Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
ALiGaToR написа:Абе то по принцип си остаря Е39-тката. Според мен 5000 - 6000 лева трябва да са цените на преди фейслифта.
И малко е относителна работата според мен е добре да не се наливат чак толкова много пари за покупка на изглеждаща добре Е39-ка. Не винаги външността отразява същината на колата. Всеки може да я напудри и да я направи в добър търговски вид. не е по-скъпо от 30-40 лева на някоя добра автомивка.
Трябва да се гледа двигателя и окачването. Другото са бели кахъри. Ако вземеш една Е39-тка с добър двигател за 5000 лева, ще ти останат пари да я оправиш и стегнеш, както на теб ти харесва. Щото като изсипеш 8000 лева, това не означава автоматично че колата е едва ли не качваш се и караш. Има такива ама са много редки случаи.
Кажете колко от вас си продават колите като са перфектни. Ами отделни случаи, такива които са закъсали в момента за пари и затова я продават колата. А масово кола се продава защото е започнала да прави мизерии и има вече болежки които собственика и е бактисал и не му се поправя и я продава на следващия който му се занимава да я поправя и да я кара.
Казвам всичкото това защото 3000 лева са си една голяма сума пари. И ако си направите една сметка какво може да си вземете за тези 3000 лева, просто ще се замислите.
Та най грубо казано с тези пари се:
- Сменя окачване от-до
- Пребоядисване на цялата кола
- Кожена салон с екстри
Всичко това за малко повечко от 3000 лева.
А обслужването на двете коли си го има така или иначе. Ако пък не направите по горе изброените подобрения то с тези пари може да се сложи един газов инжекцион, с който ще си избивате парите и пак ще сте поне с 1000 лева напред.
С тези 1000 лева ако ги сметнем в километри на пропан-бутан излизат ~7700 км при цена на газта 1.30лв/лт. и среден разход 10л./100км.
А има също и по-евтини газови инжекциони. Така, че остават пари за повече пробег. А пък и с останалите 1000 лева пак може да се оправи окачването.
Всеки може да си намести 3000 лева за каквото му харесва.
Съгласен съм с колегата За почти всичко,само като чуя обаче за газови инжекциони и ми се повръща.
БМВ на газстанция...

- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
И аз си мисля, че 5000 - 5500 са напълно достатъчни (а и кой ще даде повече за Е39 от първите години сега в тази криза). Моята миналата година я взех за 6300, не съм я карал много, но от нищо немога да се оплача. Е смених една умна дюза, сега ще трябва да сменя биалетка и два вътрешни накрайника, но като цяло това е. А и сега някой ако дойде и ми даде 6000 лв. сигурно ще му дам колата без да се замиля.
По-скоро трябва да те притеснява поддръжката. Като почнеш от консумативи като гуми (които са бая пари) и се стигне до проблеми със скъпи части където ще трябва да наливаш по 1000 - 1500 лв.
По-скоро трябва да те притеснява поддръжката. Като почнеш от консумативи като гуми (които са бая пари) и се стигне до проблеми със скъпи части където ще трябва да наливаш по 1000 - 1500 лв.
- seriozen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Поддръжката на Е39 излиза между 500 и 800 лева на месец. Можеш да погледнеш в тази тема: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=236128
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
XJlaneT0 написа:Съгласен съм с колегата За почти всичко,само като чуя обаче за газови инжекциони и ми се повръща.
БМВ на газстанция...
Че то бензиново БМВ да се кара на бензин си е бая мазохизъм...освен ако не е кола за междудругото и не се кара много.
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
XJlaneT0 написа:,само като чуя обаче за газови инжекциони и ми се повръща.
БМВ на газстанция...
Ади щЪ помолА уеко , да не повръщаш . БМВ на газ . Що да не? Или като е БМВ е от друга планета? Ако караш 30-40К на година дали няма да запееш друга песен?

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

seriozen написа:Поддръжката на Е39 излиза между 500 и 800 лева на месец. Можеш да погледнеш в тази тема: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=236128


500-800лв на месец ???



ДА не би всеки месец да се сменят термостати, водни помпи, скоростни кутии и незнам си какво



- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
По тази тема доста спорихме преди, аз съм казал средната амортизация определена по стандарт на БМВ за техните автомобили 5 та серия е 140 долара на месец. Това е сумата за консумативи и т.н Горивото може да е 2 лв и 2000 лв....За Х6 го дават да е 360 долара до 5 тата му година.....После е 420 $ и това е една от причините да ме откажат от него напълно..Отделно остатъчната стойност при евентуална продажба е винаги в пъти по-малка от покупната му цена.
Моето впечатление че в момента даже на обявите във форума може да се намери много прилична дизеларка, все пак говорим за над 10 годишни коли за 6500 лв. перфектна. Гола откъм екстри, но пък е Баварка, не Тойота Ярис
Моето впечатление че в момента даже на обявите във форума може да се намери много прилична дизеларка, все пак говорим за над 10 годишни коли за 6500 лв. перфектна. Гола откъм екстри, но пък е Баварка, не Тойота Ярис

- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Та то по тая логика Голф 2-ка излиза по 1000 лева на година поддръжката му. Само няма да споменавам, че 6-те години преди това само консумативи са се сменяли.
Така че тези 800 лева на месец от къде ги измисляте не знам.
То лошо че е алуминиево окачването, ама вие вафлено го изкарахте на всеки 2 години смяна. Аз досега само амортисьори и пружини съм сменял и то защото колата я товаря и то просто си е по подразбиране да трябва да ги сменя.
То ако слагаме обаче към тези пари разхода на гориво тогава вече за съвсем друго нещо си говорим. Или пък калкулираме и колко месечно излиза застраховката, данъка и винетката. Ами то тези последните 3 неща са винаги еднакви за каквато и ад е кола с 2 литров мотор и 150 конски сили, та било то и голф 3-ка.
Поне като казвате такива суми споделете какво се включва в тях защото от такива половинчати и непълни изказвания, човек добива грешна представа за реалността.
А твърдението, че частите са скъпи също е относително. Защото като ги сравним с Голф 2-ка или пък Лада, то тогава разликите може и да са в пъти. Но ако вземем кола която е от същата година, то тогава разликите се стопяват в рамките на 10-тина лева. Като най-често сменяните консумативи са на еднакви цени.
Така че тези 800 лева на месец от къде ги измисляте не знам.
То лошо че е алуминиево окачването, ама вие вафлено го изкарахте на всеки 2 години смяна. Аз досега само амортисьори и пружини съм сменял и то защото колата я товаря и то просто си е по подразбиране да трябва да ги сменя.
То ако слагаме обаче към тези пари разхода на гориво тогава вече за съвсем друго нещо си говорим. Или пък калкулираме и колко месечно излиза застраховката, данъка и винетката. Ами то тези последните 3 неща са винаги еднакви за каквато и ад е кола с 2 литров мотор и 150 конски сили, та било то и голф 3-ка.
Поне като казвате такива суми споделете какво се включва в тях защото от такива половинчати и непълни изказвания, човек добива грешна представа за реалността.
А твърдението, че частите са скъпи също е относително. Защото като ги сравним с Голф 2-ка или пък Лада, то тогава разликите може и да са в пъти. Но ако вземем кола която е от същата година, то тогава разликите се стопяват в рамките на 10-тина лева. Като най-често сменяните консумативи са на еднакви цени.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Че то бензиново БМВ да се кара на бензин си е бая мазохизъм...освен ако не е кола за междудругото и не се кара много.
Глупости ! Един М54 мотор с 6 скорости , извън града си пада на 7,5/100 при нормално каране. ТДСа , каквото и да го правиш под 6,5/100 няма как - кое му толкова мазохизма , да караш 40% по-мощна кола със сходен разход ? Ако караш предимно градско - може и да си прав , но за пътуване бензиновия мотор си е доста приятен и при желание икономичен (от 2500кк нагоре) .
Съгласен съм с колегата За почти всичко,само като чуя обаче за газови инжекциони и ми се повръща.
БМВ на газстанция...
По принцип си прав , но ако БМВто е 10-12 годишно и ти е работна кола , защо да не сложиш газ , че направо и метан - ако ще е тънко , поне наистина да е тънко .
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Aчка, навремето като купих 3 тата в Русе е39 ми викаха че съм луд, хем много пари, хем много гори
Аз все не вярвам на колегите за ниския разход, но при мен на 4.4 мотор без да натискам, ама никога не мога да го сваля под 16,9
Х6 50 i ми даваше на тест 24 литра градско. При това говоря за чисто нова кола..


Последна промяна sadex5 на 16 Мар 2011, 4:40, променена общо 1 път
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Е39 М54ки са 2.2 170кс , 2.5 192кс и 3.0 231кс - тези мотори при ЖЕЛАНИЕ са икономични на междуградско ... 4.4 не знам колко искаш да ти гори -
Х6 няма 5.0л сигруно за 4.4 би-турбо говориш - тва е кола съвсем друга бира от Е39

Х6 няма 5.0л сигруно за 4.4 би-турбо говориш - тва е кола съвсем друга бира от Е39

- vulkov
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525TDS
- Мечтае да кара: BMW E38
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
seriozen написа:Поддръжката на Е39 излиза между 500 и 800 лева на месец. Можеш да погледнеш в тази тема: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=236128
Това направо ме разби


- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
acho.rs написа:Глупости ! Един М54 мотор с 6 скорости , извън града си пада на 7,5/100 при нормално каране. ТДСа , каквото и да го правиш под 6,5/100 няма как - кое му толкова мазохизма , да караш 40% по-мощна кола със сходен разход ?
Айде пак рибарски мухабети. Нито TDS-а може да го накара човек да гори 6.5 и да е доволен, нито който и да е бензин на Е39 ще падне на 7.5/100 (освен ако не се кара само по изнанадолно с попътен вятър).
Аз си ги смятам така (за извънградско):
ТДС: 8-9/100
Бензин: 10-15/100
Разбира се с много крепене сигурно може да се падне под тези цифри, но едва ли някой си купува Е39 и кара така, че да се налага и жигулите да го задминават.
- monogamnia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 10.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 525 TDSA
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Поредната безсмислена тема...обсъждана милион пъти....
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
monogamnia написа:Поредната безсмислена тема...обсъждана милион пъти....
И кое му е безсмисленото. Темата е много добра и ако няма изказвания от рода на " Като нямаш пари недей да караш BMW", "Е39 не се взимало за да се гледа колко гори." и т.н.
С какво Е39 е по различна от една друга кола която има 2.0 двигател и 150 коня. Кое и дава правото да гори като камион, и това едва ли не да не трябва да се гледа.
Че ако смятате нормален разход от 10литра бензин извънградско е нормално за кола, която казвате, че по добра няма, то тогава какво остава за кола с 500 конски сили да гори. Може би 30 литра на 100 километра.
Има и друга страна на темата с разхода, че много често се влиза много яко във фентъзито. И как така от това се придобива грешна представа за истината около поддръжката и разходите на даден автомобил.
Наслушал съм се на евтини за поддръжка голфове, пасати и всякакви такива масови автомобили. И как за да караш BMW, трябва да си едва ли не чичко-паричко, и само миропомазани имат правото да карат BMW-та. И има още един голям куп с глупости които се взимат за чиста монета и хората им вярват.
Ами ако се позагледате какво карат ромите и бургоджиите. Естествено говоря за тези които имат средства за да могат да правят избор. Ами масово се кара Мерцедес и BMW. Едната причина е заради престижа. Обаче те не са никак глупави. Те са сметкаджии. И по едни трезви реални преценки излиза всичкото на кантар. И защо да си вземе Голф 3 като може да вземе BMW 3-ка.
Та докато се има бензинови коли които горят по 6 литра градско и по 4 извън града, то винаги ще има много горящи BMW-та.
Реално Passat B5 със 1.8 двигател 20 клапана и 125 коня по каталог се дава, че гори 12,2 литра на 100 км. градско.
А BMW 520i с 2.0 двигател 24 клапана и 150 коня по каталог се дава че гори 12,6 литра на 100 км. градско.
Това са 0.4 литра на 100км. в полза на Passat-а, но BMW-то има 2 цилиндъра повече и 200 килограма повече от Passat-а.
Ами то след 15 години експлоатация и поне 200 000 км пробег на тези автомобили кои двигател смятате, че ще е в по-добро състояние.
M52B20 e с диаметър на буталото - 80 мм. и с ход на буталото 66 мм. С по-прости думи късоходов двигател.
1.8 20V е с диаметър на буталото - 81 мм. и с ход на буталото 86.4 мм. С по-прости думи дългоходов двигател.
Та в дебелите книги пише, че късоходовия двигател има по голям ресурс от дългоходовия.
Дали след тези 200 000 км тези два двигателя няма да са се изравнили по разход на бензин. И дали няма Passat-овия двигател да понагорява масло и да си е загубил динамичните характеристики повече от на BMW-то?
А всеки знае, че повечето коли които се внасят и са на възраст от 15 години са на малко повече от 200 000 км.

И до колкото знам на Passat-а предното окачване се състои от 8 носача, а на Е39-тката са 4 броя.
Правете си изводите от тук нататък.

61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани