Е21 335i
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Е21 335i
предполагам целта е по- стегнато поведение в завой
и повече стабилност като цяло? предна щанга от е 38 звучи
много добре. пробва ли как се държи?
а иначе колата е
бонбон
и повече стабилност като цяло? предна щанга от е 38 звучи
много добре. пробва ли как се държи?
а иначе колата е



-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: Е21 335i
akula написа:предполагам целта е по- стегнато поведение в завой
и повече стабилност като цяло? предна щанга от е 38 звучи
много добре. пробва ли как се държи?
а иначе колата е![]()
![]()
бонбон
Предполагам ще се лъзга още повече задницата, надявам се по-контролируемо

Има ли достатъчно място между рамото на щангата и моста, не чука ли като слезнат носачите надолу?

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Е21 335i
Ами понеже ръбъ на моста е много близо до оста на въртене на щангата ( около 3-4см) няма голямо
отклонение при движението на носача нагоре-надолу.
Така че са необходими около 4-5 мм разстояние на щангата от моста за да не чука.
Не съм тествал още много обстойно и немога да изкажа мнение още, но при всяко положение
ще има положителен ефект.
отклонение при движението на носача нагоре-надолу.
Така че са необходими около 4-5 мм разстояние на щангата от моста за да не чука.
Не съм тествал още много обстойно и немога да изкажа мнение още, но при всяко положение
ще има положителен ефект.

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Е21 335i
Понеже взех много да пълня темата на колегата с мойте проблеми, ги пренасям тука.
Мисля да взимам ето тези пружини.
http://www.promod.bg/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=110&category_id=43&option=com_virtuemart&Itemid=2
Взимам ги с идеята да сваля колата с още 3-4 см, малко по-твърдо окачване отзад (понеже сега
съм със стандартни пружини) и възможност да я вдигам когато се налага.
Отзад нямам проблем да я свалям проблема е отпред.
Това е сегашното положение:


Това е 3см по-надолу както искам да бъде.





А това е горна мъртва точка
(още 2 см нагоре)



Проблема е че няма почти никакъв ход.
Има ли варянт амортисьора да слезне малко надолу и да се скъси макферсона с 3-4 см?
Мисля да взимам ето тези пружини.
http://www.promod.bg/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=110&category_id=43&option=com_virtuemart&Itemid=2
Взимам ги с идеята да сваля колата с още 3-4 см, малко по-твърдо окачване отзад (понеже сега
съм със стандартни пружини) и възможност да я вдигам когато се налага.
Отзад нямам проблем да я свалям проблема е отпред.
Това е сегашното положение:


Това е 3см по-надолу както искам да бъде.





А това е горна мъртва точка




Проблема е че няма почти никакъв ход.
Има ли варянт амортисьора да слезне малко надолу и да се скъси макферсона с 3-4 см?
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Е21 335i
Хайде да поспамя малко и в твоята тема
Това със скъсяването на ботуша мисля че е постижимо с амортисиори от Е30 които са по къси от нашите с около 3-4 см немога да кажа с точност обаче. До тук си супер с тази работа, но от там нататък ти изкачат още два проблема. Единият е че носача се обръща на обратно и шенкела прави много голям отрицателен ъгъл с кормилната щанга, а другият е че при това положение носача най-вероятно ще бие постоянно в моста, може би не си загледал, но при хоризонтален носач междината между моста и него е около 10мм или нещо от сорта. Моята кола беше толкова ниска колкото ти искаш да я направиш до преди да сложа регулируемото окачване и си удряше от време на време в моста. Решение на този проблем с обърнатия носач и ударите е да се преправи моста. Бях гледал такива модификации, но в момента не помня къде. По късно ще потърся и ще прикача линк.
П.П. Незная дали си гледал картера ти на какво разстояние ще дойде от пътя, но моя беше фрапиращо ниско и постоянно търках предпазната шина която съм му направил. Помисли и за това нещо ако все още не си

Това със скъсяването на ботуша мисля че е постижимо с амортисиори от Е30 които са по къси от нашите с около 3-4 см немога да кажа с точност обаче. До тук си супер с тази работа, но от там нататък ти изкачат още два проблема. Единият е че носача се обръща на обратно и шенкела прави много голям отрицателен ъгъл с кормилната щанга, а другият е че при това положение носача най-вероятно ще бие постоянно в моста, може би не си загледал, но при хоризонтален носач междината между моста и него е около 10мм или нещо от сорта. Моята кола беше толкова ниска колкото ти искаш да я направиш до преди да сложа регулируемото окачване и си удряше от време на време в моста. Решение на този проблем с обърнатия носач и ударите е да се преправи моста. Бях гледал такива модификации, но в момента не помня къде. По късно ще потърся и ще прикача линк.
П.П. Незная дали си гледал картера ти на какво разстояние ще дойде от пътя, но моя беше фрапиращо ниско и постоянно търках предпазната шина която съм му направил. Помисли и за това нещо ако все още не си

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Е21 335i
Днеска взех пружинките.
Ето какво представлява комплекта:
















Това което не ми харесва е че втулката с резбата е малка.
Диапазона на регулиране е 5-6см.
Изработката е малко индианска ама бива горе-долу.
Отзад ги монтирах на оригинални Боге-та от Е28.
Втулката ляга много стабилно на оригиналната чашка на амортисьора.
Слагат се и едни гумени пръстенчета който уплътняват много добре между амортисьора
и втълката.После се фиксира с трите болтчета и става стабилно.
Горе се ползва оригиналната чашка само се слага една гумена шайба от комплекта.
Това е отзад при максимално ниско и максимално високо положение.








Височината много ми харесва.
Твърдостта е прилична, нито много твърда нито мека.
Самоче ще преправям моста защото наклона е фрапиращ.
А това е отпред в най-ниско положение:



Височината отново е точно както исках
Ще направя ени къстъм шокови тампончета.
Твърдостта също много ми хареса. По-твърдо е отколкото отзад.
Като цяло съм доволен.
Ето какво представлява комплекта:
















Това което не ми харесва е че втулката с резбата е малка.
Диапазона на регулиране е 5-6см.
Изработката е малко индианска ама бива горе-долу.
Отзад ги монтирах на оригинални Боге-та от Е28.
Втулката ляга много стабилно на оригиналната чашка на амортисьора.
Слагат се и едни гумени пръстенчета който уплътняват много добре между амортисьора
и втълката.После се фиксира с трите болтчета и става стабилно.
Горе се ползва оригиналната чашка само се слага една гумена шайба от комплекта.
Това е отзад при максимално ниско и максимално високо положение.








Височината много ми харесва.

Твърдостта е прилична, нито много твърда нито мека.
Самоче ще преправям моста защото наклона е фрапиращ.
А това е отпред в най-ниско положение:



Височината отново е точно както исках

Ще направя ени къстъм шокови тампончета.
Твърдостта също много ми хареса. По-твърдо е отколкото отзад.
Като цяло съм доволен.

- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Е21 335i
Мдааа..заради тоя наклон се заиграх моста от Ауди...май че...
Иначе отпред колко ход ти остана???
Иначе отпред колко ход ти остана???
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Е21 335i
KriK4eTo написа:............при това положение носача най-вероятно ще бие постоянно в моста, може би не си загледал, но при хоризонтален носач междината между моста и него е около 10мм или нещо от сорта. ....................
Тия носачи съм ги свалял поне 20 пъти и не съм обръщал внимание, но съм виждал скапани шокови тампони на амортисьорите, а те се мачкат на около 50мм, т.е. моста би трябвало да пуска носача до там.
Явно ще се гледа на живо, пак.
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Е21 335i
Lenco написа:KriK4eTo написа:............при това положение носача най-вероятно ще бие постоянно в моста, може би не си загледал, но при хоризонтален носач междината между моста и него е около 10мм или нещо от сорта. ....................
Тия носачи съм ги свалял поне 20 пъти и не съм обръщал внимание, но съм виждал скапани шокови тампони на амортисьорите, а те се мачкат на около 50мм, т.е. моста би трябвало да пуска носача до там.
Явно ще се гледа на живо, пак.
Точно на това обърнах внимание днеска като правих по-обстоен преглед на нещата.
На около сантиметър преди ГМТ между носача и моста има около 5мм.
Като се има в предвид, че точката на контакта е на около 1/3 от дължината на
носача, би трябвало да не се докосва при максимален ход.
Обаче ще направя една втулка която ще подложа между тавата на макферсона и втулката
с резбата защото хода който остава е прекалено малък.









http://www.youtube.com/watch?v=QEg988101vw
http://www.youtube.com/watch?v=aIHka0mGIFU
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Е21 335i
Т.е. с тази втулка ще надигнеш другата втулка която е с резбата така ли ? Има нещо което мисля че не е споменато до сега което също е - при доста свалена кола. Това нещо е амортисьора, който не работи така добре когато е събран или разпънат...., направен е да работи най-добре в средно положение.
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Е21 335i
KriK4eTo написа:Т.е. с тази втулка ще надигнеш другата втулка която е с резбата така ли ?
Да, за да използвам цялата дължина на втулката когато искам да я дигам нагоре.
Когато втулката е директно на тавата остават около 2см неизползваеми, защото неможе да се свали повече.
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: Е21 335i
Много добре изглежда
Дано само да свикнеш с возията 


- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Е21 335i
GRINGO написа:KriK4eTo написа:Т.е. с тази втулка ще надигнеш другата втулка която е с резбата така ли ?
Да, за да използвам цялата дължина на втулката когато искам да я дигам нагоре.
Когато втулката е директно на тавата остават около 2см неизползваеми, защото неможе да се свали повече.
Аз тавата съм я срязал та нямам такива грижи, оставил съм само основата й, на която лягат втулките.
П.П. Возията никак не е зле, разбира се не става да летиш през дупките

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани