ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BOIAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
- Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
- Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)
ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
колеги дайте малко акъл и съвети за следното:
колата е 520иА 96 г. с ГИ
проблема е, че харчи 20-21/100 в София, извън градско е 10-11/100 в зависимост от карането, което го приемам горе долу за нормално. този разход е, както на газ, така и на бензин. подчертавам, че проблема го има преди да сложа ГИ.
преди проблема колата харчеше 16-17 в софия и 9-11 извън градско в зависимост от карането. ДИНАМИКАТА И ВЪРВЕНЕТО НА КОЛАТА СИ Е ВСЕ ЕДНО И СЪЩО, СРАВНЯВЪЛ СЪМ С ДРУГИ СХОДНИ КОЛИ И МОЯТА В ТАЗИ НАСОКА Е ДОБРЕ Т. Е ВЪРВИ СИ НОРМАЛНО ЗА ТОЗИ МОТОР.
единствената грешка, която излиза на диагностика е в едната сонда на 3-6 цилиндър и е спорадична, чистим я и пак се появява но по различно време т.е може да се появи след 1 ден, може и след една седмица, прави впечатление, че когато се появява е при студен двигател.(винаги пали на бензин и превкл. на газ при 50С и винаги докато загрее мирише ужасно на недоизгорял бензин. ето сега и какво съм сменил без да се удряте силно по главата а мислете от какво е този идиотски разход.
и така:
дибитомер и сонди от кола, която със сигурност знам и съм карал, че харчи нормално - 11-13 в софия според карането
ECU със същия номер като моя
датчици на валове
махнах катализатора
смених свещи и бубини
мерена е инсталацията от ЕКУ-то до сонди, бубини и т.н - ок са
клапан и маркучи на картернерни газове, филтри - всякакви
и накрая - сложих друг двигател -пак 520 (моя имаше ниска компресия и повдигачите бяха заминали)
РАВНОСМЕТКАТА - всички показатели, както и вървенето си е същото и най лошото е, че и разхода пак си е голям
моето мнение - има проблем по електрониката - някое реле, някоя жица някъде нещо такова, вследстие на което прави богата смес но какво точно? с две думи според мен си работи на средни стойности и за това го има този разход
ПОМАГАЙТЕ
колата е 520иА 96 г. с ГИ
проблема е, че харчи 20-21/100 в София, извън градско е 10-11/100 в зависимост от карането, което го приемам горе долу за нормално. този разход е, както на газ, така и на бензин. подчертавам, че проблема го има преди да сложа ГИ.
преди проблема колата харчеше 16-17 в софия и 9-11 извън градско в зависимост от карането. ДИНАМИКАТА И ВЪРВЕНЕТО НА КОЛАТА СИ Е ВСЕ ЕДНО И СЪЩО, СРАВНЯВЪЛ СЪМ С ДРУГИ СХОДНИ КОЛИ И МОЯТА В ТАЗИ НАСОКА Е ДОБРЕ Т. Е ВЪРВИ СИ НОРМАЛНО ЗА ТОЗИ МОТОР.
единствената грешка, която излиза на диагностика е в едната сонда на 3-6 цилиндър и е спорадична, чистим я и пак се появява но по различно време т.е може да се появи след 1 ден, може и след една седмица, прави впечатление, че когато се появява е при студен двигател.(винаги пали на бензин и превкл. на газ при 50С и винаги докато загрее мирише ужасно на недоизгорял бензин. ето сега и какво съм сменил без да се удряте силно по главата а мислете от какво е този идиотски разход.
и така:
дибитомер и сонди от кола, която със сигурност знам и съм карал, че харчи нормално - 11-13 в софия според карането
ECU със същия номер като моя
датчици на валове
махнах катализатора
смених свещи и бубини
мерена е инсталацията от ЕКУ-то до сонди, бубини и т.н - ок са
клапан и маркучи на картернерни газове, филтри - всякакви
и накрая - сложих друг двигател -пак 520 (моя имаше ниска компресия и повдигачите бяха заминали)
РАВНОСМЕТКАТА - всички показатели, както и вървенето си е същото и най лошото е, че и разхода пак си е голям
моето мнение - има проблем по електрониката - някое реле, някоя жица някъде нещо такова, вследстие на което прави богата смес но какво точно? с две думи според мен си работи на средни стойности и за това го има този разход
ПОМАГАЙТЕ
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"
- BOIAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
- Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
- Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)
Re: ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
искам да спомена, че доста четох по въпроса но........нищо не ми подсказва за решение.
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"
- siskoto123
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 13.12.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: LSD-то да се заключва e36coupe 328i
- Мечтае да кара: м3
- Детайли за колата: Blue&White
Re: ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
пробва ли да смениш температурния датчик който е на главата той дава стойности на ЕКУ-то
ако дава информация само като за студен двигател
ако дава информация само като за студен двигател
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
4 пъти изчетох въпроса ти, и просто се чудя за какво да се хвана. Казвам ти от личен опит, нека и колегите се произнесат после. Богатата смес идва само от две места, това е дебитомера и сондите....Аз съм слагал един и същ дебитомер на две коли, еднакви, и на двете си работи по различен начин...На едната прихълцва даже, другата си работи перфектно !
Другото което не си споменал, са инжекторите и регулатора на налягането в горивната магистрала.....Ако и там е наред, то според мен този двигател трябва да се замери компресията, да не би да има заминали клапани и оттам да идва проблема...Сменил ли си оня датчик, на главата за температурата, и онзи за температурата на въздуха в смукателния колектор ?
Но ти казваш че мирише на неизгорял бензин, то след издънване на кат-а няма как да не мирише повече. Според мен нещо по клапаните не ти е наред и цилиндрите работят с различно средноиндикаторно налягане Pz
Другото което не си споменал, са инжекторите и регулатора на налягането в горивната магистрала.....Ако и там е наред, то според мен този двигател трябва да се замери компресията, да не би да има заминали клапани и оттам да идва проблема...Сменил ли си оня датчик, на главата за температурата, и онзи за температурата на въздуха в смукателния колектор ?
Но ти казваш че мирише на неизгорял бензин, то след издънване на кат-а няма как да не мирише повече. Според мен нещо по клапаните не ти е наред и цилиндрите работят с различно средноиндикаторно налягане Pz
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
Налягане на бензиновата помпа премери. Мерете го отпред на рейката - във ТИС има данни колко трябва да бъде при различни обороти, така ще разбереш и горивния регулатор как е.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- BOIAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
- Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
- Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)
Re: ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
колеги мерси, че се интересувате.
в темата съм споменал, че в момента съм с друг двигател, който е абсолютно проверен, датчиците са с новия двигател и показанията в живите данни на моя и сегашния двигател са същите, и при двата двигателя дава грешка в сондата - 203 lambda limit cylinder 3-6. сондите съм превъртял три комплекта и даните са едни и същи - при единия комплект сонди ми показа грешка и на двете, иначе само на едната. през карсофт, след многобройни наблюдения установих, че сондите работят когато си поискат - може да стоят на 21% с часове и напрежението е около 4.5V а в същото време няма грешка и софта показва, че са активни, в друго време с паленето на колата се включвата веднага - скачат на 97% и след 3-5 секунди падат на 69%, вдигат се постепенно до 88%, пак падат до 70 и така т.е работят и волтажа започва да се мени, както трябва-от 0-5V. колата докато е студена сондит не работят, включват се(ако се включат въобще) на около 50-70 градуса. с катализатора също смърдеше много на неизгорял бензин. автоматика също е проверен от майстор, който само с това се занимава, един от първия е и съм сигурен в него, доста разбира. дару кар ми правиха диагностика, казват, че колата докато е при тях си е ок, единствено било от инсталацията но не казват колко време ще стои да си играят и какво ще излезне, ей такива неща, как да я оставя там? за това си мисля, че проблема е някъде по електрото....и обърква работата на екуто или някой датчик, или сондите. друго, което се забелязва в инпа-та е доста колеблива работа на бобините на 1-3-5 цилиндър, най вече 1-ви - много скача графиката а знам, че трябва да стоят "мирно" - на 0 (там съм сложил нови бобини с нови лули от дару). другото, което споменах е, че колата харчи еднакво на газ и на бензин.
имам и един въпрос - адаптациите в какви граници трябва да са?
в темата съм споменал, че в момента съм с друг двигател, който е абсолютно проверен, датчиците са с новия двигател и показанията в живите данни на моя и сегашния двигател са същите, и при двата двигателя дава грешка в сондата - 203 lambda limit cylinder 3-6. сондите съм превъртял три комплекта и даните са едни и същи - при единия комплект сонди ми показа грешка и на двете, иначе само на едната. през карсофт, след многобройни наблюдения установих, че сондите работят когато си поискат - може да стоят на 21% с часове и напрежението е около 4.5V а в същото време няма грешка и софта показва, че са активни, в друго време с паленето на колата се включвата веднага - скачат на 97% и след 3-5 секунди падат на 69%, вдигат се постепенно до 88%, пак падат до 70 и така т.е работят и волтажа започва да се мени, както трябва-от 0-5V. колата докато е студена сондит не работят, включват се(ако се включат въобще) на около 50-70 градуса. с катализатора също смърдеше много на неизгорял бензин. автоматика също е проверен от майстор, който само с това се занимава, един от първия е и съм сигурен в него, доста разбира. дару кар ми правиха диагностика, казват, че колата докато е при тях си е ок, единствено било от инсталацията но не казват колко време ще стои да си играят и какво ще излезне, ей такива неща, как да я оставя там? за това си мисля, че проблема е някъде по електрото....и обърква работата на екуто или някой датчик, или сондите. друго, което се забелязва в инпа-та е доста колеблива работа на бобините на 1-3-5 цилиндър, най вече 1-ви - много скача графиката а знам, че трябва да стоят "мирно" - на 0 (там съм сложил нови бобини с нови лули от дару). другото, което споменах е, че колата харчи еднакво на газ и на бензин.
имам и един въпрос - адаптациите в какви граници трябва да са?
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
а случайно новия двигател да е 2.5 например 

Барай шишарката Минкеее ....
- BOIAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
- Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
- Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)
Re: ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
е не е за съжалиние 

" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"
- komnev
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 6.09.2009
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: хубавица, ама със характер :P
Re: ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
Здравей те !!!
Аз имах подобен проблем колата 520 с ГИ от вчера
ЛС си излизаха на грешка абсолютно случйно един момент работят много добре в следващия излизат като грешка докато запаля двигателя и постоянна грешка на датчика на разпределителния вал.
Майстора ми смени и датчика на разпределителния вал и пак нищо !!!
На края я заведоха ( колата ) в специализиран сервиз там пак я закачиха и установиха следното :
Ecu то работи във много тесен диапазон и след замерване на датчика на разпределителния вал се оказа че той не е във норми според комп на колата след поставяне на оригинален такъв колата си го разпозна и сега все още тествам но след неколкократно тестване нямам проблеми тоест грешки. За разхода ще пиша допълнително
Същото се получавало и при разтеглена верига на двигателя това ми го казаха във сервиза. не излиза друга грешка освен ЛС и доста трудно да се установи. Метода на установяване е проба грешка !!!
Аз имах подобен проблем колата 520 с ГИ от вчера
ЛС си излизаха на грешка абсолютно случйно един момент работят много добре в следващия излизат като грешка докато запаля двигателя и постоянна грешка на датчика на разпределителния вал.
Майстора ми смени и датчика на разпределителния вал и пак нищо !!!
На края я заведоха ( колата ) в специализиран сервиз там пак я закачиха и установиха следното :
Ecu то работи във много тесен диапазон и след замерване на датчика на разпределителния вал се оказа че той не е във норми според комп на колата след поставяне на оригинален такъв колата си го разпозна и сега все още тествам но след неколкократно тестване нямам проблеми тоест грешки. За разхода ще пиша допълнително
Същото се получавало и при разтеглена верига на двигателя това ми го казаха във сервиза. не излиза друга грешка освен ЛС и доста трудно да се установи. Метода на установяване е проба грешка !!!
- BOIAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
- Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
- Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)
Re: ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
komnev написа:Здравей те !!!
Аз имах подобен проблем колата 520 с ГИ от вчера
ЛС си излизаха на грешка абсолютно случйно един момент работят много добре в следващия излизат като грешка докато запаля двигателя и постоянна грешка на датчика на разпределителния вал.
Майстора ми смени и датчика на разпределителния вал и пак нищо !!!
На края я заведоха ( колата ) в специализиран сервиз там пак я закачиха и установиха следното :
Ecu то работи във много тесен диапазон и след замерване на датчика на разпределителния вал се оказа че той не е във норми според комп на колата след поставяне на оригинален такъв колата си го разпозна и сега все още тествам но след неколкократно тестване нямам проблеми тоест грешки. За разхода ще пиша допълнително
Същото се получавало и при разтеглена верига на двигателя това ми го казаха във сервиза. не излиза друга грешка освен ЛС и доста трудно да се установи. Метода на установяване е проба грешка !!!
колега това е интересно, такива замервания не са правени май, аз датчите ги сменях уж с оригинални ама знае ли човек? драсни два реда за разхода след тази интервенция, че ми е интересно. а колко ти харчеше с този проблем?
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"
- komnev
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 6.09.2009
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: хубавица, ама със характер :P
Re: ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
Съжалявам, че не отговорих веднага колега
но моята сага се задълбочи
:) Освен че не падна разхода ами стана и по зле, ще я карам на кратко след смянадатчик на разпр вал, Vanos, свещи и едноседмична борба със колата си я взех от сервиза и сега не стига че гори 16/100 извън града ами и гасне по светофарите и на газ и на бензин !!! И сега не знам от къде да я подхващам !!!:(:(
но моята сага се задълбочи

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
meha написа:komnevmeha написа:защо не я закараш в оторизиран сервиз
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
вече проблема му е решен

24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани