Проблем 520i с двойния ванос

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Проблем 520i с двойния ванос

Мнение от TheKiller » 08 Мар 2011, 14:08

Има един проблем с колата,върви добре всичко точно,но примерно на втора на 1200-1300 оборота като се смачка повече и има едно като прекъсване придърпване,ако се дава постепенно газ като чели няма проблем а в по високи обороти въобще не го прави,закачихме я на диагностика не изкара никакви грешки,сменихме масло,въздушен,горивен филтър и пак продължава да го прави :roll: Имате ли идея от какво може да го прави този номер?
Също да попитам как се сваля пепелника на средната конзола,да не го напъвам да го счупя :mhihi:
/// 6>4
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Проблем 520i с двойния ванос

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 08 Мар 2011, 15:28

Смени и и свещите , и лулички нови и мое и да се пооправи, ако не се , ванос манос , гуменката вътре ,парички едно друго...
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Проблем 520i с двойния ванос

Мнение от bmw_n00b » 08 Мар 2011, 16:34

маховика е виновен за тези феномени, но и свещите не са за подценяване.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем 520i с двойния ванос

Мнение от sadex5 » 08 Мар 2011, 17:04

TheKiller написа:Има един проблем с колата,върви добре всичко точно,но примерно на втора на 1200-1300 оборота като се смачка повече и има едно като прекъсване придърпване,ако се дава постепенно газ като чели няма проблем а в по високи обороти въобще не го прави,закачихме я на диагностика не изкара никакви грешки,сменихме масло,въздушен,горивен филтър и пак продължава да го прави :roll: Имате ли идея от какво може да го прави този номер?
Също да попитам как се сваля пепелника на средната конзола,да не го напъвам да го счупя :mhihi:

Точно едно БМВ ме побърка и мен с такъв проблем...Като жигули беше с развалена ускорителна помпа и го правеше да кажем на 3 та скорост при 40 километра при подаване на газ в началото само прихлъцва. Откачи си дебитомера и виж как ще се оправи проблема :lol: Смених всичките датчици за температура на антифриза в главата който е, и за въздуха в смукателния колектор и пак проблема си остана. Свещи и всичко беше ново. Ни на живи данни се хвана, ни като грешка....
За мен това си остана загадка абсолютна, но факт. Клиента си кара така, защото не му се дават засега пари за нов :lol: И никакви грижи, нито повишен разход.
Чистих го със спрей за дебитомери, 100 мили беше добре, и след една нощ престой пак същата работа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Проблем 520i с двойния ванос

Мнение от TheKiller » 08 Мар 2011, 19:51

Оказа се че ми е преебана гарнитурата на капака на клапаните и олива свещите с масло,утре ще я сменим+нови свещи и ще видим :D
/// 6>4
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.10.2010
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 520 I 1998г
Мечтае да кара: ///M5 2003 г

Re: Проблем 520i с двойния ванос

Мнение от didite_bg » 08 Мар 2011, 20:22

А за пепелника???- :mrgreen: Натисни капачето както е в отворено положение надолу и магията става :D
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: Проблем 520i с двойния ванос

Мнение от CTORH » 11 Мар 2011, 17:39

TheKiller написа:Оказа се че ми е преебана гарнитурата на капака на клапаните и олива свещите с масло,утре ще я сменим+нови свещи и ще видим :D


Какво става, оправи ли се проблема? Аз имам подобен проблем на ИС-а, трябва да пробвам да покарам с откачен дебитомер, както sadex5 казва, но се съмнявам, че в моя случай е там проблема, защото съм му мерил всичко на дебитомера и всичко си е в норма. Аз се съмнявам в бензинова помпа (недостатъчно налягане, имайки предвид и, че малко по-бавно пали от нормалното) или може да смуче въздух от някъде. Та колега, ако не се оправи колата след като смениш лули и свещи отиди да ти замерят и налягането на безниновата помпа.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем 520i с двойния ванос

Мнение от sadex5 » 11 Мар 2011, 18:57

Този дебитомер и на живи данни даваше нормални характеристики, и всичко по двигателя беше просто перфектно. За мен тази кола си остана загадка, но факт. Ако е от бензиновата помпа ще е във горните диапазони на оборотите същия проблем, а то се оказва само при преходния процес под 2000 оборота. Ако се мери налягането на бензина, ще е много субективно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Проблем 520i с двойния ванос

Мнение от TheKiller » 11 Мар 2011, 23:07

Колеги оказа се,че единия разпределителен вал ми е зацепен с около 10 градуса по малко отколкото трябва да е,благодарности на колегата NAPSTERS :yes:
/// 6>4
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 14.11.2009
Пол: Мъж

Re: Проблем 520i с двойния ванос

Мнение от treti » 13 Дек 2012, 21:53

Да вдигна тази тема от гробищата ...
Искам да попитам .. може ли неправилно зацепен ванос, на мотор с двоен ванос, да се хване по някакъв начин на диганостика - примерно живи данни с INPA или DIS?

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook