Огромен проблем с двг

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 22.07.2006

Огромен проблем с двг

Мнение от tedoto » 25 Фев 2011, 21:03

Привет, банда! Както има един лаф " дявола си няма работа.. " . Така се случи и с моя автомобил. Направо към симптомите : прегрява почти до червено, при преминаване на по-високи обороти се чува тракане в двг . също така , парното духа студено ( което най-малко ме притеснява) . И след като ходих при един лично за мен, не много голям майстор, но дълги години е в бранша , ми беше обявена диагноза "счупен черупков лагер на буталата". От там идвало тракането, прегряването и от време на време - гасненето! Съответно, цифрата която ми обявиха и на няколко други места е 400 лв. за труд и отделно вече за части каквото дойде. Имам една молба , по скоро приятелски ценен съвет: колко достоверна е тази диагноза според вас? Тази цифра реална ли е за труд и колко вървят тези части по принцип? И струва ли си ако е вярно това да се извърши ремонт.

За уточнение М20Б20 .

Поздрави!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Re: Огромен проблем с двг

Мнение от brankovv » 25 Фев 2011, 21:48

:OT: ходи си купи едно м50б20 с монтажа ше ти излеже по-евтино :mhihi: иначе ако няма амтифриз парното недуха топло сигурно има нещо общо с другото, а и от това което гледам по форума м20 чука ли край с него :wave:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Огромен проблем с двг

Мнение от NikiNikolov » 25 Фев 2011, 21:55

М50, колега

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Огромен проблем с двг

Мнение от BABHOMED » 26 Фев 2011, 1:16

Щом чука,за гадно нещастие са основни или биелни лагери а така диагноза е трудно да се даде от разстояние по добре иди при някой виден майстор да си каже ...По важно е да се определи дали наистина проблема е 100% там,ако е там е наистина не е рентабилно да се прави..Деба тва е гадно бе колега съчувствам ти !
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Re: Огромен проблем с двг

Мнение от Turbo_Ted » 26 Фев 2011, 2:15

обезвъздуши си колата, регулирай си клапаните и пей :yes: м20 има функцията така да му тракат клапаните че да си мислиш, че ще се разглоби моторя :mhihi: ако и след тия интервенции вече трака - или нов мотор или ремонт...
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Огромен проблем с двг

Мнение от Dirty M5 driveR » 26 Фев 2011, 13:33

Това за прегряването и "студеното" парно е най-вероятно от заминала водна помпа (не вярвам дотолкова да си я оставил без антифриз).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Re: Огромен проблем с двг

Мнение от AcOrP » 26 Фев 2011, 14:48

ми така без да се отвори мотора никой нищо неможе да каже със сигурност. ЗА прегряването водна помпа най-вероятно възможно е и от там да има тракане ама какво е тракането няма как да предполага никой на форума :) лошото е,че в следствие на прегряването и главата може да е пукната и наистина неможе да знаеш един ремонт колко пари ще стъпи. Ако са лагери отварянето на мотора почти сигурно ще ти стъпи над 500 лева, като го отворите си сметни лагери,гарнитури,шлайф на главата евентуално. Както са казали колегите по-евтино ще е нов мотор.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 23.07.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е34
Мечтае да кара: М5 Е34 Touring

Re: Огромен проблем с двг

Мнение от Bavariqtamniska » 26 Фев 2011, 18:52

brankovv написа::OT: ходи си купи едно м50б20 с монтажа ше ти излеже по-евтино :mhihi: иначе ако няма амтифриз парното недуха топло сигурно има нещо общо с другото, а и от това което гледам по форума м20 чука ли край с него :wave:

Намери ми и на мене едно такова М50 че нещо не виждам за тез пари.
Вземи туй кръгово на вратиииииииии! Изображение
http://farm3.static.flickr.com/2722/442 ... 853709.jpg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Огромен проблем с двг

Мнение от Пресиян Василев » 26 Фев 2011, 20:18

tedoto написа:Привет, банда! Както има един лаф " дявола си няма работа.. " . Така се случи и с моя автомобил. Направо към симптомите : прегрява почти до червено, при преминаване на по-високи обороти се чува тракане в двг . също така , парното духа студено ( което най-малко ме притеснява) . И след като ходих при един лично за мен, не много голям майстор, но дълги години е в бранша , ми беше обявена диагноза "счупен черупков лагер на буталата". От там идвало тракането, прегряването и от време на време - гасненето! Съответно, цифрата която ми обявиха и на няколко други места е 400 лв. за труд и отделно вече за части каквото дойде. Имам една молба , по скоро приятелски ценен съвет: колко достоверна е тази диагноза според вас? Тази цифра реална ли е за труд и колко вървят тези части по принцип? И струва ли си ако е вярно това да се извърши ремонт.

За уточнение М20Б20 .

Поздрави!

Щом е прегряла е повлякла бутало ,поне едно.От там идва чукането ,мотора ти е шит,разглабяи за скраб.
С бая М20-ки сьм си имал работа и наистина е тьи разчукали се пиши го умрял
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Re: Огромен проблем с двг

Мнение от Wenzy » 27 Фев 2011, 9:42

+1
Прегряван, повлякъл е бутало - 6 бутала, 6 комплекта сегменти, биелни лагери, гарнитури на главата, картера и капака на клапаните, един вятър на главата, ако имат ръб цилиндрите - шлайф на блока, напасване на клапаните +400лв. за труд или просто и лесно М50Б20 или пък Б25 :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Re: Огромен проблем с двг

Мнение от brankovv » 27 Фев 2011, 13:24

Bavariqtamniska написа:
brankovv написа::OT: ходи си купи едно м50б20 с монтажа ше ти излеже по-евтино :mhihi: иначе ако няма амтифриз парното недуха топло сигурно има нещо общо с другото, а и от това което гледам по форума м20 чука ли край с него :wave:

Намери ми и на мене едно такова М50 че нещо не виждам за тез пари.


0887731982 Радослав с. София махала Казичене :mhihi:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Огромен проблем с двг

Мнение от Alexch » 27 Фев 2011, 21:41

tedoto написа:Привет, банда! Както има един лаф " дявола си няма работа.. " . Така се случи и с моя автомобил. Направо към симптомите : прегрява почти до червено, при преминаване на по-високи обороти се чува тракане в двг . също така , парното духа студено ( което най-малко ме притеснява) . И след като ходих при един лично за мен, не много голям майстор, но дълги години е в бранша , ми беше обявена диагноза "счупен черупков лагер на буталата". От там идвало тракането, прегряването и от време на време - гасненето! Съответно, цифрата която ми обявиха и на няколко други места е 400 лв. за труд и отделно вече за части каквото дойде. Имам една молба , по скоро приятелски ценен съвет: колко достоверна е тази диагноза според вас? Тази цифра реална ли е за труд и колко вървят тези части по принцип? И струва ли си ако е вярно това да се извърши ремонт.

За уточнение М20Б20 .

Поздрави!


Колега, много кофти работа! Бъди сигурен, че с тези симптоми си за основен ремонт 100%. Какво точно е за смяна ще се види като се отвори двигателя. Аз съм минал по този път ама преди 5-6 години и сега като ти чета поста, кошмара ми минава отново пред очите, а това тракане от счупен лагер вече не мога да го сбъркам като го чуя. :banghead: При мен работа+части около 900 лв., но зависи какво точно трябва да се сменя и главата дали не е заминала. Колегите са прави, че по-добре за тия пари трансплантация на по-мощен мотор да направиш. Успех!
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Re: Огромен проблем с двг

Мнение от brankovv » 27 Фев 2011, 21:45

Alexch написа: Колегите са прави, че по-добре за тия пари трансплантация на по-мощен мотор да направиш. Успех!


може и на по-слаб :winky:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Огромен проблем с двг

Мнение от Alexch » 27 Фев 2011, 22:01

brankovv написа:
Alexch написа: Колегите са прави, че по-добре за тия пари трансплантация на по-мощен мотор да направиш. Успех!


може и на по-слаб :winky:


Но в никакъв случай на същия!!! :mhihi:
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: Огромен проблем с двг

Мнение от kraininski » 04 Мар 2011, 12:08

да ти премерят налягането на маслото....ако лагерите са капут налягането ще е под нужното
относно липсата на парно - обезвъздушаване
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook