E39 1998-2003

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: Бургас

Re: E39 1998-2003

Мнение от ALFA155Ts » 10 Мар 2011, 10:19

Ето и типичен случай ...... значи като тръгне човек да си продава колата и и търси повечко пари тъй като съответно е Фейс-лифт с нов двигател има навигация и така нататъка .... винаги се появяна някои клиент и ти казва .... тиииииииии лууууд ли си за ко и искаш 12000 като ги има същите за 5000 ..... е тва е мисленето на повечето клиенти по автокъщите .... върви обясняваи че има сума ти разлики че, има екстри нов мотор и така нататъка клиента казва тя е същата иди я виш за 5000.... :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: E39 1998-2003

Мнение от LUCIFER'S » 10 Мар 2011, 10:35

Тва ми напомня за един познат дето беше се возил само на ТДС Е39 и ми разправяше че вече Е39 били по 5000лв и нямало никаква разлика в годините..... Еми ядосах се качих го в колата (той кара Лагуна 1.6 на газ ) излязохме извън града и тоя човек само дето не се осра .... Може би 1 минута трепереше и не може да слезе от колата.... ама и аз я опънах на всички скорости почти до край и доста покарах над 200 :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.02.2011
Пол: Мъж
Кара: f11 m550d
Мечтае да кара: 911 turbo s

Re: E39 1998-2003

Мнение от xexoral » 10 Мар 2011, 15:01

Ясно. Най-основния ми въпрос е дали при е39 са добре нещата с пластмасите в купето. Разскърцват ли се, тропат ли или тракат вътре. Разбрах, че вратите пукали. Това много ме разочарова честно казано - уже се оправяло де, незнам. Ще се радвам ако някой поясни, но идеята да си купя кола за 10-15к и после да лепя тиксо по нея (четох че така се оправяло) ми се струва :shock: малко голфаджийско, само дето голфа струва хиляда лева (двойката). Искам да си купя кола, в която нищо няма да ми дрънчи, скърца, тропа и издава всякакви паразитни звуци, когато минавам по павета или неравен път. Това е критерий номер 1 за мен, сега като ще си избирам кола. Разбрах, че има коли с двоен стъклопакет - супер. Това задължително ще го искам. Само се надявам като е по-добре шумоизолирана основната полза от това да не е, че ще чувам по-добре паразитните звуци :mhihi: .В смисъл е39 ми харесва много на вид и вътре и вън (примерно е60 не ме кефи, най-новата обаче е добре 8) ) и смятам, че мога са си я позволя, само това ме притеснява. Да речем имам познат с Q7 - еми супер много се разочаровах по неравен път пластмасите отзад му трополят ужасно, а кола за 50к :kuku: казах му да вземе да я разкарва тая кошница, за мен това е недопустимо. Надявам се да съм разяснил какво търся и ако някой може да ми предложи друг модел дори и на друга марка (вярвам, че не всички тук са чак такива сектанти :mrgreen: , че да не признават нищо друго освен бмв). Естествено най-бих се радвал да ми кажете, че е39 отговаря идеално на изискванията ми и тогава наистина проблема ще ми се сведе до намирането на конкретна бройка. Мерси :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: E39 1998-2003

Мнение от Ivo_Borisov » 10 Мар 2011, 22:45

xexoral написа:Ясно. Най-основния ми въпрос е дали при е39 са добре нещата с пластмасите в купето. Разскърцват ли се, тропат ли или тракат вътре. Разбрах, че вратите пукали. Това много ме разочарова честно казано - уже се оправяло де, незнам. Ще се радвам ако някой поясни, но идеята да си купя кола за 10-15к и после да лепя тиксо по нея (четох че така се оправяло) ми се струва :shock: малко голфаджийско, само дето голфа струва хиляда лева (двойката). Искам да си купя кола, в която нищо няма да ми дрънчи, скърца, тропа и издава всякакви паразитни звуци, когато минавам по павета или неравен път. Това е критерий номер 1 за мен, сега като ще си избирам кола. Разбрах, че има коли с двоен стъклопакет - супер. Това задължително ще го искам. Само се надявам като е по-добре шумоизолирана основната полза от това да не е, че ще чувам по-добре паразитните звуци :mhihi: .В смисъл е39 ми харесва много на вид и вътре и вън (примерно е60 не ме кефи, най-новата обаче е добре 8) ) и смятам, че мога са си я позволя, само това ме притеснява. Да речем имам познат с Q7 - еми супер много се разочаровах по неравен път пластмасите отзад му трополят ужасно, а кола за 50к :kuku: казах му да вземе да я разкарва тая кошница, за мен това е недопустимо. Надявам се да съм разяснил какво търся и ако някой може да ми предложи друг модел дори и на друга марка (вярвам, че не всички тук са чак такива сектанти :mrgreen: , че да не признават нищо друго освен бмв). Естествено най-бих се радвал да ми кажете, че е39 отговаря идеално на изискванията ми и тогава наистина проблема ще ми се сведе до намирането на конкретна бройка. Мерси :)

Ами колега качи се и покарай някое Е39 и ще видиш дали отговаря на вкусовете ти и дали му скърцат пластмасите и вратите! :smoke: Ама не очаквай чудеса от кола за 5 хил, по скоро пробвай кола за 10 хил, която е поддържана добре ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.02.2011
Пол: Мъж
Кара: f11 m550d
Мечтае да кара: 911 turbo s

Re: E39 1998-2003

Мнение от xexoral » 10 Мар 2011, 22:57

Аз поначало съм се насочил да дам над 10 хиляди за кола, просто ми се видя интересно, че има подобни по 5 хиляди :roll: . Въпроса е, че кошника който карам в момента - като го купувах нищо не тракаше вътре, а сега е :bang: :ranting: :no: ужасТ!!! Имам напредвид, че джамбазите, а и хората въобще дето си продават колите ги нагласят така, че поне първите 10км всичко да е тип-топ :mrgreen: и няма как да се разбере. Аз затова питам хората тук да кажат как е по принцип при модела, как се променят нещата след като се покара из България. Много коли дето са скърцащи бракми, ако ги караш в Германия, най-вероятно няма да разбереш, че имат такъв проблем. Но аз живея в нашата си родина и искам просто да знам дали карането по нашите чудни пътища разхлопва пластмасите с времето. Все пак не случайно съм се насочил към марката, защото когато и да съм се возил в бмв (най-вече е34 и други също) съм останал доволен в това отношение :yes: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: E39 1998-2003

Мнение от NAPSTERS » 10 Мар 2011, 23:06

колегата, май трябва да пораснеш още малко , за да ти се изяснят някои неща и най вече да знаеш какво искаш. а относно това дали не сме чак такива сектанти....... ще ти кажа че сме повече от сектанти, дори повече отколкото можеш да си представиш.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: E39 1998-2003

Мнение от sadex5 » 10 Мар 2011, 23:14

Вратите пукат и на кола за 100 хиляди лева ! Q7 за 50 хиляди не знам в какво състояние ще е...
Колега според мен мислиш малко наивно и детски за покупката на автомобил. Без да седнеш поне в 5 автомобила, няма как да усетиш закакво иде реч. И сам го каза, при БМВ е малко сектантска работата, всяка Хонда да кажем е пъргава, безшумна и икономична....
Ако гледах дали скърцат корите на вратите, пък било и на нова кола, никога не бих си взел БМВ, а съм имал вече 8. Според мен гледай какво ти дава на душата колата, а не какви странични дефекти може да очакваш.
Аз седнах в чисто ново Х6 и не ме очарова, така както очаквах. Но супер много ми допадна Гранд Туризмото и като динамика и като возия..... Така че парата в джоба и почваш да търсиш.....
На новата тройка Е90 хлопат задните врати, дори на 3 годишни модели, отсега да знаеш, да не се разочароваш :lol: :lol: Ама аз я купих :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.02.2011
Пол: Мъж
Кара: f11 m550d
Мечтае да кара: 911 turbo s

Re: E39 1998-2003

Мнение от xexoral » 10 Мар 2011, 23:14

По абсолютно никакъв начин не съм искал да засегна никой с думата "сектант". Съжалявам ако така се е получило.
Всъщност незнам колко струва едно Q7 - това 50к така си го метнах като предположение :lol: , явно е дори повече :kuku: . Само знам, че не е правен компромис с парите там - в смисъл човека има бари бол.... И въпреки това кара тракаща кола :dunno: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Re: E39 1998-2003

Мнение от cucko » 11 Мар 2011, 1:46

Ако хлопат тампони,носачи,шарнири,ролки,клапани,бутала,глави,турбини,скорости и т.н. по-иззгодно ли ти излиза от колкото някакви си пластмаси? :kuku:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: Влака

Re: E39 1998-2003

Мнение от animall » 11 Мар 2011, 3:58

Божеееее, колко мъка има по тоя свят... То приятелката ми вижда разлика м/у тдс и Д, фейс и не фейс :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 1.03.2009

Re: E39 1998-2003

Мнение от WhiteOneBg » 11 Мар 2011, 4:42

animall написа:Божеееее, колко мъка има по тоя свят... То приятелката ми вижда разлика м/у тдс и Д, фейс и не фейс :)


След правилно третиране накрая така става :mhihi:

По темата - аз ако търсех 525д определено щях да отделя още пари отгоре ОТДЕЛНО още пари за вс консумативи ( + турбина която в наши дни се води консуматив ). Не е нито евтино нито лесно , но с редовна и навременна поддръжка е39 може да бъде една наистина великолепна кола.

ПП Това са тракащите врати е малко несериозно - да не караш някой фиат от 90те в момента че да се оплакваш от тракане ?!?! :kuku:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 2.10.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: всичко

Re: E39 1998-2003

Мнение от ilchev » 11 Мар 2011, 9:46

Колега мога да те уверя че интериора в колата и пластмасите са супер качествени, никакви скърцания и пукания няма в колата а и отвънка почти нищо не се чува

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 24.03.2010
Местоположение: София/Карнобат
Пол: Мъж
Кара: BMW E39/ Е60
Мечтае да кара: X6 цвят бордо

Re: E39 1998-2003

Мнение от Николай Диянов » 11 Мар 2011, 11:20

Колега ами то ако излезеш на някакъв паваж, където паветата направо са ги мятали от каруцата, а не нареждали с каквато и кола да си пак ще хлопа. Но по един средностатистически асфалтиран български път мисля, че е39 ще покрие изцяло твоите критерии :yes: .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: E39 1998-2003

Мнение от El Diablo » 14 Мар 2011, 20:45

LUCIFER'S написа:Тва ми напомня за един познат дето беше се возил само на ТДС Е39 и ми разправяше че вече Е39 били по 5000лв и нямало никаква разлика в годините..... Еми ядосах се качих го в колата (той кара Лагуна 1.6 на газ ) излязохме извън града и тоя човек само дето не се осра .... Може би 1 минута трепереше и не може да слезе от колата.... ама и аз я опънах на всички скорости почти до край и доста покарах над 200 :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Що зориш така дизелчето бе Валка:)))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Re: E39 1998-2003

Мнение от seriozen » 15 Мар 2011, 1:53

Карам е39 520и от 1997 година. Сравнявал съм я с паркирана до нея Е39 525д като екстериор и интериор. Единственият плюс на фейслифта е навигацията 16:9, ако има такава. Но за една навигация аз не бих дал 8 000лева отгоре.
Иначе в моята кола не се чува нищо като карам по Дондуков.
Никой не искам да обидя с мнението си!

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook