Проблем с плафоните в е34 1995-та 525тд
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- bat_mial
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 30.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AZLK,VAZ,OPEL,Renault,BMW
- Мечтае да кара: Запорожец стар модел
Проблем с плафоните в е34 1995-та 525тд
Здравейте колеги. Имам питане за един странен проблем. когато изключа от контакт преди ми светваха плафоните вътре в купето (съответно ако отвориш врата/капак също разбира се), светваха и аварийните светлини (това е опция от алармата). Стана така , че плафона вече свети само при отваряне на врата/капак, но не и при изключване от контакт. Така...сега се чудите защо пиша всичко това - системно ми пада акумулатора откакто се появи на пръв поглед този никакъв проблем. При заключена кола и дърпане на дръжката на шофьорската врата също светваха плафоните, сега няма и помен от това. Вътре в плафоните знам , че има кондензаторни релета за време. Възможно ли е от тях да прави някаква утечка. При замерване с мултиметър утечка има , но минимална. По спомен при светещи плафони и заключване с алармата/централното, плафоните загасваха. Помагайте какво може да бъде. Възможно ли е да е от самото централно заключване?Знам , че то също командва осветлението вътре. Имам заяждаща понякога машинка на шофьорската врата и при отключване с алармата понякога се дигат бутоните и веднага след това се свалят и колата остава заключена.След повтаряне на процедурата колата все пак се отключва и механизма може после и цял месец да не заяжда.
Последна промяна bat_mial на 08 Мар 2011, 20:26, променена общо 1 път
Око за око, паста за зъби.
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: Проблем с плафоните
bat_mial написа:Здравейте колеги. Имам питане за един странен проблем. когато изключа от контакт преди ми светваха плафоните вътре в купето ...
Това става само когато си карал на включени фарове. Ако запалиш колата и после я изгасиш без да си пускал къси(за габаритите не съм сигурен) не би трябвало да светват. Съответно, ако си палнал фарове дори и за малко, колата приема, че си карал в тъмната част от денонощието и за това при гасене на ДВГ ти пали плафоните. Един вид: на ти малко светлинка, за да си събереш багажа докато си разкарваш задника от тук!


- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Проблем с плафоните

А за утечката, на мен лично ми светеше постоянно лампата в багажника, тъй като имах проблем с машинката.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с плафоните
alchohol написа::yes: и моята го прави същия номер, не палиш ли фаровете не светва купето, след като изгасиш мотора.
А за утечката, на мен лично ми светеше постоянно лампата в багажника, тъй като имах проблем с машинката.
Аз пък все си мисля че плафоните светват след загасване на колата, само ако са включени на автоматичен режим - демек светят 20 секунди след гасене на мотора, 20 секунди след влизане в колата и затваряне на шофьорската врата.
Накратко - изобщо не зависи от това дали са палени габаритите


- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: Проблем с плафоните
_65536_kb_sec_ написа:...
Накратко - изобщо не зависи от това дали са палени габаритите
Зависи, зависи. Поне на Е34. След малко излизам за работа и ще тествам дали и при Е32 е същото.



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с плафоните
TheBoss написа:_65536_kb_sec_ написа:...
Накратко - изобщо не зависи от това дали са палени габаритите
Зависи, зависи. Поне на Е34. След малко излизам за работа и ще тествам дали и при Е32 е същото.![]()
Eми смятай че моето наблюдение е върху доста възрастна Е32-ка, при по-новите може да е различно.
ПС аз пък отивам да лъзгам една Хонда





- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Проблем с плафоните
Е може и масата да му бяга на колегата или някаква друга повреда да има по веригата, но това с плафоните бях много учуден, като го видях за пръв път, ама си е факт.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Проблем с плафоните
На мойта с или без фарове светват след гасене от контакт, а пък на Е36-цата ми се включваха от самосебе си- излизам на балкона да издрусам една цигара и гледам долу свети слизам и нема гасене, така и не разбрах защо, сложих му едно ключе на захр. кабел и спря да го прави, та мисълта ми беше да го няма това самоволно включване по никое време 


- bat_mial
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 30.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AZLK,VAZ,OPEL,Renault,BMW
- Мечтае да кара: Запорожец стар модел
Re: Проблем с плафоните
alchohol написа:Е може и масата да му бяга на колегата или някаква друга повреда да има по веригата, но това с плафоните бях много учуден, като го видях за пръв път, ама си е факт.
Факт е , че откакто забелязах това започна разреждането на акумулатора до 0 волта в буквалния смисъл (даже диода на алармата спира да мига) за има няма 4 дни ако не е палена в застой...Преди плафона си светеше при загасване на двигателя и местенето на контактния ключ в положение за изваждане и не е имало разлика дали съм бил на фар или габарит. Споменах и за връзката на този плафон с централното заключване. Някой има ли наблюдения или схема откъдето поне да проверя веригите?
Око за око, паста за зъби.
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: Проблем с плафоните
Значи, тествах сутринта: паля, работи 2 минути, гася - никаква реакция на плафона. Пак паля, пускам габарити, работи 2 минути, гася - плафоните светват. Не знам от коя година е тази екстра, но Е34-ката е 92-ра, Е32-ката е 93-та.

- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Проблем с плафоните
Колега, моята е '91 и го има, значи би трябвало да е поне от тогава, но ако не се лъжа съм го виждал и на по-възрастни от нея 

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- bat_mial
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 30.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AZLK,VAZ,OPEL,Renault,BMW
- Мечтае да кара: Запорожец стар модел
Re: Проблем с плафоните
Доообре странна мистерия значи става. Пробвали ли сте докато свети плафона да заключите с аларма/централно? Плафоните загасват мигновено нали? Така...мирише ми на проблем с ЦЗА...въпроса е да установя точно механизма му в шофьорската врата дали понякога като запича не застава в някакво междинно положение и да смуче ток...При мен плафона дори не мога да разбера дали загасва, защото не остава включен за там някакви си 20-30 секунди при всяка една манипулация с врата/капак, гасене от контакт или друго, което сега не се сещаш , че би могло да въздейства на плафоните. Факт е, че откакто ми пада акумулатора плафона се шашка.
Око за око, паста за зъби.
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Проблем с плафоните
alchohol написа:Колега, моята е '91 и го има, значи би трябвало да е поне от тогава, но ако не се лъжа съм го виждал и на по-възрастни от нея
Moйта е 90-та и го има


- bat_mial
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 30.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AZLK,VAZ,OPEL,Renault,BMW
- Мечтае да кара: Запорожец стар модел
Re: Проблем с плафоните в е34 1995-та 525тд
Такааа....има вече обяснение за падането на акумулатора. Ролката за ремъка, заяла в междинно положение ремъка хлабав , но не винаги ( според външната температура, колкото и смешно да звучи) и оттам липса на дозареждане и шашкане на цялата електроника в колата. Зареден акумулатор - всичко работи перфектно, разреден и ту плафон, ту централно, ту каквото се сетиш започва да отказва и да заработва съвсем случайно все едно нищо не е било.
Око за око, паста за зъби.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани