за триене

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

за триене

Мнение от leTransporteur » 09 Мар 2011, 15:11

нека мод да изтрие темата от съображения за сигурност :!:
Последна промяна leTransporteur на 10 Мар 2011, 15:22, променена общо 1 път
Карай бързо
Стигни 'пръв

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Проблем с отварянето на капака :S HHEELPP

Мнение от Stoqnov_ » 09 Мар 2011, 16:47

Аз съм правил такава "ключалка",, тип "Бай Ганьо нема пари и мисли умно" :D Та, споделям ти моят опит- взимаш тел, за предпочитане "бален"- така е известен в моят край-много здрав и не се чупи, а има възможност малко да се огъне и го закачаш където му е мястото- да може като дръпнеш- да освободи самото лостче. После или го прекарваш назад, да мине зад механизма на предният капак и всъщност като си срещу колата- да ти е от лявата страна, или дупчиш ламарината от дясно на самият механизъм- като или завиваш едно болтче и го пристягаш с две гайки, като ползвош главата му за упор. Извиваш тела и го връзваш така, че да стане скоба, където да си пъхнеш ръката, за да дръпнеш и да се отвори. Извиваш тела навътре, да може да се скрие. Като си го знаеш къде е, само пъхаш пръста/ключа от колата, че много тясно :D издърпваш го навън и после дърпаш силно, за да се отвори капака. Като си свършиш работата, го буташ пак навътре. Телта стои като пружина и не изпада под капака и не се вижда. На колегата, дето му го направих това приспособление му вършеше работа. Уж беше само, докато си купи жило, защото се бе скъсало, а то отиде 3-4 години, докато продаде колата.
Поздрави, колега.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: Проблем с отварянето на капака :S HHEELPP

Мнение от leTransporteur » 09 Мар 2011, 16:55

мм колега доколкото разбирам тая техника я прилагаш, когато капака вече е отворен ... на мен проблема ми е че не мога да си отворя капака, а аз отвора ли го, мисля направо да сменям жилото/механизма.

Мерси за подорбното обяснение все пак :yes: може би и аз да го приложа временно докато си намеря жило, ако успея да го отворя вобще :paranoid:
Карай бързо
Стигни 'пръв

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook