BMW 530i M54B30 турбиниране.

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от acho.rs » 14 Мар 2011, 17:40

Не си прав , защото от БМВ се съобразяват със един вагон неща , които не ги бърка тунинг феновете :
- издръжливост - освен 100 000 км , трябва поне още 300 000 да може да понася мотора , за да не падне репутацията на марката
- плавен ход на мотора
- еко норми
- продуктово позициониране (на първо място може би)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от Thebimmerfan » 14 Мар 2011, 17:51

acho.rs написа:Не си прав , защото от БМВ се съобразяват със един вагон неща , които не ги бърка тунинг феновете :
- мотора , за диздръжливост - освен 100 000 км , трябва поне още 300 000 да може да понася а не падне репутацията на марката
- плавен ход на мотора
- еко норми
- продуктово позициониране (на първо място може би)



Да вървим по точки:

1. Ами то нали затова и се обадих, колегата твърдеше че турбиниран М50 бил по-надежден от M Power...
2.За тебе плавния ход на мотора не е ли важен?
3.--------
4. :kuku: :kuku: :dunno: :dunno: Това пък как ти хрумна и от де накъде?
Поздрави :bchug:
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от Zagy » 14 Мар 2011, 19:04

Thebimmerfan написа:4. :kuku: :kuku: :dunno: :dunno: Това пък как ти хрумна и от де накъде?
Поздрави :bchug:

Един много елементарен пример - представи си, че от БМВ разработят два бензинови мотора със сходни характеристики. И изведнъж 90% и отгоре от потребителите купуват само единия мотор - това са загуби в десетки и стотици милиони евро от разработката и производството на непопулярния двигател... Разбира се това има и други нюанси :winky:
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от Thebimmerfan » 14 Мар 2011, 20:01

Zagy написа:
Thebimmerfan написа:4. :kuku: :kuku: :dunno: :dunno: Това пък как ти хрумна и от де накъде?
Поздрави :bchug:

Един много елементарен пример - представи си, че от БМВ разработят два бензинови мотора със сходни характеристики. И изведнъж 90% и отгоре от потребителите купуват само единия мотор - това са загуби в десетки и стотици милиони евро от разработката и производството на непопулярния двигател... Разбира се това има и други нюанси :winky:


М'че то ги има и двата бе колега...Виж 335 biturbo Е90 и M Power пак Е90...Има си ги и двата модела. И турбодзверът и М-ката. Само че135/335 е 302 коня а M Power-a e 414. И M Power-a струва почти двойно(чудно ш'то ли?...), но въпреки това не го виждам останал без клиенти...Ти си избери което по-ти харесва, на мен ще ми е трудно...
Последна промяна Thebimmerfan на 15 Мар 2011, 2:38, променена общо 1 път
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от slavianko » 14 Мар 2011, 23:00

Thebimmerfan написа::kuku: :shock: :kuku: Абе много тъпи ги изкарахте тия инженери от BMW Motorsport-a бе...За к'во ли са учили толкоз, та и сума ти награди отнасят кажи-речи всяка година...Че то тука у всеки гараж има по някой "голем спец" дето от М50В25 праи хем по-мощен, хем по-здрав и надежден мотор от M Power-a...Малиии, страшна работа сме :bchug:
Ти къде прочете да съм написал че аз съм го измислил тоя турбо двигател дето ми е на колата ??? Това че съм сглобил дадени компоненти значи ли че аз съм ги мислил ??? Това че съм купил нови ковани биели дето са ги мислили също една камара инжинери или че съм купил нови ковани бутала дето също се вграждат в серийни БМВ-та пак ли значи че аз съм ги мислил ??? Или че съм сложил косуъртско турбо това значи ли същото. Или щото не от БМВ и според теб не е надеждно ли ??? А значи ли че новите усилени лагери които също се вграждат в БМВ-та съм ги мислил аз ??? Или кованият дизелов вал съм го мислил аз според теб а ??? Единственното което съм измислил аз е на каква степен да си карам мотора. Всъщност и това не съм го измислил аз защото някой инжинер го е мислил пак преди мене и аз само съм го сметнал по негова формула нищо друго.
И защо тогава да не смятам че това което аз само съм сглобил да не е по здраво ???
Разликата обаче между теб и мен е тая че аз имам такава кола и я карам вече 3г и си знам желязото. Знам всяко едно болтче по тая кола колко е дълго колко широко и колко тежи и колко е здраво. Разликата е че аз не говоря празни приказки. Ти можеш ли да се похвалиш с това.
Хайде да не си чешем езиците само и ако някой ще дава мнения то нека е човек с опит и знания. Щото така празни изречения от сорта всеки може да ги надраска набързо колкото да е в опозиция :winky:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от Thebimmerfan » 14 Мар 2011, 23:33

slavianko написа:
Thebimmerfan написа::kuku: :shock: :kuku: Абе много тъпи ги изкарахте тия инженери от BMW Motorsport-a бе...За к'во ли са учили толкоз, та и сума ти награди отнасят кажи-речи всяка година...Че то тука у всеки гараж има по някой "голем спец" дето от М50В25 праи хем по-мощен, хем по-здрав и надежден мотор от M Power-a...Малиии, страшна работа сме :bchug:
Ти къде прочете да съм написал че аз съм го измислил тоя турбо двигател дето ми е на колата ??? Това че съм сглобил дадени компоненти значи ли че аз съм ги мислил ??? Това че съм купил нови ковани биели дето са ги мислили също една камара инжинери или че съм купил нови ковани бутала дето също се вграждат в серийни БМВ-та пак ли значи че аз съм ги мислил ??? Или че съм сложил косуъртско турбо това значи ли същото. Или щото не от БМВ и според теб не е надеждно ли ??? А значи ли че новите усилени лагери които също се вграждат в БМВ-та съм ги мислил аз ??? Или кованият дизелов вал съм го мислил аз според теб а ??? Единственното което съм измислил аз е на каква степен да си карам мотора. Всъщност и това не съм го измислил аз защото някой инжинер го е мислил пак преди мене и аз само съм го сметнал по негова формула нищо друго.
И защо тогава да не смятам че това което аз само съм сглобил да не е по здраво ???
Разликата обаче между теб и мен е тая че аз имам такава кола и я карам вече 3г и си знам желязото. Знам всяко едно болтче по тая кола колко е дълго колко широко и колко тежи и колко е здраво. Разликата е че аз не говоря празни приказки. Ти можеш ли да се похвалиш с това.
Хайде да не си чешем езиците само и ако някой ще дава мнения то нека е човек с опит и знания. Щото така празни изречения от сорта всеки може да ги надраска набързо колкото да е в опозиция :winky:




От всичкото, което си го написал единственото вярно нещо е че не се познаваме (не че съжалявам), не знам как си позволяваш да правиш толкова категорични коментари относно к'во съм карал и к'во не при все че нямаш ни грам идея...карал съм коли като твоята (та и МНООГО по-добри, правени не в бг), не отсичам к'во си карал (Щото не ме и интересува ако трябва да говорим искрено)
, но самият факт че ми пречиш да пиша във форума говори доста красноречиво за това какво представляваш...И знай само едно - живял съм над 10 години извън бг и там нивото е съвсем друго...де да можеше и ти да кажеш същото за себе си...

P.S. Ам'че ти си го измислил твоя двигател ми, да не е излязъл така от фабриката...
Последна промяна Thebimmerfan на 15 Мар 2011, 0:33, променена общо 2 пъти
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от acho.rs » 14 Мар 2011, 23:41

Thebimmerfan написа:
acho.rs написа:Не си прав , защото от БМВ се съобразяват със един вагон неща , които не ги бърка тунинг феновете :
- мотора , за диздръжливост - освен 100 000 км , трябва поне още 300 000 да може да понася а не падне репутацията на марката
- плавен ход на мотора
- еко норми
- продуктово позициониране (на първо място може би)



Да вървим по точки:

1. Ами то нали затова и се обадих, колегата твърдеше че турбиниран М50 бил по-надежден от M Power...
2.За тебе плавния ход на мотора не е ли важен?
3.--------
4. :kuku: :kuku: :dunno: :dunno: Това пък как ти хрумна и от де накъде?
Поздрави :bchug:


1. той твърди че мотор който е турбиниран преди 3 години със сменени карантии е по-здрав от 20 годишна Мка сцепена от каране
2. - важен е за мен , но който иска максимално ускорение , прави компромиси със това а и със всичко останало .
3 - да , ЕКО НОРМИ !
4 - тук вече си личи , че има доста неща да учиш :yes:

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от Nikolay1 » 14 Мар 2011, 23:49

:OT: Малко оффтопик, но предвид, че много често термина "ковани железа" се ползва като синоним на нещо много яко, манияшко и т.н. т.е. един вид е станало нарицателно като Ремус за всички спортни гърнета бих искал да вметна (ако случайо има някой който не го знае), че коването си е доста разпространен метод за обемно пластично деформиране на материалите на които в топло или студено състояние им се придава форма и размер което само по себе си не им гарантира свръх високи якостни и т.н. качества. Подробна информация може да се намери в учебниците по Материалознание 2 за техническите вузове.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от Thebimmerfan » 15 Мар 2011, 0:31

[quote="acho.rs
1. той твърди че мотор който е турбиниран преди 3 години със сменени карантии е по-здрав от 20 годишна Мка сцепена от каране
2. - важен е за мен , но който иска максимално ускорение , прави компромиси със това а и със всичко останало .
3 - да , ЕКО НОРМИ !
4 - тук вече си личи , че има доста неща да учиш :yes:[/quote]


1.Моторът, "турбиниран преди 3 години" е М50В25, значи между 16 и 21 години, смятай дали не е още "по-сцепен" от каране...
2.Аз не. За мене и качеството е от значение...
3. :yes:
4.На тази точка ти отговорих съвсем ясно в предишен пост, явно не можеш да четеш...
P.S. Всъщност, този който има МНОООООГО да учи си ти
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от Prekysvach » 15 Мар 2011, 0:44

м отдела мислят да затварят, в бг са намерили начини да доработват бмв мотори до такава степен на издържливост , мощност и прецизност, че стотиците милиони вложени в разработката и заплатите на стотици инжинери работещи върху най- добрите спортни и състезателни двигатели се обезмисля :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от Thebimmerfan » 15 Мар 2011, 0:45

[quote="slavianko:[/quote]Ти къде прочете да съм написал че аз съм го измислил тоя турбо двигател дето ми е на колата ??? Това че съм сглобил дадени компоненти значи ли че аз съм ги мислил ??? Това че съм купил нови ковани биели дето са ги мислили също една камара инжинери или че съм купил нови ковани бутала дето също се вграждат в серийни БМВ-та пак ли значи че аз съм ги мислил ??? Или че съм сложил косуъртско турбо това значи ли същото. Или щото не от БМВ и според теб не е надеждно ли ???:winky:[/quote]


Ми тогава и за каква надеждност на даден мотор говорим? Вземаш М50, сменяш му всички вътрешни компоненти с ковани и - "глей къв здрав мотор". Ми то тогава тия със Honda Civic-ите имат най-здравите коли...От 120 коня ги вдигат на 400, ама им сменят ВСИЧКО от вътре и харчат по 50 000 eur. в начинанието...Може би и на civic-a моторите са по-здрави от на M Power-a...
Последна промяна Thebimmerfan на 15 Мар 2011, 2:34, променена общо 3 пъти
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от acho.rs » 15 Мар 2011, 1:17

1.Моторът, "турбиниран преди 3 години" е М50В25, значи между 16 и 21 години, смятай дали не е още "по-сцепен" от каране...
2.Аз не. За мене и качеството е от значение...
3. :yes:
4.На тази точка ти отговорих съвсем ясно в предишен пост, явно не можеш да четеш...
P.S. Всъщност, този който има МНОООООГО да учи си ти

Не бе дечко , на нищо не си отговорил - позициониране , знаеш ли какво е ? Знаеш ли защо не надуват 335и до 400-420кс а го държат 5 години на 306-320кс ? А да ми кажеш как 3 литровите бензинови мотори са почти еднакви но с няколко нива на мощност ?
А защо не монтират 2.0л би-турбо дизел на Е90 и Е60 а го държаха 3 години САМО за 1чка купе ?
Не съм ти защитавал домашен трубо мотор срещу Мков , но имай предвид че много често един мотор , който 12 години е работел на 190кс и след това му се сменя всичко и се кротва на 300кс ... този мотор МОЖЕ и да се окаже по-здрав от Мков над който е издевателствано 20 години - сега вече схвана ли го или като си бил 10 години в чужбина , нещо което ти се ще да кажеш и за други хора , вместо да станеш ХИПЕР МЕГА МАЙНД си станал малко по ......

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от Thebimmerfan » 15 Мар 2011, 2:26

acho.rs написа:[Не бе дечко , на нищо не си отговорил - позициониране , знаеш ли какво е ? Знаеш ли защо не надуват 335и до 400-420кс а го държат 5 години на 306-320кс ? А да ми кажеш как 3 литровите бензинови мотори са почти еднакви но с няколко нива на мощност ?
А защо не монтират 2.0л би-турбо дизел на Е90 и Е60 а го държаха 3 години САМО за 1чка купе ?
Не съм ти защитавал домашен трубо мотор срещу Мков , но имай предвид че много често един мотор , който 12 години е работел на 190кс и след това му се сменя всичко и се кротва на 300кс ... този мотор МОЖЕ и да се окаже по-здрав от Мков над който е издевателствано 20 години - сега вече схвана ли го или като си бил 10 години в чужбина , нещо което ти се ще да кажеш и за други хора , вместо да станеш ХИПЕР МЕГА МАЙНД си станал малко по ......



Абе ти май наистина не схващаш много си, ама ней се...кво да се праи...
1. Наистина обръщението "дечко" към напълно непознат, който на всичкото отгоре не те е обидил с нищо говори за изключително лош вкус и изключително лошо възпитание (аз ли да съм от софия, по-точно от Долни Богров)...
2. Значи според ваше долнобогровско величество всичките мотори над които е било издевателствано в продължение на 20 години (M50B25) са много по-здрави от S-овете в подобна ситуация?
3. Това, че съм бил в чужбина ме обогати доста наистина, там действително е друг свят и разликата е колосална (в тяхна полза), започвайки с пътищата и завършвайки с...всичко...и искам да го кажа или не, истината е че много българи живяхме навън, за което аз не съжалявам изобщо, виждайки за какво става на въпрос в бг, и спорейки с хора като тебе...
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от acho.rs » 15 Мар 2011, 2:40

1 -потвърждаваш , че си зле
2 - затвърждаваш че си зле
3- вече съм тотално убеден :mhihi:
Но понеже е културен форума дай да ти го кажа като хората
1- казах ти "дечко" защото постовете ти ми лъхат на млад , много млад човек . Как прецени , че съм от Богров не знам - явно за теб това е синоним на село или прост човек => признак че не си много наред
2 - 3 пъти ти казах , че един мотор който е напълно ревизиран и със всичко сменено по него МОЖЕ БИ е по-здрав от високообортен такъв , но на 20 години и ползван за мощно ръчкане ...Отново споменаваш Долни Богров , явно си мислиш че да си от този град е обидно и се опитваш да ме засегнеш => :kuku: А как изобщо предположи , че даже и споменаваш няколко пъти не знам . Аз съм от Кнежа и ме грам не ме притеснява , щото пък мога да каже , че живея в Лозенец и от твоето изкривено мислене , това сигурно означава нещо много велико !
3 => Живял съм в Дъблин 2 години и така съм се нагледал на такива пишман европейци , дет са са скрили в миши дупки , но в като се върнат в БГ са мега велики , че не е истина . Намекнах ти ги и по-горе - престоя ти в чужбина те е ощетил , не те е обогатил :idea: И да ти кажа ако след 10 годишен ползотворен престой в ЕУ (за което парадираш) се върнеш в БГ със Е36 компакт , дето там се изкарва за 10 дена , значи има нещо гнило :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от bum_bum » 15 Мар 2011, 6:36

И тая тема преебахте...
Изображение

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook