Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
61 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- vulkov
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525TDS
- Мечтае да кара: BMW E38
Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Здравейте форумци. Приятно ми е - Миро съм аз и от днес съм член на форума 
Голям фен съм на BMW-тата по-специално E39. И тъй като наскоро изхвърлих стария фиат внимателно се оглеждам за някоя доста по-нова и надеждна кола.
Тъй като не съм много навътре и затова искам да ви попитам вас - скъпо ли излиза поддръжката на E39 ?
Голям мераклия съм, но все пак ми се щеше да сподели някой който кара такава кола да каже собствено впечатление.
Въпроса дали се чупи ми е ясно че е супер относително и зависи от състоянието на колата, но все пак ми се ще да чуя впечатления като цяло от модела, тъй като все пак е на около 12-13 години вече и би трябвало да е достъпен за обикновения българин. Прав ли съм?
Изобщо офертите които в момента гледам в българския сайт mobile.bg за около 5 000 - 5500 лв близки ли са до нормалните или просто да се насоча към някой по-евтин модел?
Това, което най-много ме привлича в E39 е уникалния бежав кожен салон и уникалната стойка на лимузина - нещо което в много малко коли съм виждал.
Благодаря предварително за отговорите!

Голям фен съм на BMW-тата по-специално E39. И тъй като наскоро изхвърлих стария фиат внимателно се оглеждам за някоя доста по-нова и надеждна кола.
Тъй като не съм много навътре и затова искам да ви попитам вас - скъпо ли излиза поддръжката на E39 ?
Голям мераклия съм, но все пак ми се щеше да сподели някой който кара такава кола да каже собствено впечатление.
Въпроса дали се чупи ми е ясно че е супер относително и зависи от състоянието на колата, но все пак ми се ще да чуя впечатления като цяло от модела, тъй като все пак е на около 12-13 години вече и би трябвало да е достъпен за обикновения българин. Прав ли съм?
Изобщо офертите които в момента гледам в българския сайт mobile.bg за около 5 000 - 5500 лв близки ли са до нормалните или просто да се насоча към някой по-евтин модел?
Това, което най-много ме привлича в E39 е уникалния бежав кожен салон и уникалната стойка на лимузина - нещо което в много малко коли съм виждал.
Благодаря предварително за отговорите!
- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Привет колега. По твоята тема има доста изписано и ако използваш търсачката ще намериш доста информация за е39 относно поддръжката. Иначе всичко се свежда до това на каква кола ще попаднеш, дали е поддържана и т.н. И един съвет, който е по-скоро лично мнение- бягай от тези е39 за по 5000 лв.
- shumisho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 27.04.2007
- Мечтае да кара: на Marina Bay Street Circuit
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Както си се насочил към тия за по 5000- 5500 лв., отговорът е ДА, скъпа ще ти излезе.
Но и тия от 10, е и 15 пак са си е39. Това не е Фиат или пък Пасат от 1988. Влез в подфорума части за е39 и ще видиш всичко. Пожелавам ти скоро да пишеш нова тема със снимки
, но да не е за 5000 лв от мобиле.БГ 
Но и тия от 10, е и 15 пак са си е39. Това не е Фиат или пък Пасат от 1988. Влез в подфорума части за е39 и ще видиш всичко. Пожелавам ти скоро да пишеш нова тема със снимки


- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Абе то по принцип си остаря Е39-тката. Според мен 5000 - 6000 лева трябва да са цените на преди фейслифта.
И малко е относителна работата според мен е добре да не се наливат чак толкова много пари за покупка на изглеждаща добре Е39-ка. Не винаги външността отразява същината на колата. Всеки може да я напудри и да я направи в добър търговски вид. не е по-скъпо от 30-40 лева на някоя добра автомивка.
Трябва да се гледа двигателя и окачването. Другото са бели кахъри. Ако вземеш една Е39-тка с добър двигател за 5000 лева, ще ти останат пари да я оправиш и стегнеш, както на теб ти харесва. Щото като изсипеш 8000 лева, това не означава автоматично че колата е едва ли не качваш се и караш. Има такива ама са много редки случаи.
Кажете колко от вас си продават колите като са перфектни. Ами отделни случаи, такива които са закъсали в момента за пари и затова я продават колата. А масово кола се продава защото е започнала да прави мизерии и има вече болежки които собственика и е бактисал и не му се поправя и я продава на следващия който му се занимава да я поправя и да я кара.
Казвам всичкото това защото 3000 лева са си една голяма сума пари. И ако си направите една сметка какво може да си вземете за тези 3000 лева, просто ще се замислите.
Та най грубо казано с тези пари се:
- Сменя окачване от-до
- Пребоядисване на цялата кола
- Кожена салон с екстри
Всичко това за малко повечко от 3000 лева.
А обслужването на двете коли си го има така или иначе. Ако пък не направите по горе изброените подобрения то с тези пари може да се сложи един газов инжекцион, с който ще си избивате парите и пак ще сте поне с 1000 лева напред.
С тези 1000 лева ако ги сметнем в километри на пропан-бутан излизат ~7700 км при цена на газта 1.30лв/лт. и среден разход 10л./100км.
А има също и по-евтини газови инжекциони. Така, че остават пари за повече пробег. А пък и с останалите 1000 лева пак може да се оправи окачването.
Всеки може да си намести 3000 лева за каквото му харесва.
И малко е относителна работата според мен е добре да не се наливат чак толкова много пари за покупка на изглеждаща добре Е39-ка. Не винаги външността отразява същината на колата. Всеки може да я напудри и да я направи в добър търговски вид. не е по-скъпо от 30-40 лева на някоя добра автомивка.
Трябва да се гледа двигателя и окачването. Другото са бели кахъри. Ако вземеш една Е39-тка с добър двигател за 5000 лева, ще ти останат пари да я оправиш и стегнеш, както на теб ти харесва. Щото като изсипеш 8000 лева, това не означава автоматично че колата е едва ли не качваш се и караш. Има такива ама са много редки случаи.
Кажете колко от вас си продават колите като са перфектни. Ами отделни случаи, такива които са закъсали в момента за пари и затова я продават колата. А масово кола се продава защото е започнала да прави мизерии и има вече болежки които собственика и е бактисал и не му се поправя и я продава на следващия който му се занимава да я поправя и да я кара.
Казвам всичкото това защото 3000 лева са си една голяма сума пари. И ако си направите една сметка какво може да си вземете за тези 3000 лева, просто ще се замислите.
Та най грубо казано с тези пари се:
- Сменя окачване от-до
- Пребоядисване на цялата кола
- Кожена салон с екстри
Всичко това за малко повечко от 3000 лева.
А обслужването на двете коли си го има така или иначе. Ако пък не направите по горе изброените подобрения то с тези пари може да се сложи един газов инжекцион, с който ще си избивате парите и пак ще сте поне с 1000 лева напред.
С тези 1000 лева ако ги сметнем в километри на пропан-бутан излизат ~7700 км при цена на газта 1.30лв/лт. и среден разход 10л./100км.
А има също и по-евтини газови инжекциони. Така, че остават пари за повече пробег. А пък и с останалите 1000 лева пак може да се оправи окачването.
Всеки може да си намести 3000 лева за каквото му харесва.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Поддръжката не евтина, смених леееко разтропали се предни носачи, май си бяха оригиналните такива, колата е на 291 000 км. Аз съм я карал 80 000 от тия 291 000, по нашите чудни пътища. Сметай колко лесно се чупи.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Nikolay86
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 9.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Поддръжката се определя според това,колко не ти е наред акъла
Съвет и от мен 5000-6000лв.не се занимавай
Разгледай в Германия първо да добиеш представа за цени,км. и тн. и тогава определяй цена.

Съвет и от мен 5000-6000лв.не се занимавай

- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Поддръжката на Е39 и по специално ще ти кажа за ТДС тъй като това карам аз, та даже 2 имам. Като я купих преди 2 години я взех на 11к с почти прецакани автоматични скорости, те ми струваха 1600лв, отделно правих помпата, защото течеше, още 300 лв, консумативи като масло 150 лв (нямам спомен за ремъците, филтрите и ролките), задни дискове към 150 лв, накладки (не си спомням колко бяха), воден радиатор 200 лв, защото се счупи гърловината (от топлото при двигателя се беше спекла пластмасата) и отделно някакви неща като накрайници, тампони и тн, но това са консумативи. Общо взето на мен ми излезе към 14к + което е към 3к+ вложения и сега я продавам на адската загуба, защото кредити ме чакат за погасяване. Така, че на този етап ако нямаш пари за поддръжка на такава кола, по добре си купи Е30 и я карай докато не се оправи малко положението с парите в БГ. А и предно стъкло смених 250лв, защото се бих с едни и ми пръснаха джама, за сметка на това след 5 дни им счупих сичките на тяхната кола!
Кола за 5-6к лева ще се вкараш в ебати филма.

Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Добре де тогава я му предложете на колегата какво да си вземе за 5000 лева, че да си струва. Коя е тази новата кола дето за 5000 лева е хубава и предлага що годе някакви екстри за тези пари.
Дайте му пример на човека към кое да се насочи щом Е39 не е за него.
Дайте му пример на човека към кое да се насочи щом Е39 не е за него.
- veliki1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 29.02.2008
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330 CI
- Мечтае да кара: Х5
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
колега вземи си и от 5000 само двигателя да е добре и да няма нищо фрапиращо всичко друго се прави и не е толкова скъпа подръжката аз се занимавам с части и съм доста наясно докато смениш на голфа 3 шарнира на бмв ще смениш 1 път така че си се покрива ако имаш ядове пиши ми аз ще ти помагам с частите ако нямаш откъде да ползваш отстъпки
Всичко хубаво започва с "Б" Бира... БМВ... Брюнетка...
- Ivailo28
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: София
- Кара: E39 530DA '99
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
С малка доза късмет можеш да си вземеш много читава кола. Аз моята я взех миналата година за 6100лв. като дадох една е36-ца, която беше пълна скръб и едва ли бих и взел повече от 2к. освен консумативите съм сменил помпа в резервоара, 2 носача, накрайници, биалетки и перка на климатика. С всичко ми е все още под 10к. Няма да изброявам какви екстри имам, че някои по-стари съфорумци ще се хванат за главата. Само ще кажа че съм навъртял почти 20к градско в София и нямам никакви грижи, колата е перфектна.
П.П. на 320к е по километраж и не намирам забележки по двигателя.
П.П. на 320к е по километраж и не намирам забележки по двигателя.
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Това аз не мога да го разбера което го каза колегата @Веселин|Василев. Взел си Е39 за 11 000 лева и то в много лошо състояние. Добре де нямаше ли някоя която е в по добро състояние за тези пари. С екстри ли е пълна.... какво толкова има повече, че е на тези пари. Със същия късмет и за същите пари би си взел една за 5000 лева и за същите пари щеше да си я оправиш и да стане в състоянието на твоята. Че и TDS казваш, че е. Разбирам на тези пари ама 525d с фейслифта да дадеш толкова пари и да има такива болежки.
Не знам може да не съм прав ама, според мен е безумство да се изсипят толкова пари за кола която нито е първа младост нито е в цветущо състояние.
Освен пък колата да е била перфектна и колегата да я е наврял в очите си. Но това да се казва че са ремонти с които е взета колата, според мен не е правилно.
Ами то и аз за Голфа 2-ка дето го карам сега 2010 година съм дал 1000 лева за ремонти. Това не го прави автоматично боклук щото съм го взел преди 7 години за 3000 лева. Ами то просто каквато и да е кола рано или късно по нашите пътища дава Богу дух окачването.
Но пък за Е39 преди фейслифта със климатроник и 4 ел.стъкла, без кожа и подгрев, повече от 6000 лева не трябва да се иска в каквото и състояние да е. Освен ако не е гаражна и има малко реални километри. Иначе за след фейслифта може да се иска повече от 10 000 лева, защото е едно на ръка по-нова, но и по-добри двигатели има, и повечко екстри предлагат.
Преди фейслифта както и да го въртим са коли на по 14 години вече. Та тя след няколко години пълнолетна става.
А една кола навърши ли пълнолетие става непредвидима. Точно като хората. Тя вече има изграден собствен характер и не знаеш кога какво ще направи. Та тя е вече в пълното законово право да роди.
.
Тя само колата си знае как е карана от предния/-те собственици. И дори да налееш един чувал с пари за Е39 то не ти е гаранция, че няма да дадеш и още един да я поправяш. Въобще не е на принципа, че по-скъпото е по-хубаво задължително. Докато има балъци има и тарикати. И много хора надценяват колата си и искат някакви откачени суми за някакви барутници. И като има такива дето задължително търсят Е39 за 8000 лева, щото видиш ли тези по-скъпите били по-хубави, то тарикатите ще си пробутват буклуците.
Без лоши чувства към никой, но смятам, че мненията на някой от колегите са доста крайни и някой би могъл да се подведе.
Аз смятам, че така стоят работите. Може и да бъркам, поправете ме.
Не знам може да не съм прав ама, според мен е безумство да се изсипят толкова пари за кола която нито е първа младост нито е в цветущо състояние.
Освен пък колата да е била перфектна и колегата да я е наврял в очите си. Но това да се казва че са ремонти с които е взета колата, според мен не е правилно.
Ами то и аз за Голфа 2-ка дето го карам сега 2010 година съм дал 1000 лева за ремонти. Това не го прави автоматично боклук щото съм го взел преди 7 години за 3000 лева. Ами то просто каквато и да е кола рано или късно по нашите пътища дава Богу дух окачването.
Но пък за Е39 преди фейслифта със климатроник и 4 ел.стъкла, без кожа и подгрев, повече от 6000 лева не трябва да се иска в каквото и състояние да е. Освен ако не е гаражна и има малко реални километри. Иначе за след фейслифта може да се иска повече от 10 000 лева, защото е едно на ръка по-нова, но и по-добри двигатели има, и повечко екстри предлагат.
Преди фейслифта както и да го въртим са коли на по 14 години вече. Та тя след няколко години пълнолетна става.



Тя само колата си знае как е карана от предния/-те собственици. И дори да налееш един чувал с пари за Е39 то не ти е гаранция, че няма да дадеш и още един да я поправяш. Въобще не е на принципа, че по-скъпото е по-хубаво задължително. Докато има балъци има и тарикати. И много хора надценяват колата си и искат някакви откачени суми за някакви барутници. И като има такива дето задължително търсят Е39 за 8000 лева, щото видиш ли тези по-скъпите били по-хубави, то тарикатите ще си пробутват буклуците.
Без лоши чувства към никой, но смятам, че мненията на някой от колегите са доста крайни и някой би могъл да се подведе.
Аз смятам, че така стоят работите. Може и да бъркам, поправете ме.
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
ALiGaToR написа:Това аз не мога да го разбера което го каза колегата @Веселин|Василев. Взел си Е39 за 11 000 лева и то в много лошо състояние. Добре де нямаше ли някоя която е в по добро състояние за тези пари. С екстри ли е пълна.... какво толкова има повече, че е на тези пари. Със същия късмет и за същите пари би си взел една за 5000 лева и за същите пари щеше да си я оправиш и да стане в състоянието на твоята. Че и TDS казваш, че е. Разбирам на тези пари ама 525d с фейслифта да дадеш толкова пари и да има такива болежки.
Не знам може да не съм прав ама, според мен е безумство да се изсипят толкова пари за кола която нито е първа младост нито е в цветущо състояние.
Освен пък колата да е била перфектна и колегата да я е наврял в очите си. Но това да се казва че са ремонти с които е взета колата, според мен не е правилно.
Ами то и аз за Голфа 2-ка дето го карам сега 2010 година съм дал 1000 лева за ремонти. Това не го прави автоматично боклук щото съм го взел преди 7 години за 3000 лева. Ами то просто каквато и да е кола рано или късно по нашите пътища дава Богу дух окачването.
Но пък за Е39 преди фейслифта със климатроник и 4 ел.стъкла, без кожа и подгрев, повече от 6000 лева не трябва да се иска в каквото и състояние да е. Освен ако не е гаражна и има малко реални километри. Иначе за след фейслифта може да се иска повече от 10 000 лева, защото е едно на ръка по-нова, но и по-добри двигатели има, и повечко екстри предлагат.
Преди фейслифта както и да го въртим са коли на по 14 години вече. Та тя след няколко години пълнолетна става.А една кола навърши ли пълнолетие става непредвидима. Точно като хората. Тя вече има изграден собствен характер и не знаеш кога какво ще направи. Та тя е вече в пълното законово право да роди.
![]()
.
Тя само колата си знае как е карана от предния/-те собственици. И дори да налееш един чувал с пари за Е39 то не ти е гаранция, че няма да дадеш и още един да я поправяш. Въобще не е на принципа, че по-скъпото е по-хубаво задължително. Докато има балъци има и тарикати. И много хора надценяват колата си и искат някакви откачени суми за някакви барутници. И като има такива дето задължително търсят Е39 за 8000 лева, щото видиш ли тези по-скъпите били по-хубави, то тарикатите ще си пробутват буклуците.
Без лоши чувства към никой, но смятам, че мненията на някой от колегите са доста крайни и някой би могъл да се подведе.
Аз смятам, че така стоят работите. Може и да бъркам, поправете ме.
Не беше в "много лошо състояние" даже беше "почти" отлична, само скоростите бяха под въпрос! Или 400 за масло и филтри или 1600 в случая както направих! Всичко друго по колата си беше изрядно и не съм имал проблеми до самото им появяване!
Тогава когато я купувах "d" беше на съвсем различна цена от сега! Тогава TDS нямаше под 8-9к, а "d" като гледах беше 17-18к. В интерес на истината колата е пълна с екстри като почнеш от заводско М окачване та до сензор за дъжд. Всички TDS-ки които съм гледал тогава по борсите бяха адски гробници и вложените пари нямаше да бъдат 3+ ами доста повече, представи си за какви щайги ти говоря! Като имаш предвид, че на TDS помпата в повечето случай е за ремонт + обслужване когато я купиш си е съвсем нормална сума в моя случай 3к вложения. Излязоха непредвидени работи като АТ-то и радиатора, но пък в крайна сметка купувам кола втора употреба и всичко може да се очаква. В интерес на истината тогава като я гледах при превключване на задна имаше едно удряне, при което предположихме 2 неща: цялата скоростна кутия за смяна или сервизиране (масло+филтър+феродови дискове), но в крайна сметка предпочетох да взема цяла рециклирана от 7ма серия (с усилен кожух е) и да не се занимавам с частични ремонти. Така, че в крайна сметка мисля не съм налял 10к, за да съм разочарован чак толкова, а за това пиша на колегата, че ако няма достатъчно пари за такава поддръжка като моята и по тежка да не се захваща, защото има адски много боклуци на пазара. Вземи си Е30 и си карай на воля не, че пак няма да сменяш по нея, но поне не е толкова скъпо като при Е39!!
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Та да кажа и аз
За тези пари едвали ще се намери нещо дето "го е карал пенсионер държал я в гараж и ходил само за хляб до магазина с нея"
макар че според търговеца може и да е така.
Мойта 525tds комби я взех преди година и незнам си колко. Като я оглеждах видях теч от ГНП и тракащ десен преден амортисьор, парите бяха около 6500. До сега съм сменял : ремонтен комплект уплътнения за ГНП, термостат (профилактично), виско (беше здало багажа и аха да прегрее ама не успя), водна помпа (профилактично), лепих си един накрайник на разширителния съд (една малка чучурка), 2 подгряващи свещи. По окачването; предни амортисьори, тампони (големите 4 на задния мост), задни биалетки (профилактично), всякакви гумени тампони (профилактично), предстои смяна на всички предни носачи, биалетки, накладки, кормилни щанги (външни, вътрешни) -тези неща по предницата ги сменям защото има скъсани гумени уплътнения на два от носачите и на 60% износени накладки
Имах и проблеми с механизмите на прозорците (ремонта ми излезе безплатно защото аз си ги правих) но всичко е ток в момента
Тези ремонти са ми излязли около 1500-600лв, масла, ремъци, филтри са си консуматив за всяка кола -тях не ги броя. Това за проблемите а иначе от към оборудване : Individual със всичките му там напълно достатъчни глезотиики
без навигация и подгряване на седалките
Понавървява както се казва за турбо печка за сега без никакви чипове (поне до колкото знам). И така на кратко ако ще взимаш Е39 било то за 5000 било то за 15000 е желателно да имаш още да речем 2000 за ремонти пък дали ще се наложи да се дават или не - въпрос на късмет.
(е**и кога го написах всичко това
)








(е**и кога го написах всичко това


Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?
Nikolay86 написа:Поддръжката се определя според това,колко не ти е наред акъла![]()
Съвет и от мен 5000-6000лв.не се занимавайРазгледай в Германия първо да добиеш представа за цени,км. и тн. и тогава определяй цена.
Пълни глупости . 5-6000 лв не стигали. Колко трябва да струва една Е39 ? Стана 15 год модел . Вярно , състоянието определя цената , но това не означава че като е вчесана за продажба наистина е читава. И защо някой си мислят че като си вземат кола от Германия , си купуват нещо вечно. Звучи ми като на автоджамбазките лафове по автокъщите. Моята например е Италианка / нали са мезерници и помияри ? / дай да ги сложим една до друга. И защо да гледа в Германия , да гледа в Англия - там читава 523 например е около 1600- 1800 паунда , ама наистина читава. Една смяна на дирекцията 1000-1200 лв и е готов. Е тая ми е на 15 -на км например http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p

61 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани