Ремонт на хидравлична помпа
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Ремонт на хидравлична помпа
Та имам няколко въпроса около ремонта на тандем-пумпето
1. Не откривам алтернативно място освен в Дару кар, откъдето да си закупя ремонтния комплект.
2. При положение че помпата ми не изглежда като тази на картинката в realoem, мога ли да разчитам, че този ремонтен комплект, който ще си закупя, би ми свършил работа?
Изобщо нямам идея какво и от къде да си закупя, а знам иначе как би трябвало да се случат нещата.
ПС Помпата е за хидравликата и за нивомата



1. Не откривам алтернативно място освен в Дару кар, откъдето да си закупя ремонтния комплект.
2. При положение че помпата ми не изглежда като тази на картинката в realoem, мога ли да разчитам, че този ремонтен комплект, който ще си закупя, би ми свършил работа?
Изобщо нямам идея какво и от къде да си закупя, а знам иначе как би трябвало да се случат нещата.
ПС Помпата е за хидравликата и за нивомата


- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Ремонт на хидравлична помпа
Колега, на мен ми загина хидравличната помпа и ме пратиха в един сервиз, където останах много доволен. Човека ми предложи рециклирана за 120 лв., но старата я взимат. Вече осем месеца карам с нея и не е мръднала. Сервиза се намира срещу моста "Чавдар", на покрива му има една голяма табела на кастрол.
Далеч съм от мисълта да правя реклама на когото и да било, просто казвам всичко това, като доволен клиент.
Далеч съм от мисълта да правя реклама на когото и да било, просто казвам всичко това, като доволен клиент.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Ремонт на хидравлична помпа
Намери номера на помпата на самата нея, и с него отивай в дару, че като знам тая твойта кошара какъв сбирщайн е нищо чудно да излезе че въобще не е имала хидравлична помпа 

Re: Ремонт на хидравлична помпа
Аз само това намирам:
Gasket set tandem vane pump 32 41 1 134 836
Не ми се вярва това да е пълния набор заменяеми части за качествено рециклиране.
Gasket set tandem vane pump 32 41 1 134 836
Не ми се вярва това да е пълния набор заменяеми части за качествено рециклиране.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Ремонт на хидравлична помпа
Postman написа:Аз само това намирам:
Gasket set tandem vane pump 32 41 1 134 836
Не ми се вярва това да е пълния набор заменяеми части за качествено рециклиране.
Еми според реалоем, излиза точно това, но как да съм 100% сигурен че това е нещото което ми трябва.
Весо гледай си скачащото комби, а не чуждия сбирщайн, защото той си е излязъл с тая помпа от завода.
Иначе помпата смятам както всичко останало да си я направя сам, тази вечер сменихме лагерите на алтернатора с един приятел, и не беше нищо сложно.
За самата помпа съм се нагледал на снимков материал, и освен избиването на предната ос, друго сериозно няма


Re: Ремонт на хидравлична помпа
Никак не можеш да си сигурен... гледам, че тези гарнитури са същите като за моята помпа, която е малко по-нова, така че явно самия номер на помпата не е решаващ... Проблемът е друг - според мен това не е пълен ремонтен кит за помпата, който би било нормално да включва уплътнение (семеринг), ротор, статор, пластини,странични капаци и може би нова пружина на предпазно-преливния клапан (130 бара)...
Това са вероятно само 1 или 2 хартиени гарнитури или О-пръстени, а ако смениш само тях помпата ще си остане също толкова ремонтирана, колкото и ако седиш отстрани и я гледаш без да я сваляш от двигателя
.
Това са вероятно само 1 или 2 хартиени гарнитури или О-пръстени, а ако смениш само тях помпата ще си остане също толкова ремонтирана, колкото и ако седиш отстрани и я гледаш без да я сваляш от двигателя

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Ремонт на хидравлична помпа
Здравейте колеги,
Ако не се сменят ламелите (лопатките) и лагерите, просто не е никакъв ремонт.
За лагерите мисля, че е ясно: вадиш, четеш номера и купуваш същия номер.
Препоръчвам FAG. Така прехвалените SKF отдавна не се правят в Швеция. А, така мечтаните лагери с вълшебния надпис "Сделано в СССР" и "Сделано в ЧССР" вече се набива на нови лагери в грузински гаражи
За ламелите: просто едни плочки от поли-нещо си. Мога да проверя точно поли-какво трябва да е, ако стигнеш до там да си ги изрязваш сам.
И така стигаме до проблема: точният размер на "дълбочината" на плочката. Тези, които ще извадиш със сигурност ще са износени и не е редно да ги ползваш за юрнек.
Дебелината ще я замериш от вътрешния край на плочката. По дължина няма износване, така че и дължината можеш да измериш от старите.
Обаче дълбочината си мисля, че няма къде да я прочетем.
Има хора успешно рециклират помпи, но съм убеден, че не са чели, а по метода "проба-грешка" са достигнали някаква степен на "майсторлък". Такъв обаче ние нямаме и ако ремотният комплект от Дару не включва ламелите, има голяма вероятност да вадиш помпата 4-5 пъти.
Това от мен за сега.
Поздрави,
Д
П.П.: Нивоматната помпа не е ли с ремъчно задвижване като обикновената? Къв го търсят ротор и статор там, Постман?
Ако не се сменят ламелите (лопатките) и лагерите, просто не е никакъв ремонт.
За лагерите мисля, че е ясно: вадиш, четеш номера и купуваш същия номер.
Препоръчвам FAG. Така прехвалените SKF отдавна не се правят в Швеция. А, така мечтаните лагери с вълшебния надпис "Сделано в СССР" и "Сделано в ЧССР" вече се набива на нови лагери в грузински гаражи

За ламелите: просто едни плочки от поли-нещо си. Мога да проверя точно поли-какво трябва да е, ако стигнеш до там да си ги изрязваш сам.
И така стигаме до проблема: точният размер на "дълбочината" на плочката. Тези, които ще извадиш със сигурност ще са износени и не е редно да ги ползваш за юрнек.
Дебелината ще я замериш от вътрешния край на плочката. По дължина няма износване, така че и дължината можеш да измериш от старите.
Обаче дълбочината си мисля, че няма къде да я прочетем.
Има хора успешно рециклират помпи, но съм убеден, че не са чели, а по метода "проба-грешка" са достигнали някаква степен на "майсторлък". Такъв обаче ние нямаме и ако ремотният комплект от Дару не включва ламелите, има голяма вероятност да вадиш помпата 4-5 пъти.
Това от мен за сега.
Поздрави,
Д
П.П.: Нивоматната помпа не е ли с ремъчно задвижване като обикновената? Къв го търсят ротор и статор там, Постман?

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Ремонт на хидравлична помпа
То е ясно че лагерите не са включени сигурно.
По скоро ме интересуваше аджеба какво е включено в тоя ремонтен комплект?
И дръгото нещо което се бях замислил е, кой аджеба е официалния представител на ZF за България?
По скоро ме интересуваше аджеба какво е включено в тоя ремонтен комплект?

И дръгото нещо което се бях замислил е, кой аджеба е официалния представител на ZF за България?

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Ремонт на хидравлична помпа
ddddk написа:http://www.google.com/m?q=zf+%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F&client=ms-opera-mobile&channel=new
Нищо съществено, до тук, остава обаждане в тия фирми, от които едната е в Русе


Re: Ремонт на хидравлична помпа
Meyle правят такива помпи като резервна част, за съжаление нямат двусекционната... Изборът ти си е все същия - да я правиш сам, да я прави друг, да си купиш четвърта употреба или ако те ухапе кучето - нова от Дару или който доставя...
Оригиналния кит гарнитури не пречи да си го купиш, но мисля, че основните неща там ги няма... виж му и масата в БМВфенс-а - 0,012 кг... 12 грама... колкото една гарнитура и два О-пръстена примерно.
Ротора се върти, а статора гледа как ротора се върти, останалото е терминология, но не пречи да си поговорим за тези помпи... ти голям опит с такива ли имаш?
Във всеки случай гугъл знае повече и от двама ни...
Оригиналния кит гарнитури не пречи да си го купиш, но мисля, че основните неща там ги няма... виж му и масата в БМВфенс-а - 0,012 кг... 12 грама... колкото една гарнитура и два О-пръстена примерно.
ddddk написа:П.П.: Нивоматната помпа не е ли с ремъчно задвижване като обикновената? Къв го търсят ротор и статор там, Постман?
Ротора се върти, а статора гледа как ротора се върти, останалото е терминология, но не пречи да си поговорим за тези помпи... ти голям опит с такива ли имаш?
Във всеки случай гугъл знае повече и от двама ни...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Ремонт на хидравлична помпа
И аз прегледах подобни данни, ни до тук - нищо съществено.
Нито статии или снимков материал кое как се прави, нито части нито нищо.
Гарнитурите са ясни, въпреки че 56 кинта за двете гарнитури и тук там О-пръстен ще доста неоправдан разход. За това попитах и за алтернативи.
От друга страна гледам че самите проходни клапани, май май са им омекнали пружинките, и се чудя от къде аджеба да се закупят такива.
Нито статии или снимков материал кое как се прави, нито части нито нищо.
Гарнитурите са ясни, въпреки че 56 кинта за двете гарнитури и тук там О-пръстен ще доста неоправдан разход. За това попитах и за алтернативи.
От друга страна гледам че самите проходни клапани, май май са им омекнали пружинките, и се чудя от къде аджеба да се закупят такива.

Re: Ремонт на хидравлична помпа
В тоз ремонтен комплект няма нищо повече от няколко О-пръстена и една особена ( и като материал и като форма най-вече ) гарнитурка двойна . Та ефекта от подмяната им е само ако има теч ( ще се оправи ) , но ако има виене или искаш някакъв превантивен ремонтен ефект няма да се получи само с тея гарнитурки. И ламелките вътре са достатъчно мънички и ми се струва сложничко за изрязване , по-скоро е сложничко описанието им та да ги резнат на "бат лазер" . И като се има превид ,че и разглобяването до помпата е мъчничко по-добре препоръчан майстор или сервиз да ти я рециклират ама само ако има проблем иначе трай си . Мойта ( нивоматна ) съм я свалял и разглобявал със замяна на уплътнения от тоз ремонтен комплект ( във форума има човек дет предлага части и от него същия излиза не повече от 35лв. ) ама виенето си остана , а си даваше необходимото налягане да държи задника дигнат
.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Ремонт на хидравлична помпа
При мене проблема е че през лятото като е жегаво маслото, от време на време получава факсове и ми стяга волана при натисната спирачка.
В момента обмислям дали случайно, не е от факта че преди беше временно с червено масло, след което го източих колкото можа, и сипах зеленото.
В смисъл съмнява ме дали малкото останало количество червено масло, не бъзика работата.
Иначе помпата днеска падна от колата за 20 минути. Свалих я с казанчето защото имам теч от маркуча отдолу на казанчето, който ще кръцна накрая, защото се е нацепил.
Иначе измих филтъра и самото казанче, нещата изглеждат доста по-добре.
Прегледах и клапанчетата на самата помпа, биват но ми се струват с мекички пружини.
А нямат разглобяване

В момента обмислям дали случайно, не е от факта че преди беше временно с червено масло, след което го източих колкото можа, и сипах зеленото.
В смисъл съмнява ме дали малкото останало количество червено масло, не бъзика работата.
Иначе помпата днеска падна от колата за 20 минути. Свалих я с казанчето защото имам теч от маркуча отдолу на казанчето, който ще кръцна накрая, защото се е нацепил.
Иначе измих филтъра и самото казанче, нещата изглеждат доста по-добре.
Прегледах и клапанчетата на самата помпа, биват но ми се струват с мекички пружини.
А нямат разглобяване


Re: Ремонт на хидравлична помпа
Грешката е моя обърках се с кормилната кутия там ми се е.а мамата иначе помпата е лесна прав си
. И да кажа с тея червени масла се е.ава мамата на системата и най-лошото е , че остава и в амортисьорите и ако трябва да се чисти цялото се разглобява тотал мъка-а-а . И аз съм имал течове ма все със зелено си доливах има достатъчно евтини заместители мисля не по-лоши от Pentosin , важното е да е синтетично ( тва е тънкостта ) та не си заслужава слагането на червеното наистина. И тоя филтър вътре в казанчето няма миене ако му е дошло времето просто няма как хипер странен материал и има вътре едни уплътнения също много важни да не казвам че и гайката най-горе ( дет притиска мрежичката ) колко е навита има значение и мъркуча към нивомата отзад има едно клапанче също важно , абе мъка е да го докараш до стоково състояние тъй че промивка с масло каквото требе и смяна на гарнитурки ( особената е важна има и с по-твърда пластмасова част ) и дотам а лятото ако съвсем се загърчи търси разбирач , че за тая работа трябва опит щот е сложна наука ( мое мнение ). Успех.

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани