Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525TDS
Мечтае да кара: BMW E38

Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от vulkov » 14 Мар 2011, 23:35

Здравейте форумци. Приятно ми е - Миро съм аз и от днес съм член на форума :)

Голям фен съм на BMW-тата по-специално E39. И тъй като наскоро изхвърлих стария фиат внимателно се оглеждам за някоя доста по-нова и надеждна кола.

Тъй като не съм много навътре и затова искам да ви попитам вас - скъпо ли излиза поддръжката на E39 ?
Голям мераклия съм, но все пак ми се щеше да сподели някой който кара такава кола да каже собствено впечатление.
Въпроса дали се чупи ми е ясно че е супер относително и зависи от състоянието на колата, но все пак ми се ще да чуя впечатления като цяло от модела, тъй като все пак е на около 12-13 години вече и би трябвало да е достъпен за обикновения българин. Прав ли съм?

Изобщо офертите които в момента гледам в българския сайт mobile.bg за около 5 000 - 5500 лв близки ли са до нормалните или просто да се насоча към някой по-евтин модел?

Това, което най-много ме привлича в E39 е уникалния бежав кожен салон и уникалната стойка на лимузина - нещо което в много малко коли съм виждал.

Благодаря предварително за отговорите!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 24.03.2010
Местоположение: София/Карнобат
Пол: Мъж
Кара: BMW E39/ Е60
Мечтае да кара: X6 цвят бордо

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от Николай Диянов » 15 Мар 2011, 8:54

Привет колега. По твоята тема има доста изписано и ако използваш търсачката ще намериш доста информация за е39 относно поддръжката. Иначе всичко се свежда до това на каква кола ще попаднеш, дали е поддържана и т.н. И един съвет, който е по-скоро лично мнение- бягай от тези е39 за по 5000 лв.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 27.04.2007
Мечтае да кара: на Marina Bay Street Circuit

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от shumisho » 15 Мар 2011, 9:13

Както си се насочил към тия за по 5000- 5500 лв., отговорът е ДА, скъпа ще ти излезе.
Но и тия от 10, е и 15 пак са си е39. Това не е Фиат или пък Пасат от 1988. Влез в подфорума части за е39 и ще видиш всичко. Пожелавам ти скоро да пишеш нова тема със снимки ;), но да не е за 5000 лв от мобиле.БГ ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от ALiGaToR » 15 Мар 2011, 10:05

Абе то по принцип си остаря Е39-тката. Според мен 5000 - 6000 лева трябва да са цените на преди фейслифта.
И малко е относителна работата според мен е добре да не се наливат чак толкова много пари за покупка на изглеждаща добре Е39-ка. Не винаги външността отразява същината на колата. Всеки може да я напудри и да я направи в добър търговски вид. не е по-скъпо от 30-40 лева на някоя добра автомивка.
Трябва да се гледа двигателя и окачването. Другото са бели кахъри. Ако вземеш една Е39-тка с добър двигател за 5000 лева, ще ти останат пари да я оправиш и стегнеш, както на теб ти харесва. Щото като изсипеш 8000 лева, това не означава автоматично че колата е едва ли не качваш се и караш. Има такива ама са много редки случаи.
Кажете колко от вас си продават колите като са перфектни. Ами отделни случаи, такива които са закъсали в момента за пари и затова я продават колата. А масово кола се продава защото е започнала да прави мизерии и има вече болежки които собственика и е бактисал и не му се поправя и я продава на следващия който му се занимава да я поправя и да я кара.
Казвам всичкото това защото 3000 лева са си една голяма сума пари. И ако си направите една сметка какво може да си вземете за тези 3000 лева, просто ще се замислите.
Та най грубо казано с тези пари се:
- Сменя окачване от-до
- Пребоядисване на цялата кола
- Кожена салон с екстри
Всичко това за малко повечко от 3000 лева.
А обслужването на двете коли си го има така или иначе. Ако пък не направите по горе изброените подобрения то с тези пари може да се сложи един газов инжекцион, с който ще си избивате парите и пак ще сте поне с 1000 лева напред.
С тези 1000 лева ако ги сметнем в километри на пропан-бутан излизат ~7700 км при цена на газта 1.30лв/лт. и среден разход 10л./100км.
А има също и по-евтини газови инжекциони. Така, че остават пари за повече пробег. А пък и с останалите 1000 лева пак може да се оправи окачването.
Всеки може да си намести 3000 лева за каквото му харесва.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от meha » 15 Мар 2011, 10:14

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от Elesar74 » 15 Мар 2011, 10:41

Поддръжката не евтина, смених леееко разтропали се предни носачи, май си бяха оригиналните такива, колата е на 291 000 км. Аз съм я карал 80 000 от тия 291 000, по нашите чудни пътища. Сметай колко лесно се чупи.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 9.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от Nikolay86 » 15 Мар 2011, 11:54

Поддръжката се определя според това,колко не ти е наред акъла :mhihi:
Съвет и от мен 5000-6000лв.не се занимавай :kuku: Разгледай в Германия първо да добиеш представа за цени,км. и тн. и тогава определяй цена.

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от Веселин|Василев » 15 Мар 2011, 12:17

Поддръжката на Е39 и по специално ще ти кажа за ТДС тъй като това карам аз, та даже 2 имам. Като я купих преди 2 години я взех на 11к с почти прецакани автоматични скорости, те ми струваха 1600лв, отделно правих помпата, защото течеше, още 300 лв, консумативи като масло 150 лв (нямам спомен за ремъците, филтрите и ролките), задни дискове към 150 лв, накладки (не си спомням колко бяха), воден радиатор 200 лв, защото се счупи гърловината (от топлото при двигателя се беше спекла пластмасата) и отделно някакви неща като накрайници, тампони и тн, но това са консумативи. Общо взето на мен ми излезе към 14к + което е към 3к+ вложения и сега я продавам на адската загуба, защото кредити ме чакат за погасяване. Така, че на този етап ако нямаш пари за поддръжка на такава кола, по добре си купи Е30 и я карай докато не се оправи малко положението с парите в БГ. А и предно стъкло смених 250лв, защото се бих с едни и ми пръснаха джама, за сметка на това след 5 дни им счупих сичките на тяхната кола! :mhihi: Кола за 5-6к лева ще се вкараш в ебати филма.
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от ALiGaToR » 15 Мар 2011, 12:33

Добре де тогава я му предложете на колегата какво да си вземе за 5000 лева, че да си струва. Коя е тази новата кола дето за 5000 лева е хубава и предлага що годе някакви екстри за тези пари.
Дайте му пример на човека към кое да се насочи щом Е39 не е за него.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 29.02.2008
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: Е46 330 CI
Мечтае да кара: Х5

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от veliki1 » 15 Мар 2011, 12:34

колега вземи си и от 5000 само двигателя да е добре и да няма нищо фрапиращо всичко друго се прави и не е толкова скъпа подръжката аз се занимавам с части и съм доста наясно докато смениш на голфа 3 шарнира на бмв ще смениш 1 път така че си се покрива ако имаш ядове пиши ми аз ще ти помагам с частите ако нямаш откъде да ползваш отстъпки
Всичко хубаво започва с "Б" Бира... БМВ... Брюнетка...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 24.04.2009
Местоположение: София
Кара: E39 530DA '99

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от Ivailo28 » 15 Мар 2011, 12:36

С малка доза късмет можеш да си вземеш много читава кола. Аз моята я взех миналата година за 6100лв. като дадох една е36-ца, която беше пълна скръб и едва ли бих и взел повече от 2к. освен консумативите съм сменил помпа в резервоара, 2 носача, накрайници, биалетки и перка на климатика. С всичко ми е все още под 10к. Няма да изброявам какви екстри имам, че някои по-стари съфорумци ще се хванат за главата. Само ще кажа че съм навъртял почти 20к градско в София и нямам никакви грижи, колата е перфектна.
П.П. на 320к е по километраж и не намирам забележки по двигателя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от ALiGaToR » 15 Мар 2011, 17:07

Това аз не мога да го разбера което го каза колегата @Веселин|Василев. Взел си Е39 за 11 000 лева и то в много лошо състояние. Добре де нямаше ли някоя която е в по добро състояние за тези пари. С екстри ли е пълна.... какво толкова има повече, че е на тези пари. Със същия късмет и за същите пари би си взел една за 5000 лева и за същите пари щеше да си я оправиш и да стане в състоянието на твоята. Че и TDS казваш, че е. Разбирам на тези пари ама 525d с фейслифта да дадеш толкова пари и да има такива болежки.
Не знам може да не съм прав ама, според мен е безумство да се изсипят толкова пари за кола която нито е първа младост нито е в цветущо състояние.
Освен пък колата да е била перфектна и колегата да я е наврял в очите си. Но това да се казва че са ремонти с които е взета колата, според мен не е правилно.
Ами то и аз за Голфа 2-ка дето го карам сега 2010 година съм дал 1000 лева за ремонти. Това не го прави автоматично боклук щото съм го взел преди 7 години за 3000 лева. Ами то просто каквато и да е кола рано или късно по нашите пътища дава Богу дух окачването.
Но пък за Е39 преди фейслифта със климатроник и 4 ел.стъкла, без кожа и подгрев, повече от 6000 лева не трябва да се иска в каквото и състояние да е. Освен ако не е гаражна и има малко реални километри. Иначе за след фейслифта може да се иска повече от 10 000 лева, защото е едно на ръка по-нова, но и по-добри двигатели има, и повечко екстри предлагат.
Преди фейслифта както и да го въртим са коли на по 14 години вече. Та тя след няколко години пълнолетна става. :mhihi: А една кола навърши ли пълнолетие става непредвидима. Точно като хората. Тя вече има изграден собствен характер и не знаеш кога какво ще направи. Та тя е вече в пълното законово право да роди. :mhihi: :mhihi:.
Тя само колата си знае как е карана от предния/-те собственици. И дори да налееш един чувал с пари за Е39 то не ти е гаранция, че няма да дадеш и още един да я поправяш. Въобще не е на принципа, че по-скъпото е по-хубаво задължително. Докато има балъци има и тарикати. И много хора надценяват колата си и искат някакви откачени суми за някакви барутници. И като има такива дето задължително търсят Е39 за 8000 лева, щото видиш ли тези по-скъпите били по-хубави, то тарикатите ще си пробутват буклуците.

Без лоши чувства към никой, но смятам, че мненията на някой от колегите са доста крайни и някой би могъл да се подведе.
Аз смятам, че така стоят работите. Може и да бъркам, поправете ме.
Изображение

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от Веселин|Василев » 15 Мар 2011, 17:33

ALiGaToR написа:Това аз не мога да го разбера което го каза колегата @Веселин|Василев. Взел си Е39 за 11 000 лева и то в много лошо състояние. Добре де нямаше ли някоя която е в по добро състояние за тези пари. С екстри ли е пълна.... какво толкова има повече, че е на тези пари. Със същия късмет и за същите пари би си взел една за 5000 лева и за същите пари щеше да си я оправиш и да стане в състоянието на твоята. Че и TDS казваш, че е. Разбирам на тези пари ама 525d с фейслифта да дадеш толкова пари и да има такива болежки.
Не знам може да не съм прав ама, според мен е безумство да се изсипят толкова пари за кола която нито е първа младост нито е в цветущо състояние.
Освен пък колата да е била перфектна и колегата да я е наврял в очите си. Но това да се казва че са ремонти с които е взета колата, според мен не е правилно.
Ами то и аз за Голфа 2-ка дето го карам сега 2010 година съм дал 1000 лева за ремонти. Това не го прави автоматично боклук щото съм го взел преди 7 години за 3000 лева. Ами то просто каквато и да е кола рано или късно по нашите пътища дава Богу дух окачването.
Но пък за Е39 преди фейслифта със климатроник и 4 ел.стъкла, без кожа и подгрев, повече от 6000 лева не трябва да се иска в каквото и състояние да е. Освен ако не е гаражна и има малко реални километри. Иначе за след фейслифта може да се иска повече от 10 000 лева, защото е едно на ръка по-нова, но и по-добри двигатели има, и повечко екстри предлагат.
Преди фейслифта както и да го въртим са коли на по 14 години вече. Та тя след няколко години пълнолетна става. :mhihi: А една кола навърши ли пълнолетие става непредвидима. Точно като хората. Тя вече има изграден собствен характер и не знаеш кога какво ще направи. Та тя е вече в пълното законово право да роди. :mhihi: :mhihi:.
Тя само колата си знае как е карана от предния/-те собственици. И дори да налееш един чувал с пари за Е39 то не ти е гаранция, че няма да дадеш и още един да я поправяш. Въобще не е на принципа, че по-скъпото е по-хубаво задължително. Докато има балъци има и тарикати. И много хора надценяват колата си и искат някакви откачени суми за някакви барутници. И като има такива дето задължително търсят Е39 за 8000 лева, щото видиш ли тези по-скъпите били по-хубави, то тарикатите ще си пробутват буклуците.

Без лоши чувства към никой, но смятам, че мненията на някой от колегите са доста крайни и някой би могъл да се подведе.
Аз смятам, че така стоят работите. Може и да бъркам, поправете ме.


Не беше в "много лошо състояние" даже беше "почти" отлична, само скоростите бяха под въпрос! Или 400 за масло и филтри или 1600 в случая както направих! Всичко друго по колата си беше изрядно и не съм имал проблеми до самото им появяване!
Тогава когато я купувах "d" беше на съвсем различна цена от сега! Тогава TDS нямаше под 8-9к, а "d" като гледах беше 17-18к. В интерес на истината колата е пълна с екстри като почнеш от заводско М окачване та до сензор за дъжд. Всички TDS-ки които съм гледал тогава по борсите бяха адски гробници и вложените пари нямаше да бъдат 3+ ами доста повече, представи си за какви щайги ти говоря! Като имаш предвид, че на TDS помпата в повечето случай е за ремонт + обслужване когато я купиш си е съвсем нормална сума в моя случай 3к вложения. Излязоха непредвидени работи като АТ-то и радиатора, но пък в крайна сметка купувам кола втора употреба и всичко може да се очаква. В интерес на истината тогава като я гледах при превключване на задна имаше едно удряне, при което предположихме 2 неща: цялата скоростна кутия за смяна или сервизиране (масло+филтър+феродови дискове), но в крайна сметка предпочетох да взема цяла рециклирана от 7ма серия (с усилен кожух е) и да не се занимавам с частични ремонти. Така, че в крайна сметка мисля не съм налял 10к, за да съм разочарован чак толкова, а за това пиша на колегата, че ако няма достатъчно пари за такава поддръжка като моята и по тежка да не се захваща, защото има адски много боклуци на пазара. Вземи си Е30 и си карай на воля не, че пак няма да сменяш по нея, но поне не е толкова скъпо като при Е39!!
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от gentata » 15 Мар 2011, 20:44

Та да кажа и аз :mrgreen: За тези пари едвали ще се намери нещо дето "го е карал пенсионер държал я в гараж и ходил само за хляб до магазина с нея" :mhihi: макар че според търговеца може и да е така. :smoke: Мойта 525tds комби я взех преди година и незнам си колко. Като я оглеждах видях теч от ГНП и тракащ десен преден амортисьор, парите бяха около 6500. До сега съм сменял : ремонтен комплект уплътнения за ГНП, термостат (профилактично), виско (беше здало багажа и аха да прегрее ама не успя), водна помпа (профилактично), лепих си един накрайник на разширителния съд (една малка чучурка), 2 подгряващи свещи. По окачването; предни амортисьори, тампони (големите 4 на задния мост), задни биалетки (профилактично), всякакви гумени тампони (профилактично), предстои смяна на всички предни носачи, биалетки, накладки, кормилни щанги (външни, вътрешни) -тези неща по предницата ги сменям защото има скъсани гумени уплътнения на два от носачите и на 60% износени накладки :smoke: Имах и проблеми с механизмите на прозорците (ремонта ми излезе безплатно защото аз си ги правих) но всичко е ток в момента :yes: Тези ремонти са ми излязли около 1500-600лв, масла, ремъци, филтри са си консуматив за всяка кола -тях не ги броя. Това за проблемите а иначе от към оборудване : Individual със всичките му там напълно достатъчни глезотиики :mhihi: без навигация и подгряване на седалките :roll: Понавървява както се казва за турбо печка за сега без никакви чипове (поне до колкото знам). И така на кратко ако ще взимаш Е39 било то за 5000 било то за 15000 е желателно да имаш още да речем 2000 за ремонти пък дали ще се наложи да се дават или не - въпрос на късмет.
(е**и кога го написах всичко това :shock: )
:driving:


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от ivoo » 15 Мар 2011, 21:02

Nikolay86 написа:Поддръжката се определя според това,колко не ти е наред акъла :mhihi:
Съвет и от мен 5000-6000лв.не се занимавай :kuku: Разгледай в Германия първо да добиеш представа за цени,км. и тн. и тогава определяй цена.

Пълни глупости . 5-6000 лв не стигали. Колко трябва да струва една Е39 ? Стана 15 год модел . Вярно , състоянието определя цената , но това не означава че като е вчесана за продажба наистина е читава. И защо някой си мислят че като си вземат кола от Германия , си купуват нещо вечно. Звучи ми като на автоджамбазките лафове по автокъщите. Моята например е Италианка / нали са мезерници и помияри ? / дай да ги сложим една до друга. И защо да гледа в Германия , да гледа в Англия - там читава 523 например е около 1600- 1800 паунда , ама наистина читава. Една смяна на дирекцията 1000-1200 лв и е готов. Е тая ми е на 15 -на км например http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook