Хидравлика

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Хидравлика

Мнение от fox1981 » 11 Мар 2011, 20:07

Днес изви хидравликата на волана,но вие само докато въртя ляв волан :paranoid: Ако помпата е заминала не би ли трябвало да вие независимо на коя страна въртя волана?Проверих маслото е на макс.Също така ми направи впечатление че когато навъртам въпросният ляв падат малко оборотите на мотора а при десен си стоят на място :roll: Не се сетих тази вечер да отвия капачката и да запаля двигателя да видя дали излизат мехури в казанчето,но ще го направя утре.Дайте други идеи :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Хидравлика

Мнение от alchohol » 11 Мар 2011, 21:31

Моята виеше само на ляво и след една седмица загина. И аз бях изненадан, че е само на едната страна, но беше факт. Нека и другите да си кажат мнението, но от това, което съм изпатил, аз мисля, че е помпата.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Хидравлика

Мнение от Alexch » 11 Мар 2011, 21:39

Щом маслото е на макс значи трябва да е помпата или от някъде да губи налягане. При мен виеше накъдето и да въртя, но нивото беше ниско и като долях, веднага се оправи. :yes:
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Хидравлика

Мнение от fox1981 » 11 Мар 2011, 21:49

Alexch написа:Щом маслото е на макс значи трябва да е помпата или от някъде да губи налягане. При мен виеше накъдето и да въртя, но нивото беше ниско и като долях, веднага се оправи. :yes:

Не,няма течове никъде и аз клоня към помпа.А дали има смисъл да сменям маслото,дали ще се подобри, или да изчакам като загрубеят нещата и дирекно да я сменявам с друга

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 17.02.2008
Кара: Е34 М20В25

Re: Хидравлика

Мнение от manos » 11 Мар 2011, 22:09

Колега понеже имам въпрос относно хидравликата, та да не отварям нова тема, ще ползвам тази ;)

Може ли да ми кажете защо при студен старт волана ми се върти супер леко, а когато позагрее малко колата, става по-твърд и се върти по-трудно?

На какво може да се дължи този факт?


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: Хидравлика

Мнение от kemakozeE36 » 12 Мар 2011, 1:06

На Е36-цата виеше докато не смених маслото, предполагам няма нужда да ви казвам на какво приличаше старото масло.Проблема изчезна.Сега при 34-ката вие независимо дали при пълен ляв или десен, но само на заден ход вие, което много ме очудва.Сега ще купувам и за нея масло.Имам и аз един въпрос: на Е34-ката хидравликата има ли филтър и къде се намира ако има М50 Б20 е мотора :dunno:
Изображение
Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Re: Хидравлика

Мнение от TheBoss » 12 Мар 2011, 8:07

manos написа:Колега понеже имам въпрос относно хидравликата, та да не отварям нова тема, ще ползвам тази ;)

Може ли да ми кажете защо при студен старт волана ми се върти супер леко, а когато позагрее малко колата, става по-твърд и се върти по-трудно?

На какво може да се дължи този факт?


Защото през нощта боклуците са паднали на дъното, като покараш малко и ги размесва равномерно из системата. Решението е източване и смяна. Лесно е!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Хидравлика

Мнение от fox1981 » 12 Мар 2011, 19:55

Днес я карах цял ден и няма проблеми :roll: Явно ще трябва просто да сменя маслото.Ако някой знае да каже как се сменя най бързо и лесно ;) Другото което се сещам е какво масло да купя,то е ясно ATF(нямам нивомат),то те нямаха ли някъкви класове :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Хидравлика

Мнение от VesoPesa » 13 Мар 2011, 5:22

kemakozeE36 написа:...Имам и аз един въпрос: на Е34-ката хидравликата има ли филтър и къде се намира ако има М50 Б20 е мотора :dunno:


Филтъра е в самото казанче и се сменя барабар с него :idea:

fox1981 написа:...Другото което се сещам е какво масло да купя,то е ясно ATF(нямам нивомат),то те нямаха ли някъкви класове :confused:

Виж какво точно пише на капачката ;)

Ако нещо не се бъркам "класовете" са при нивоматното - CHF 7.1 и 11S, въпреки че нещо ми бяга точно каква беше разликата и тия цифрички какво значеха :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 17.02.2008
Кара: Е34 М20В25

Re: Хидравлика

Мнение от manos » 13 Мар 2011, 10:14

Въпросният филтър може ли да се извади и почисти от казанчето?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Хидравлика

Мнение от VesoPesa » 13 Мар 2011, 11:00

Не, не може :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Хидравлика

Мнение от Postman » 13 Мар 2011, 11:14

VesoPesa написа:...CHF 7.1 и 11S, въпреки че нещо ми бяга точно каква беше разликата и тия цифрички какво значеха :roll:

7.1 е минерално и работи до 110*С, 11S е синтетично работи до 130*С. Респективно състемите за 7.1 имат уплътнения за минерално масло, другите за синтетично, което значи, че на система оригинално излязла за 7.1 не трябва да се сипва 11 (поради възможно протичане на гумени уплътнения), а обратното може.
Смисъла да минат от 7.1 на 11 са именно тези 20*С повишаване на допустимата температура на маслото, която вероятно има значени ако подкараш с натовареното комби със 160 по улица с паваж през лятото в Египет - 110*С в задните амортисьори се вдигат много бързо и когато падне вискозитетът на маслото вътре, усещането предполагам е все едно задницата е върху локум. Та точно тези 20*С може да спасят положението...
Разгледай двете спецификации:
Pentosin_CHF7.1_EN.pdf

Pentosin_CHF11S_EN.pdf
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook