Твърд маркуч от ЕГР клапан

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 5.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ейшейсе и едно
Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
Детайли за колата: За тез пари Е39.

Твърд маркуч от ЕГР клапан

Мнение от Monky » 10 Мар 2011, 19:59

Колеги,

Маркуча, който излиза от ЕГР клапана (този, който е продължен с метална тръба) е много твърд, дори и когато колата е изгасена. Ако дам до 3-4000 оборота на свободна го надува, но ми се струва, че нещо не е наред. Колата яко притрисва студена и от време на време като загрее. Вакуум тръбичката на ЕГР-то е запушена, но имам продължението и се чудя дали да я закача там където и е мястото. Прочетох цялата тема за ЕГР, но не ми помогна за моя случай.

Поздрави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Re: Твърд маркуч от ЕГР клапан

Мнение от ///MILEN » 10 Мар 2011, 20:19

С кой мотор си и за кой маркуч става въпрос :dunno: :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 5.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ейшейсе и едно
Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
Детайли за колата: За тез пари Е39.

Re: Твърд маркуч от ЕГР клапан

Мнение от Monky » 10 Мар 2011, 20:40

///MILEN написа:С кой мотор си и за кой маркуч става въпрос :dunno: :dunno:

Извинявам се, забравих :)
Мотора е М51 ТДС. Става въпрос за маркуча, който излиза от ЕГР клапана, дебел е поне 4-5см. На Е39 е продължава на ляво успоредно на радиатора, на мойта Е34-ка продължава на долу.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Re: Твърд маркуч от ЕГР клапан

Мнение от ///MILEN » 10 Мар 2011, 22:04

Това по твоите обяснения е маркуча от интеркулера към всмукателните тръби, или не съм разбрал правилно :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Твърд маркуч от ЕГР клапан

Мнение от vladobate » 10 Мар 2011, 23:55

Ами точно за турбо пътищата говори колегата. Та тоя мъркуч си е твърд по природа не се бой и много хубаво като се надува на тея обороти значи турбото пълни добре. И вземи си запуши баш тръбата на ЕГР ( има писано и обяснявано доста ) пък тогава виж кво ще прави студена и топла. Иначе обясняваш и гледаш точно тръбата от кулера към всмукателите и на Е39 и Е38 е усперодно на радиатора че натам им е извода от кулера шашава работа :mhihi: .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 5.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ейшейсе и едно
Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
Детайли за колата: За тез пари Е39.

Re: Твърд маркуч от ЕГР клапан

Мнение от Monky » 11 Мар 2011, 1:32

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=40
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=40

Номер 1 е от схемата на линка или номер 5 от долния линк и аз се обърках вече?!?! :shock: Мисля, че е едно и също 1 и 5. Това, което ми направи впечатление е, че на Е39 ТДС този маркуч е мек, даже много мек и си помислих, че е дошло време да се мъча да го чистя или изолирам ли. :)
Иначе се чудех дали маркучето от схемата от 2рия линк както си е на схемата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Твърд маркуч от ЕГР клапан

Мнение от vladobate » 11 Мар 2011, 1:37

Pressure pipe. Ам нали прочете кво означава, тръба , а не мъркуч и затва е твърдо . Та споко .

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook