Проблем ли е теч от гарнитурата на капака на клапаните?
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- morkodan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 22.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: М6
Проблем ли е теч от гарнитурата на капака на клапаните?
Здравейте колеги въпроса ми е възможно ли е от теч на гарнитурата отива масло в гнездата на свещите и да провежда искра
на М50Б20 да влоши работата на двигателя имайки предвид че има масло по свещите естествено в горната част доло на полюсите са чисти.
Най-вече на газ от това да гърми?
на М50Б20 да влоши работата на двигателя имайки предвид че има масло по свещите естествено в горната част доло на полюсите са чисти.
Най-вече на газ от това да гърми?
Последна промяна morkodan на 15 Мар 2011, 18:00, променена общо 1 път
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Проблем ли теч от гарнитурата на главата?
Възможно е , но не от гарнитурата между главата и блока, а от таза на капака на клапаните, на двигателя, най-горната гарнотура. Не си първия на който се случва това.
- morkodan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 22.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: М6
Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на главата?
Да за нея имам предвид но възможно ли е от това да се влошава работата на мотора като има масло в гнездата лесно ли се сменя тази гарнитура има ли някакви тънкости с силикон ако се намаже?
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на главата?
Имах същия проблем
Нова гарнитура и лули исега съм ОК 


- Bavariqtamniska
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 23.07.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: М5 Е34 Touring
Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на главата?
Колега, хубаво е да я смениш защото започват да заминават лулите от маслото. На мен ми се случи същото и не е много приятно и вреди на работата (това го казвам от личен опит). Не са много скъпи гарнитурите те са три две троини за лулите и голямата за капака, аз като ги смених нищо че са нови ги намазах с Reintz силикон и не е мръднало от тогава.
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на главата?
То силикона е задължителен май,защото този капак на клапаните със сигурност му се бели боята.На моята,като правих процедурата на 5-ти и 6ти цилиндър кухините за свещите бяха пълни до горе и даже капеше масло на изпускателния колектор
Та се наложи да сменя и лулите.

- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на главата?
Смения я за да си спестиш по-големи главоболия.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- morkodan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 22.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: М6
Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на главата?
Ясно
а някой сменял ли е ако може да сподели

- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на главата?
Абе то не е слложно, ама мисля, че ти е нужна динамометрична отверка за целта и също така да спазиш реда, в който се затягат болтовете. Май на кръст се стягаха.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на главата?
Динамометричен ключ не ти трябва. Стига да не си Рамбо. Задължително обаче мажеш със посоченото от колегата лепило, на фирмата Витор рейнз, то е в малка тубичка, изглежда като обикновен черен силикон, доста добро лепило е. След като намажеш, започваш да стягаш от средата към двете страни- задължтелно на кръст и последователно. Не е сложно, просто гледай да е равномерно и накрая да не стягаш силно. Ще усетиш, кога започва да се премачква гарнитурката, направи няколко оборота още и спри. Аз гоправих това упражнение скоро, нямаше такъв ключ и стягах на ръка, като гледах да не я натегна прекалено. Колата си върви и повече не е просълзило.
Поздрави, колега.
Поздрави, колега.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на главата?
Колегата е прав, внимавай да не я пренатегнеш, че тогава ефекта ще е нулев, та даже може и по-зле от преди да стане. А за лепилото, аз гледах един майстор как го слагаше. Намаза толкова, че малко да излезе после при стягането, но не обра това което изби отстрани, а го остави така. Не знам правилно ли е или не това, но колата си е жива и здрава вече доста време, без никакви течове от там.
Успех ти пожелавам.
Успех ти пожелавам.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на главата?
pepitoooooooooo написа:Динамометричен ключ не ти трябва. Стига да не си Рамбо. Задължително обаче мажеш със посоченото от колегата лепило, на фирмата Витор рейнз, то е в малка тубичка, изглежда като обикновен черен силикон, доста добро лепило е. След като намажеш, започваш да стягаш от средата към двете страни- задължтелно на кръст и последователно. Не е сложно, просто гледай да е равномерно и накрая да не стягаш силно. Ще усетиш, кога започва да се премачква гарнитурката, направи няколко оборота още и спри. Аз гоправих това упражнение скоро, нямаше такъв ключ и стягах на ръка, като гледах да не я натегна прекалено. Колата си върви и повече не е просълзило.
Поздрави, колега.
Карам го съвсем по спомени(понеже беше отдавна)ама тези болтове не се ли стягат до край.Имам спомени че ботовете са глухи през гумен пръстен

- morkodan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 22.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: М6
Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на капака на клапаните?
Лепило или червен силикон 

- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на капака на клапаните?
morkodan написа:Лепило или червен силикон
Нали ти написах какво да вземеш?
Купи на Витор Рейнз- синьо-бяла тубичка. Не е скъпо, но е много качествено. Червения си го запази за жигулито, на моето имаше такъв като я купих в онези далечни времена



Поздрави колега и давай смело. И не мажи много дебело, да не изплюва навътре. Като почнеш, сам ще разбереш колко трябва да е, не е трудно.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
Re: Проблем ли е теч от гарнитурата на капака на клапаните?
Горещо препоръчвам, освен черния силикон (Reinzosil) в тубичка или флакон на Victor Reinz, и един друг "уплътняващ агент" - Curil T на Elring. Тубичка Curil T от 75 ml е около 13-14 лв.
Силиконът:.............................................................................................................................................Curil T:

Силиконът:.............................................................................................................................................Curil T:


23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани