Няколко дребни проблема с е34
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- neo5030
-
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525 TDS
- Мечтае да кара: e38 750i
Няколко дребни проблема с е34
Колеги значи от 2 дена вече съм в е34 раздела
Проблемите за сега са ми дребни но дразнещи и искам да ги остраня.
1. Плафона в купето при отворена врата(която и да е не светва) на каквото и положение да е.иначе си работят всичките.Бушони от преде под капака гледах няма изгорели?
2.Таблото като карма с 40 то стой на 0 и изведнъж скочи на 40 и си карам или път карам с 40 пак и изведнъж пада до 0-лата,няма значение до скороста дали 40 60 и т.н. забелязал съм че спира да го прави след 90 дига се и си работи.
Другя проблем е че мисля че уредът за нафтата не ми измерва правилно говорим за това което ти показва колко литра имаш в резервоара?
3. С двузонов климатроник съм, но когато сложа от едната страна да духа студено 16 градуса,а от другата 28, няма разлика от двете си духа топло. Също врътката от дясната страна се движи почти свободно няма прищряквания като на лявата(степени). Има климатик когато го включа неусещам колата да падат оборотите или нещо такова как мога да разбера че функционира? Няма разлика в температурата когато е включен?
4. Лампата за подгряване ми светва само когато е студена после вобще не светва? дали трябва да е така?,понеже първите дни като несветваше си въртях направо без да чакам и палеше трудно топла. Помислих и като дам на контакт чакам 5 секунди и колата пали много по лесно от колкото да въртя веднага а лампата за подргряването не светва никога когато е топла?
това е за сега надявам се да ми помогнете да остраня досадните проблеми. Колата е 525 ТДС 95 година Фейслифт.

1. Плафона в купето при отворена врата(която и да е не светва) на каквото и положение да е.иначе си работят всичките.Бушони от преде под капака гледах няма изгорели?
2.Таблото като карма с 40 то стой на 0 и изведнъж скочи на 40 и си карам или път карам с 40 пак и изведнъж пада до 0-лата,няма значение до скороста дали 40 60 и т.н. забелязал съм че спира да го прави след 90 дига се и си работи.
Другя проблем е че мисля че уредът за нафтата не ми измерва правилно говорим за това което ти показва колко литра имаш в резервоара?
3. С двузонов климатроник съм, но когато сложа от едната страна да духа студено 16 градуса,а от другата 28, няма разлика от двете си духа топло. Също врътката от дясната страна се движи почти свободно няма прищряквания като на лявата(степени). Има климатик когато го включа неусещам колата да падат оборотите или нещо такова как мога да разбера че функционира? Няма разлика в температурата когато е включен?
4. Лампата за подгряване ми светва само когато е студена после вобще не светва? дали трябва да е така?,понеже първите дни като несветваше си въртях направо без да чакам и палеше трудно топла. Помислих и като дам на контакт чакам 5 секунди и колата пали много по лесно от колкото да въртя веднага а лампата за подргряването не светва никога когато е топла?
това е за сега надявам се да ми помогнете да остраня досадните проблеми. Колата е 525 ТДС 95 година Фейслифт.
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Няколко дребни проблема с е34
за подгряването не се плаши така си е има една друга лампа с дюза на нея трябва нея да чакаш евентуално.за плафоните работят в двете крайни положения,за нафтата съм написал решението на проблема с отчитането само намери темата,с климатроник ли си или климатик макар че си мисля че клапите под капака ти правят парчета...това се сещам до сега,за скороста виж с датчика на дифа буксата,
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- neo5030
-
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525 TDS
- Мечтае да кара: e38 750i
Re: Няколко дребни проблема с е34
Мерси ще погледана датчика,закой клапи говорим? Иначе Климатроник
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Няколко дребни проблема с е34
ми като дигнеш капака до бушоните се намират тези две клапи
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Няколко дребни проблема с е34
neo5030 написа:Колеги значи от 2 дена вече съм в е34 разделаПроблемите за сега са ми дребни но дразнещи и искам да ги остраня.
1. Плафона в купето при отворена врата(която и да е не светва) на каквото и положение да е.иначе си работят всичките.Бушони от преде под капака гледах няма изгорели?
2.Таблото като карма с 40 то стой на 0 и изведнъж скочи на 40 и си карам или път карам с 40 пак и изведнъж пада до 0-лата,няма значение до скороста дали 40 60 и т.н. забелязал съм че спира да го прави след 90 дига се и си работи.
Другя проблем е че мисля че уредът за нафтата не ми измерва правилно говорим за това което ти показва колко литра имаш в резервоара?
3. С двузонов климатроник съм, но когато сложа от едната страна да духа студено 16 градуса,а от другата 28, няма разлика от двете си духа топло. Също врътката от дясната страна се движи почти свободно няма прищряквания като на лявата(степени). Има климатик когато го включа неусещам колата да падат оборотите или нещо такова как мога да разбера че функционира? Няма разлика в температурата когато е включен?
4. Лампата за подгряване ми светва само когато е студена после вобще не светва? дали трябва да е така?,понеже първите дни като несветваше си въртях направо без да чакам и палеше трудно топла. Помислих и като дам на контакт чакам 5 секунди и колата пали много по лесно от колкото да въртя веднага а лампата за подргряването не светва никога когато е топла?
това е за сега надявам се да ми помогнете да остраня досадните проблеми. Колата е 525 ТДС 95 година Фейслифт.
Колега плафоните се включват при отваряне на вратите, когато копчето им е в крайно ляво положение. Ако не искат, значи проблема може да е в самото копче, съмнява ме да е в бутоните на вратите, не че е невъзможно, но и четирите да откажат едновременно е малко вероятно, а и казваш, че иначе светят, следователно бушона е здрав.
За километража-свали, отвори, почисти и ако пак не работи правилно значи проблема е някъде другъде
Относно уреда за нафтата-колегата добре ти каза, има такава тема, там за разпробиване на поплавъка. Всичко е описано с подробности, даже мисля, че и схема имаше.
За климата-голяма вероятност да са клапите в коша. Причината: най-вероятно са запекли в отворено положение. Другата причина е до тях да не достига напрежение, което да ги управлява. Казвам ти това, защото, ако откачиш буксата си духа само топло. Премери дали на буксата има напрежение, това при работещ двигател или на контакт, при изгасен-няма напрежение. Провери за изгорял бушон за всеки случай.
Климата мисля, че няма как да работи ефективно, ако клапите са постоянно отворени и антифриза ти минава непрекъснато през радиатора на парното.
Относно лампата за подгряването, като сваляш таблото виж да няма изгорели крушки. Но може това да не е проблема. На мен спря да ми свети лампичката със зеленото кръгче, онова със стрелката, което показва, че може да запалиш. Оказа се, че крушката е здрава, може би просто някоя писта е прекъснала и не стига напрежение до нея.
Това е от мен, друго не мога да ти кажа по въпроса.
Успех в отстраняването на проблемите

Последна промяна alchohol на 01 Юни 2011, 15:25, променена общо 1 път
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Няколко дребни проблема с е34
за зеленото кръгче значи че имаш заминала свещ,а такава лампа на тдс май няма даже не съм сигурен
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Няколко дребни проблема с е34
golov_bg написа:за зеленото кръгче значи че имаш заминала свещ,а такава лампа на тдс май няма даже не съм сигурен
Имаш предвид подгревна свещ ли??? Абе аз съм си го мислил това, че нещо почна по-трудно да пали сутрин. Как да разбера коя е заминала, само с диагностика ли става?
То понякога светене, понякога не. Ама скоро не е светвало. Най-учудващото е, че ми се е случвало да не свети при топло време, а веднъж светна на -15 градуса.
Тия свещи къде се намират, би трябвало да са под колектора някъде

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Няколко дребни проблема с е34
най-простия начин-отвиваш им кабелчетата взимаш пробната лампа,закачаш и + на клемата до бушоните и с пробника слагаш на свеща ако светне работи ако не неработи и сменяш
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Няколко дребни проблема с е34
А под колектора ли са? Ако да, трудно ли се сваля, че не съм го махал до сега?
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Няколко дребни проблема с е34
1. да не е пипал някой копчетата на вратите за плафоните, или копчето на самия плафон нещо не превключва правилно в другия "автоматичен" режим... щом светят по принцип значи има (+) до тях... виж дали от вратата/тите идва (-) до горе до буксата при плафона (мисля, че бачкаха с минуса) ... ако не идва... проследяваш.,... ако идва... плафона е проблемен (копчето му вероятно)
2. на мен го прави същото... когато позагрее таблото/колата/времето и се оправя... но на отрицателни температури му трябва доста време... просто пружинката явно е доста омекнала и не го държи под напрежение - интересното е, че го прави и в 2-те посоки... но не е от електриката, тъй като стария помощник юмрук по таблото му посочва правилната позиция... винаги... на ръка реално се движи много леко и при теста на таблото всичко е ок... но пък след теста обикновено цикленето става още по-явно...
3. при ниска температура не винаги се включва компресора... пускал съм го при -10 но на място (явно се е загряло под капака от двигателя), но пък когато се движа и може би е охладил кондензатора съм забелязвал отказ за задействане и при -2... това са си мои съждения... иначе ако нямаш фреон... не го и чакай
2. на мен го прави същото... когато позагрее таблото/колата/времето и се оправя... но на отрицателни температури му трябва доста време... просто пружинката явно е доста омекнала и не го държи под напрежение - интересното е, че го прави и в 2-те посоки... но не е от електриката, тъй като стария помощник юмрук по таблото му посочва правилната позиция... винаги... на ръка реално се движи много леко и при теста на таблото всичко е ок... но пък след теста обикновено цикленето става още по-явно...
3. при ниска температура не винаги се включва компресора... пускал съм го при -10 но на място (явно се е загряло под капака от двигателя), но пък когато се движа и може би е охладил кондензатора съм забелязвал отказ за задействане и при -2... това са си мои съждения... иначе ако нямаш фреон... не го и чакай

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Няколко дребни проблема с е34
за 524тд не се сваля нищо нито колектор нито каквото и да е,поглеждаш само и свещите се виждат с черни кабелчета и убувки 5мм гайка или 8 ключеalchohol написа:А под колектора ли са? Ако да, трудно ли се сваля, че не съм го махал до сега?
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- neo5030
-
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525 TDS
- Мечтае да кара: e38 750i
Re: Няколко дребни проблема с е34
Дам мерси за информацията утре ще видя да оправя плафоните и т.н.
Имам още един въпрос свързан с движението:
Карам си и когато е в обороти между 1000 и 1800 някаде да не кажа и 2000 ако карам с малко натиснат педал на газта леко просто да подържа 60 км примерно и колата има едно като лашкане все едно прекъсва,но двигателя работи чисто проблема е някаде по диф кардан.усещането е същото като на прекъсваща кола ту напред ту назад лашкане.. Но когато подам до долу газта и колата тръгне да ускорява това нещо спира.

Имам още един въпрос свързан с движението:
Карам си и когато е в обороти между 1000 и 1800 някаде да не кажа и 2000 ако карам с малко натиснат педал на газта леко просто да подържа 60 км примерно и колата има едно като лашкане все едно прекъсва,но двигателя работи чисто проблема е някаде по диф кардан.усещането е същото като на прекъсваща кола ту напред ту назад лашкане.. Но когато подам до долу газта и колата тръгне да ускорява това нещо спира.
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Няколко дребни проблема с е34
golov_bg написа:за 524тд не се сваля нищо нито колектор нито каквото и да е,поглеждаш само и свещите се виждат с черни кабелчета и убувки 5мм гайка или 8 ключеalchohol написа:А под колектора ли са? Ако да, трудно ли се сваля, че не съм го махал до сега?
Много благодаря, Колега

Надявам се поне да е само една заминала.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Няколко дребни проблема с е34
neo5030 написа:Дам мерси за информацията утре ще видя да оправя плафоните и т.н.![]()
Имам още един въпрос свързан с движението:
Карам си и когато е в обороти между 1000 и 1800 някаде да не кажа и 2000 ако карам с малко натиснат педал на газта леко просто да подържа 60 км примерно и колата има едно като лашкане все едно прекъсва,но двигателя работи чисто проблема е някаде по диф кардан.усещането е същото като на прекъсваща кола ту напред ту назад лашкане.. Но когато подам до долу газта и колата тръгне да ускорява това нещо спира.
Колега, да не би маслото на диф-а да е много старо, сменял ли си го??
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Няколко дребни проблема с е34
alchohol написа:neo5030 написа:Дам мерси за информацията утре ще видя да оправя плафоните и т.н.![]()
Имам още един въпрос свързан с движението:
Карам си и когато е в обороти между 1000 и 1800 някаде да не кажа и 2000 ако карам с малко натиснат педал на газта леко просто да подържа 60 км примерно и колата има едно като лашкане все едно прекъсва,но двигателя работи чисто проблема е някаде по диф кардан.усещането е същото като на прекъсваща кола ту напред ту назад лашкане.. Но когато подам до долу газта и колата тръгне да ускорява това нещо спира.
Колега, да не би маслото на диф-а да е много старо, сменял ли си го??
Викаш те луфтовете в каре на кардана, диф и полуоски ще се оправят ако смени маслото...
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани