въпрос за дюзи
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
Re: въпрос за дюзи
turbo написа:Колега, можеш ли да кажеш какви парт номера сложи и какви си свалил, че ми стана интересно как тъй върви повече тая кола...
колега не само върви но чак ме праши че може да му стане нещо на двигателя еи сега след цял ден каране издухах 70лв бензин днес слезохи я прочетох на ново да видя за грешка няма чиста като новородено бебе.

трябва да видя номерата на дюзите и ще пиша .
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: въпрос за дюзи
13641703819
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... &date=true
по бош
0280 150 440
розови са, 250,1 cc/min
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... &date=true
по бош
0280 150 440
розови са, 250,1 cc/min
Re: въпрос за дюзи
nikol78 написа:колега не само върви но чак ме плаши че може да му стане нещо на двигателя еи сега след цял ден каране издухах 70лв бензин днес слезохи я прочетох на новода видя за грешка няма чиста като новородено бебе
Човече,ти говориш за революция направо,с тия дюзи

С какво я четеш колата? Може да свалиш една свещ да видиш какво е положението поне на нея

Много ми е интересно как се "нагажда" електрониката по "новия" дебит гориво който се впръсква в цилиндрите

Всичко ли е ОК-запалване,работа на празен ход,температурата на мотора как се държи по борд....някакви аномалии,дори и незначителни?

Има ли вариант твойте дюзи да са била сдухани,и просто сега като си с "нови" и работещи,затова да ти се струва,че върви повече

П.С преди малко сипах за 80лв некви мижави 32л бензин,като видя,че са го "вдигнали" и направо корема ми се обръща от яд








- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
Re: въпрос за дюзи
дюзите са розови и старите ми са перфектни и няма никви проблеми колата с палене и с температура с карсофт е чета
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: въпрос за дюзи
meha написа:Човече,ти говориш за революция направо,с тия дюзи![]()
С какво я четеш колата? Може да свалиш една свещ да видиш какво е положението поне на нея![]()
Много ми е интересно как се "нагажда" електрониката по "новия" дебит гориво който се впръсква в цилиндрите![]()
Не се заблуждавайте с тия дюзи



Много ясно че сондите като отчетат по-богатата горивна смес ЕКУ-то намаля времето за отваряне на инжекторите,и всичко си става по старому ......
За това не се ли сетихте ?!?
Ефекта който е усетил колегата се дължи единствено на ВНУШЕНИЕТО

Или пък си мислите ,че открихте топлата вода ???
П.С.
nikol78 написа:дюзите са розови и старите ми са перфектни и няма никви проблеми колата с палене и с температура с карсофт е чета
Тоя КАРСОФТ става единствено да си чистиш сервизния интервал

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: въпрос за дюзи
0280150208 им дават 155 cc/min при 3 бара, а на 0280150440 - 200 при 3 бара.
Тая електроника ще да е много модерна, че да може да компенсира 30% по голям дебит на дюзите, че и да работи, както трябва колата.
По-скоро има нещо друго...
Повече въздух нещо влиза ли? Спортни филтри ултра модерни това-онова...
Тая електроника ще да е много модерна, че да може да компенсира 30% по голям дебит на дюзите, че и да работи, както трябва колата.

По-скоро има нещо друго...
Повече въздух нещо влиза ли? Спортни филтри ултра модерни това-онова...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Re: въпрос за дюзи
Ами те тея инженери от БМВ да вземат да ги уволнят . Как пък не се сетиха че само с едни дюзи 520-ските ще литнат , ами тръгнали да мислят 523 , 528 , 540 и М-ки разни.




- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
Re: въпрос за дюзи
колеги стига размишлявате вече фактите са на лице от 17год. карам бмв това мие 3- рета е39-ка нещата са ми доста ясни и не си правя вятър на устата нито си внушавам намерете си дюзи и пробвайте .
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: въпрос за дюзи
turbo написа:0280150208 им дават 155 cc/min при 3 бара, а на 0280150440 - 200 при 3 бара.
Тая електроника ще да е много модерна, че да може да компенсира 30% по голям дебит на дюзите, че и да работи, както трябва колата.![]()
По-скоро има нещо друго...
Повече въздух нещо влиза ли? Спортни филтри ултра модерни това-онова...
Колега нищо лично, но това което си написал ми говори, че не си запознат изобщо с електронно управление на ДВГ ...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: въпрос за дюзи
Характеристиката на горивните разпръсквачи означава съвсем друго нещо. За всеки двигател предозирането на горивната смес е неприятно, затова инженерите са измислили много точни методи за дозирането на сместта, и обратна връзка, за да се преизчислява в реално време. То ако многото бензин правеше мощност....
Хората навремето на спортните Лади, слагаха разпробити жигльори, да вдигнат мощността, но се променя и центровка, и степен на компресия и т.н
Това се прави да кажем на големите дизелови двигатели на кораби да кажем, ако за момент е необходим екстремален ход, когато рейката на регулатора е опъната докрая, идва момент, в който електронно се модулира количеството гориво от помпата към цилиндъра...Но има и ред други изисквания за да е ефективно...
Хората навремето на спортните Лади, слагаха разпробити жигльори, да вдигнат мощността, но се променя и центровка, и степен на компресия и т.н
Това се прави да кажем на големите дизелови двигатели на кораби да кажем, ако за момент е необходим екстремален ход, когато рейката на регулатора е опъната докрая, идва момент, в който електронно се модулира количеството гориво от помпата към цилиндъра...Но има и ред други изисквания за да е ефективно...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: въпрос за дюзи
Яко смях в тоя форум напоследък... Съвземете се, колеги! Попрочетете насам-натам как работи един двигател с вътрешно горене, и как го управлява електрониката му. Вижте написаното от колегата по-горе - с две думи е обяснил нещата, ясно и точно. На колегата - автор на темата, е много вероятно старите му дюзи да са били позапушени, макар той да твърди обратното, щом усеща толкова осезаема разлика с тези B28 дюзи. Просто няма как това да се случи.
- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
Re: въпрос за дюзи
Dirty M5 driveR написа:Яко смях в тоя форум напоследък... Съвземете се, колеги! Попрочетете насам-натам как работи един двигател с вътрешно горене, и как го управлява електрониката му. Вижте написаното от колегата по-горе - с две думи е обяснил нещата, ясно и точно. На колегата - автор на темата, е много вероятно старите му дюзи да са били позапушени, макар той да твърди обратното, щом усеща толкова осезаема разлика с тези B28 дюзи. Просто няма как това да се случи.
може и да са били развалени не споря но няма значение все пак всичко по темата е много полезно да се знае

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: въпрос за дюзи
Колега, LUCIFER, далеч съм от това да споря с някой и то още повече в тази тема, но... искам да изясня защо смятам, че с толкова по-големи дюзи и без допълнителни промени по мотора нещо в цялата схема не се връзва. Идеята на това, което си подчертал с червеното е, че ЕКУ-то (говорим за бензинови мотори) има обратна връзка изполвайки ламбда сондата/сондите на колата и има възможност въз основа на тази обратна информация да прави промени по впръскването и работата на мотора като цяло, като взема под внимание и една камара други данни, както знаем. НО... Тези корекции са в определени граници, които далеч не стигат до 30% според мен.
Ако греша може би някой ще го обясни по-обосновано от мен. Да речем с вътрешна документация от БМВ АГ
Ако греша може би някой ще го обясни по-обосновано от мен. Да речем с вътрешна документация от БМВ АГ

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: въпрос за дюзи
Sesko написа:Я някой с 528-ца да застане на старта с колегата и тогава ще го мислим![]()
еее ударихте го на базик вече

По-добре някойкойто кара б20 да се качи на неговата и да каже има ли разлика,от твойто предложение,още от сега мога да ти кажа кой ще е пръв

43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани