ще си вземе ГОЛФ защото контактувах с него и разбрах само че му се иска да има е 39 но няма как защото голфа му е в кръвта и 2 та автомобила няма как да бъдат сравнявани а той го прави..............
Всичко хубаво започва с "Б" Бира... БМВ... Брюнетка...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
разбрах само че му се иска да има е 39 но няма как защото голфа му е в кръвта
да се смея ли,да плача ли - избор между БМВ5ца и ФВ Голф

- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Хахаха
, странно защо всичките сравняват Е39-тката с Голф и Пасат, както и аз.
Явно защото са от един ценови клас и всичките затова и такива сравнения правят.
И защо колега смяташ, че няма как да бъдат сравнявани. Условието е да е до някакви пари които е заделил колегата. 5000 лева са си 5000 лева, с тях може да се вземе какви ли не коли на различни години с различни екстри, с различна поддръжка. Защо тогава да не пита каква е цената на поддръжката. Или да си вземе колата пък после да си чупи главата. Според мен колегата правилно се е ориентирал че пита първо за поддръжка. Щото после да няма теми от рода на ама защо ми искат 1000 лева за това...... защо гори толкова много....... защо се чупи постоянно някаква част.
Явно колегата е питал и из другите форуми и след като си е направил сметката че един ГОЛФ ще му излиза по-евтин за поддръжка това си е лично негово решение. Не сме ние хората да казваме кое за кого е. Единствено може да кажем, че дадена част струва толкова пари.
Но има и един проблем в това, че поддръжката също е доста разтегливо понятие. Ако погледнете цените за частите в Autotrade, ще стигнете до извода, че VW не е никак евтин за поддръжка. Но масово такива коли се поддържат с части къде ментета, къде по-лошо качество. И части има на всякакви цени. Ами то и BMW-то с оригинални части като се поддържа е скъпо. А като има от някоя друга фирма е на по-ниска цена.
Пример с Голф-а 2-ка който карам сега. Карета външни има на цена от 40 лева на брой. Е аз сложих такива от 90 лева на брой с 2 години гаранция. Голфа си е все Голф, разликата в цените е 2-пъти.
Затова всеки си решава с какви части да си поддържа колата, и решава къде е разумно да се дадът пари за по добри части и къде може да направи компромис.
Затова като отворя един каталог с цени на части, и като засека дадена част от един и същ производител, за различните марки автомобили от една и съща година са почти еднакви. Когато се произвежда дадената част цената се формира според това какво се използва за направата на детайла, а не автомобила за който е предназначено.
Колкото по сложна е дадена част е толкова по скъпа. Обаче като гледам конструкцията на Е39 не е никак по извънземна технология. Ами си е като всяка друга кола.



Явно защото са от един ценови клас и всичките затова и такива сравнения правят.
И защо колега смяташ, че няма как да бъдат сравнявани. Условието е да е до някакви пари които е заделил колегата. 5000 лева са си 5000 лева, с тях може да се вземе какви ли не коли на различни години с различни екстри, с различна поддръжка. Защо тогава да не пита каква е цената на поддръжката. Или да си вземе колата пък после да си чупи главата. Според мен колегата правилно се е ориентирал че пита първо за поддръжка. Щото после да няма теми от рода на ама защо ми искат 1000 лева за това...... защо гори толкова много....... защо се чупи постоянно някаква част.
Явно колегата е питал и из другите форуми и след като си е направил сметката че един ГОЛФ ще му излиза по-евтин за поддръжка това си е лично негово решение. Не сме ние хората да казваме кое за кого е. Единствено може да кажем, че дадена част струва толкова пари.
Но има и един проблем в това, че поддръжката също е доста разтегливо понятие. Ако погледнете цените за частите в Autotrade, ще стигнете до извода, че VW не е никак евтин за поддръжка. Но масово такива коли се поддържат с части къде ментета, къде по-лошо качество. И части има на всякакви цени. Ами то и BMW-то с оригинални части като се поддържа е скъпо. А като има от някоя друга фирма е на по-ниска цена.
Пример с Голф-а 2-ка който карам сега. Карета външни има на цена от 40 лева на брой. Е аз сложих такива от 90 лева на брой с 2 години гаранция. Голфа си е все Голф, разликата в цените е 2-пъти.
Затова всеки си решава с какви части да си поддържа колата, и решава къде е разумно да се дадът пари за по добри части и къде може да направи компромис.
Затова като отворя един каталог с цени на части, и като засека дадена част от един и същ производител, за различните марки автомобили от една и съща година са почти еднакви. Когато се произвежда дадената част цената се формира според това какво се използва за направата на детайла, а не автомобила за който е предназначено.
Колкото по сложна е дадена част е толкова по скъпа. Обаче като гледам конструкцията на Е39 не е никак по извънземна технология. Ами си е като всяка друга кола.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Кое му е евтино на един Пасата да речем ?
- демпферния маховик ?
- алуминиевото многоточково окачване ?
- 2.5ТДИто или 1.8Т , дето трябва да си магьосник да откриеш читаво ?
- разхода на обикновения 1.8 20В , който се доближава до този на 6така ?
противно на общото мнение в случая е - караш ФВ поддържаш Ауди . Хубавото е че поне са евтини при покупка тези коли , но после изобщо не е розаво .
А за конкретния случай - аз си избирам първо кола , според нуждите ми и после събирам бюджет . Не го разбирам това - имам 5000 лева чудя се между 500 модела - ами определи си нуждите и си помисли дали си струва да купиш черупка на цената на лимузина
- в сравнение с Голф 2 си е извънземна технология . Теб те разбирам - поне ти е евтино , но Голф4 е далеч от евтиното ...
И темата е за катинар , само да отбележа .
- демпферния маховик ?
- алуминиевото многоточково окачване ?
- 2.5ТДИто или 1.8Т , дето трябва да си магьосник да откриеш читаво ?
- разхода на обикновения 1.8 20В , който се доближава до този на 6така ?
противно на общото мнение в случая е - караш ФВ поддържаш Ауди . Хубавото е че поне са евтини при покупка тези коли , но после изобщо не е розаво .
А за конкретния случай - аз си избирам първо кола , според нуждите ми и после събирам бюджет . Не го разбирам това - имам 5000 лева чудя се между 500 модела - ами определи си нуждите и си помисли дали си струва да купиш черупка на цената на лимузина

Обаче като гледам конструкцията на Е39 не е никак по извънземна технология. Ами си е като всяка друга кола.
- в сравнение с Голф 2 си е извънземна технология . Теб те разбирам - поне ти е евтино , но Голф4 е далеч от евтиното ...
И темата е за катинар , само да отбележа .
61 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани