Проблем ли е теч от гарнитурата на капака на клапаните?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 22.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46
Мечтае да кара: М6

Проблем ли е теч от гарнитурата на капака на клапаните?

Мнение от morkodan » 15 Мар 2011, 17:42

Здравейте колеги въпроса ми е възможно ли е от теч на гарнитурата отива масло в гнездата на свещите и да провежда искра
на М50Б20 да влоши работата на двигателя имайки предвид че има масло по свещите естествено в горната част доло на полюсите са чисти.
Най-вече на газ от това да гърми?
Последна промяна morkodan на 15 Мар 2011, 18:00, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Проблем ли теч от гарнитурата на главата?

Мнение от vankatagsi » 15 Мар 2011, 17:59

Възможно е , но не от гарнитурата между главата и блока, а от таза на капака на клапаните, на двигателя, най-горната гарнотура. Не си първия на който се случва това.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 22.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46
Мечтае да кара: М6

Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на главата?

Мнение от morkodan » 15 Мар 2011, 18:04

Да за нея имам предвид но възможно ли е от това да се влошава работата на мотора като има масло в гнездата лесно ли се сменя тази гарнитура има ли някакви тънкости с силикон ако се намаже?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на главата?

Мнение от ///MILEN » 15 Мар 2011, 20:45

Имах същия проблем :wave: Нова гарнитура и лули исега съм ОК :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 23.07.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е34
Мечтае да кара: М5 Е34 Touring

Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на главата?

Мнение от Bavariqtamniska » 15 Мар 2011, 20:54

Колега, хубаво е да я смениш защото започват да заминават лулите от маслото. На мен ми се случи същото и не е много приятно и вреди на работата (това го казвам от личен опит). Не са много скъпи гарнитурите те са три две троини за лулите и голямата за капака, аз като ги смених нищо че са нови ги намазах с Reintz силикон и не е мръднало от тогава.
Вземи туй кръгово на вратиииииииии! Изображение
http://farm3.static.flickr.com/2722/442 ... 853709.jpg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на главата?

Мнение от fox1981 » 15 Мар 2011, 21:05

То силикона е задължителен май,защото този капак на клапаните със сигурност му се бели боята.На моята,като правих процедурата на 5-ти и 6ти цилиндър кухините за свещите бяха пълни до горе и даже капеше масло на изпускателния колектор :shock: Та се наложи да сменя и лулите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на главата?

Мнение от alchohol » 15 Мар 2011, 21:09

Смения я за да си спестиш по-големи главоболия.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 22.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46
Мечтае да кара: М6

Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на главата?

Мнение от morkodan » 15 Мар 2011, 21:12

Ясно :clap: а някой сменял ли е ако може да сподели

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на главата?

Мнение от alchohol » 15 Мар 2011, 21:16

Абе то не е слложно, ама мисля, че ти е нужна динамометрична отверка за целта и също така да спазиш реда, в който се затягат болтовете. Май на кръст се стягаха.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на главата?

Мнение от Stoqnov_ » 15 Мар 2011, 21:35

Динамометричен ключ не ти трябва. Стига да не си Рамбо. Задължително обаче мажеш със посоченото от колегата лепило, на фирмата Витор рейнз, то е в малка тубичка, изглежда като обикновен черен силикон, доста добро лепило е. След като намажеш, започваш да стягаш от средата към двете страни- задължтелно на кръст и последователно. Не е сложно, просто гледай да е равномерно и накрая да не стягаш силно. Ще усетиш, кога започва да се премачква гарнитурката, направи няколко оборота още и спри. Аз гоправих това упражнение скоро, нямаше такъв ключ и стягах на ръка, като гледах да не я натегна прекалено. Колата си върви и повече не е просълзило.
Поздрави, колега.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на главата?

Мнение от alchohol » 15 Мар 2011, 21:46

Колегата е прав, внимавай да не я пренатегнеш, че тогава ефекта ще е нулев, та даже може и по-зле от преди да стане. А за лепилото, аз гледах един майстор как го слагаше. Намаза толкова, че малко да излезе после при стягането, но не обра това което изби отстрани, а го остави така. Не знам правилно ли е или не това, но колата си е жива и здрава вече доста време, без никакви течове от там.
Успех ти пожелавам.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на главата?

Мнение от fox1981 » 15 Мар 2011, 21:47

pepitoooooooooo написа:Динамометричен ключ не ти трябва. Стига да не си Рамбо. Задължително обаче мажеш със посоченото от колегата лепило, на фирмата Витор рейнз, то е в малка тубичка, изглежда като обикновен черен силикон, доста добро лепило е. След като намажеш, започваш да стягаш от средата към двете страни- задължтелно на кръст и последователно. Не е сложно, просто гледай да е равномерно и накрая да не стягаш силно. Ще усетиш, кога започва да се премачква гарнитурката, направи няколко оборота още и спри. Аз гоправих това упражнение скоро, нямаше такъв ключ и стягах на ръка, като гледах да не я натегна прекалено. Колата си върви и повече не е просълзило.
Поздрави, колега.

Карам го съвсем по спомени(понеже беше отдавна)ама тези болтове не се ли стягат до край.Имам спомени че ботовете са глухи през гумен пръстен :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 22.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46
Мечтае да кара: М6

Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на капака на клапаните?

Мнение от morkodan » 15 Мар 2011, 23:36

Лепило или червен силикон :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на капака на клапаните?

Мнение от Stoqnov_ » 16 Мар 2011, 12:00

morkodan написа:Лепило или червен силикон :dunno:




Нали ти написах какво да вземеш?
Купи на Витор Рейнз- синьо-бяла тубичка. Не е скъпо, но е много качествено. Червения си го запази за жигулито, на моето имаше такъв като я купих в онези далечни времена :D :D :D

Поздрави колега и давай смело. И не мажи много дебело, да не изплюва навътре. Като почнеш, сам ще разбереш колко трябва да е, не е трудно.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на капака на клапаните?

Мнение от Postman » 16 Мар 2011, 12:22

Горещо препоръчвам, освен черния силикон (Reinzosil) в тубичка или флакон на Victor Reinz, и един друг "уплътняващ агент" - Curil T на Elring. Тубичка Curil T от 75 ml е около 13-14 лв.
Силиконът:.............................................................................................................................................Curil T:
Изображение Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook