Е21 335i

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: Е21 335i

Мнение от akula » 01 Мар 2010, 14:46

предполагам целта е по- стегнато поведение в завой
и повече стабилност като цяло? предна щанга от е 38 звучи
много добре. пробва ли как се държи?
а иначе колата е :winky: :winky: :winky: бонбон
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: Е21 335i

Мнение от Gecallica » 02 Мар 2010, 17:14

akula написа:предполагам целта е по- стегнато поведение в завой
и повече стабилност като цяло? предна щанга от е 38 звучи
много добре. пробва ли как се държи?
а иначе колата е :winky: :winky: :winky: бонбон

Предполагам ще се лъзга още повече задницата, надявам се по-контролируемо :bchug:

Има ли достатъчно място между рамото на щангата и моста, не чука ли като слезнат носачите надолу?

Изображение
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Re: Е21 335i

Мнение от GRINGO » 02 Мар 2010, 23:18

Ами понеже ръбъ на моста е много близо до оста на въртене на щангата ( около 3-4см) няма голямо
отклонение при движението на носача нагоре-надолу.
Така че са необходими около 4-5 мм разстояние на щангата от моста за да не чука.
Не съм тествал още много обстойно и немога да изкажа мнение още, но при всяко положение
ще има положителен ефект. :yes:
The power is nothing without control.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Re: Е21 335i

Мнение от GRINGO » 03 Мар 2011, 19:18

Понеже взех много да пълня темата на колегата с мойте проблеми, ги пренасям тука.
Мисля да взимам ето тези пружини.
http://www.promod.bg/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=110&category_id=43&option=com_virtuemart&Itemid=2
Взимам ги с идеята да сваля колата с още 3-4 см, малко по-твърдо окачване отзад (понеже сега
съм със стандартни пружини) и възможност да я вдигам когато се налага.
Отзад нямам проблем да я свалям проблема е отпред.
Това е сегашното положение:
ИзображениеИзображение
Това е 3см по-надолу както искам да бъде.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
А това е горна мъртва точка :mhihi: (още 2 см нагоре)
ИзображениеИзображениеИзображение

Проблема е че няма почти никакъв ход.
Има ли варянт амортисьора да слезне малко надолу и да се скъси макферсона с 3-4 см?
The power is nothing without control.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Е21 335i

Мнение от KriK4eTo » 03 Мар 2011, 20:03

Хайде да поспамя малко и в твоята тема :oops:
Това със скъсяването на ботуша мисля че е постижимо с амортисиори от Е30 които са по къси от нашите с около 3-4 см немога да кажа с точност обаче. До тук си супер с тази работа, но от там нататък ти изкачат още два проблема. Единият е че носача се обръща на обратно и шенкела прави много голям отрицателен ъгъл с кормилната щанга, а другият е че при това положение носача най-вероятно ще бие постоянно в моста, може би не си загледал, но при хоризонтален носач междината между моста и него е около 10мм или нещо от сорта. Моята кола беше толкова ниска колкото ти искаш да я направиш до преди да сложа регулируемото окачване и си удряше от време на време в моста. Решение на този проблем с обърнатия носач и ударите е да се преправи моста. Бях гледал такива модификации, но в момента не помня къде. По късно ще потърся и ще прикача линк.

П.П. Незная дали си гледал картера ти на какво разстояние ще дойде от пътя, но моя беше фрапиращо ниско и постоянно търках предпазната шина която съм му направил. Помисли и за това нещо ако все още не си ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Re: Е21 335i

Мнение от GRINGO » 04 Мар 2011, 19:42

Днеска взех пружинките.
Ето какво представлява комплекта:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Това което не ми харесва е че втулката с резбата е малка.
Диапазона на регулиране е 5-6см.
Изработката е малко индианска ама бива горе-долу.
Отзад ги монтирах на оригинални Боге-та от Е28.
Втулката ляга много стабилно на оригиналната чашка на амортисьора.
Слагат се и едни гумени пръстенчета който уплътняват много добре между амортисьора
и втълката.После се фиксира с трите болтчета и става стабилно.
Горе се ползва оригиналната чашка само се слага една гумена шайба от комплекта.
Това е отзад при максимално ниско и максимално високо положение.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Височината много ми харесва. :D
Твърдостта е прилична, нито много твърда нито мека.
Самоче ще преправям моста защото наклона е фрапиращ.
А това е отпред в най-ниско положение:
ИзображениеИзображениеИзображение
Височината отново е точно както исках :D
Ще направя ени къстъм шокови тампончета.
Твърдостта също много ми хареса. По-твърдо е отколкото отзад.
Като цяло съм доволен. :yes:
The power is nothing without control.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Е21 335i

Мнение от andrein » 04 Мар 2011, 21:52

Мдааа..заради тоя наклон се заиграх моста от Ауди...май че...

Иначе отпред колко ход ти остана???
34331 У-У-УДРИ!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 956
Регистриран на: 17.11.2007
Местоположение: Pyce
Пол: Мъж
Кара: 97' E36 m43b18 sedan
Мечтае да кара: E34

Re: Е21 335i

Мнение от svilgg » 04 Мар 2011, 22:38

браво колега , много добре
Изображение
Изображение
АЗ ЖИВЕЯ ТУК :kuku:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Е21 335i

Мнение от KriK4eTo » 05 Мар 2011, 10:26

:yes:
П.П. Пусни подобренията в интернационалния акулски форум да се изкефят момчетата ;)
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Е21 335i

Мнение от Lenco » 05 Мар 2011, 15:51

KriK4eTo написа:............при това положение носача най-вероятно ще бие постоянно в моста, може би не си загледал, но при хоризонтален носач междината между моста и него е около 10мм или нещо от сорта. ....................

Тия носачи съм ги свалял поне 20 пъти и не съм обръщал внимание, но съм виждал скапани шокови тампони на амортисьорите, а те се мачкат на около 50мм, т.е. моста би трябвало да пуска носача до там.
Явно ще се гледа на живо, пак.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Re: Е21 335i

Мнение от GRINGO » 05 Мар 2011, 19:03

Lenco написа:
KriK4eTo написа:............при това положение носача най-вероятно ще бие постоянно в моста, може би не си загледал, но при хоризонтален носач междината между моста и него е около 10мм или нещо от сорта. ....................

Тия носачи съм ги свалял поне 20 пъти и не съм обръщал внимание, но съм виждал скапани шокови тампони на амортисьорите, а те се мачкат на около 50мм, т.е. моста би трябвало да пуска носача до там.
Явно ще се гледа на живо, пак.

Точно на това обърнах внимание днеска като правих по-обстоен преглед на нещата.
На около сантиметър преди ГМТ между носача и моста има около 5мм.
Като се има в предвид, че точката на контакта е на около 1/3 от дължината на
носача, би трябвало да не се докосва при максимален ход.
Обаче ще направя една втулка която ще подложа между тавата на макферсона и втулката
с резбата защото хода който остава е прекалено малък.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=QEg988101vw
http://www.youtube.com/watch?v=aIHka0mGIFU
The power is nothing without control.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Е21 335i

Мнение от KriK4eTo » 05 Мар 2011, 20:53

Т.е. с тази втулка ще надигнеш другата втулка която е с резбата така ли ? Има нещо което мисля че не е споменато до сега което също е - при доста свалена кола. Това нещо е амортисьора, който не работи така добре когато е събран или разпънат...., направен е да работи най-добре в средно положение.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Re: Е21 335i

Мнение от GRINGO » 05 Мар 2011, 21:35

KriK4eTo написа:Т.е. с тази втулка ще надигнеш другата втулка която е с резбата така ли ?

Да, за да използвам цялата дължина на втулката когато искам да я дигам нагоре.
Когато втулката е директно на тавата остават около 2см неизползваеми, защото неможе да се свали повече.
The power is nothing without control.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: Е21 335i

Мнение от Gecallica » 06 Мар 2011, 22:13

Много добре изглежда :yes: Дано само да свикнеш с возията :winky:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Е21 335i

Мнение от KriK4eTo » 07 Мар 2011, 17:28

GRINGO написа:
KriK4eTo написа:Т.е. с тази втулка ще надигнеш другата втулка която е с резбата така ли ?

Да, за да използвам цялата дължина на втулката когато искам да я дигам нагоре.
Когато втулката е директно на тавата остават около 2см неизползваеми, защото неможе да се свали повече.

Аз тавата съм я срязал та нямам такива грижи, оставил съм само основата й, на която лягат втулките.
П.П. Возията никак не е зле, разбира се не става да летиш през дупките ;)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook