Твърд маркуч от ЕГР клапан
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Monky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Твърд маркуч от ЕГР клапан
Колеги,
Маркуча, който излиза от ЕГР клапана (този, който е продължен с метална тръба) е много твърд, дори и когато колата е изгасена. Ако дам до 3-4000 оборота на свободна го надува, но ми се струва, че нещо не е наред. Колата яко притрисва студена и от време на време като загрее. Вакуум тръбичката на ЕГР-то е запушена, но имам продължението и се чудя дали да я закача там където и е мястото. Прочетох цялата тема за ЕГР, но не ми помогна за моя случай.
Поздрави.
Маркуча, който излиза от ЕГР клапана (този, който е продължен с метална тръба) е много твърд, дори и когато колата е изгасена. Ако дам до 3-4000 оборота на свободна го надува, но ми се струва, че нещо не е наред. Колата яко притрисва студена и от време на време като загрее. Вакуум тръбичката на ЕГР-то е запушена, но имам продължението и се чудя дали да я закача там където и е мястото. Прочетох цялата тема за ЕГР, но не ми помогна за моя случай.
Поздрави.
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- Monky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Твърд маркуч от ЕГР клапан
///MILEN написа:С кой мотор си и за кой маркуч става въпрос![]()
Извинявам се, забравих

Мотора е М51 ТДС. Става въпрос за маркуча, който излиза от ЕГР клапана, дебел е поне 4-5см. На Е39 е продължава на ляво успоредно на радиатора, на мойта Е34-ка продължава на долу.
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Re: Твърд маркуч от ЕГР клапан
Това по твоите обяснения е маркуча от интеркулера към всмукателните тръби, или не съм разбрал правилно 

Re: Твърд маркуч от ЕГР клапан
Ами точно за турбо пътищата говори колегата. Та тоя мъркуч си е твърд по природа не се бой и много хубаво като се надува на тея обороти значи турбото пълни добре. И вземи си запуши баш тръбата на ЕГР ( има писано и обяснявано доста ) пък тогава виж кво ще прави студена и топла. Иначе обясняваш и гледаш точно тръбата от кулера към всмукателите и на Е39 и Е38 е усперодно на радиатора че натам им е извода от кулера шашава работа
.

- Monky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Твърд маркуч от ЕГР клапан
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=40
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=40
Номер 1 е от схемата на линка или номер 5 от долния линк и аз се обърках вече?!?!
Мисля, че е едно и също 1 и 5. Това, което ми направи впечатление е, че на Е39 ТДС този маркуч е мек, даже много мек и си помислих, че е дошло време да се мъча да го чистя или изолирам ли. 
Иначе се чудех дали маркучето от схемата от 2рия линк както си е на схемата.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=40
Номер 1 е от схемата на линка или номер 5 от долния линк и аз се обърках вече?!?!


Иначе се чудех дали маркучето от схемата от 2рия линк както си е на схемата.
Re: Твърд маркуч от ЕГР клапан
Pressure pipe. Ам нали прочете кво означава, тръба , а не мъркуч и затва е твърдо . Та споко .
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани