Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- FragNatic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Е39 М47
- Мечтае да кара: Ягуар
Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!
Проблема се състои в това че колата отказва да запали! Нищо ново до тук! Смених Подкачваща помпа в резервоара преди 5000 км. Сменени са 4 свещи ,стартера работи, акомулатора е патрон също! Признаци: Вартя контакт... 2 Pre-heating (демек погрява), стартара вратва и веднага пали! Тва при -5.5 градуса... Карам , прибирам се, спа... След няма и 12 часа.... На сутринта рутинно препалване! Повтарям същата процедура... Стартера си върти колата пали пак, темп -4.5 (по датчика на колата) , НО оборотите им става весело от 500 до към 1300 някъде за около 3-4 секунди мъки. Мотора гасне! Повтарям познатата до болка процедура да запаля, стартера може да си върти така докато го разваля но няма да запали
Еми честито на мен! Дърпат ме пали веднага засилваме малко до към 30-40 км и на 3та скорост пали. Покраи шумотевицата и да не изтърва да не загасне ако запали докато ме дърпат и я паля не съм сигурен ама маи оборотите пак поиграват пак за 2-3 сек и се залепят на 900...Всичко е ок.....за около седмица ....после пак същия проблем.... Този сериал ми се е случвал само на студен двигател (не студено време) 3-4 пъти вече. Първия път в сервиза ми казаха,че не е дала грешки и си я взех. Втори като влезе искам да знам какво да очаквам. Мислех си за проблем с дебитомера....аз не разбирам
обаче тук май въздуха няма голяма роля (може и да греша) при запалването. А колата няма признаците за дебитомер като завишен разход или пък да няма ряз.(Тя колко ряз ще има с тоз мотор де
). Още по лошия вариант е ГНП
Само се
да е нещо по простичко и евтино като някое смешно оплътнение или маркуч..... Аз така или иначе я вкарвам в сервиза след 5-6 дена ама съм се настроил негативно че скоро минах 300000 реални км и вече добри новини не очаквам
Това ли е въпросното ГНП?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15





Това ли е въпросното ГНП?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Последна промяна FragNatic на 27 Фев 2011, 21:27, променена общо 1 път
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!
Колега като ти играят оборотите погледна ли в маркучите след филтъра дали върви въздух? Според мен имаш проблем с ГНП-то и както ти бях писал май си за ремонт 


- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!
И аз съм за ГНП
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- FragNatic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Е39 М47
- Мечтае да кара: Ягуар
Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!
Еми то към ГНП върви, но ГНП пак е общо казано. Мноо е лесно да ида да се каже само ГНП-то е проблема
А тва за оборотите не съм сигурен дали въобще няква роля защото става само когато ми откаже колата. По принцип няма никви проблеми с оборотите. Просто като запали се мъчи мотора нещо и изкашля за 3-4 сек. Все едно са паднали оборотите и си иска по ниска предавка, само дето тук колата е на свободна.

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!
FragNatic написа:Еми то към ГНП върви, но ГНП пак е общо казано. Мноо е лесно да ида да се каже само ГНП-то е проблемаА тва за оборотите не съм сигурен дали въобще няква роля защото става само когато ми откаже колата. По принцип няма никви проблеми с оборотите. Просто като запали се мъчи мотора нещо и изкашля за 3-4 сек. Все едно са паднали оборотите и си иска по ниска предавка, само дето тук колата е на свободна.
При мен също играят оборотите когато я паля и е студена а като отворя капака по маркучите се вижда много въздух. И оборотите играят. Но проблема ми е в помпата или VP44. КАто ми загрее нямам никакви проблеми, но като я оставя, ми смуче въздух от някъде и всяка сутрин имам проблем с това. При мен отдолу се вижда че имам теч на нафта около ГНП-то. Струва ми се че и при теб е подобен проблема или най малкото е свързан с помпата. Ако не си гледал виж сутринта като я запалиш дали има въздух в маркуча след филтъра!

Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!
смени си гарнитурите на помпата и ще се оправи проблема,,правих продцедурата на един приятел есента ..симптомите бяха същите.
- hriskoss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 11.09.2009
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525тдс
Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!
До колкото разбрах колегата е карал колата в сервиз и те са правили дягностика би трябвало да покаже ако проблема е в ГНП-то
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!
не няма да покаже,най-вероятно му пада нафтата,точно от уплатнения на помпата може да го прави
- FragNatic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Е39 М47
- Мечтае да кара: Ягуар
Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!
Много благодаря на всички отзовали се! След 2 дена ще излезе от бояджията (че оправям каско) и я вкарам в сервиз веднага. Ще видим кво точно и има на колата. Само се моля да са уплътнения или маркучи. Точно в момента не мога си позволя безпроблемно 6-700 лв за ремонти.
Интересно ми е гледах голко струва нова помпа от дару кар уж оригинална е кам 4000 а Бош е към 6000 (с труда) . От къде на къде помпата на Бош,ще даде 2000 лв, разлика и с кво е по-добра от оригиналната. Тва е просто супер абсурдно и направо нямам думи. И най-абсурдното е ,че имат 10 супер сериозни артикула сред които е ГНП и тя не подлежи на гаранция , а излиза 6К!. Добре тези освидетелствани ли са? От сега нататак ще си купувам всичко друго различно от Бош. Останах крайно неприятно изненадан и си мисля , че Бош като марка е една широко скроена райх измама. И все пак това е мое мнение и държа да подчертая ,че имам части Бош по колата и нямам оплаквания! 


- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!
колега ,то помпа(гнп) различна от бош не може да сложиш,даже и алтернативна част няма, има рециклирана такава ама съм чувал че цените са дебели...ако ти е много зле помпата търси втора употреба предполагам че до към 500 лв ще се оправиш- успех
- XosetoR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: Варна,Кайсиева градина
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525тдс
- Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
- Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",
Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!
Де бяха 5-6 дена де отиде на скрап ли?Никой ли не си довършва темите да го е... 

- FragNatic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Е39 М47
- Мечтае да кара: Ягуар
Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!
Кво мога да добавя към темата!?
Значи проблема го имам все така и за мен не е решен! Но...
Ходих при познат и той ми сложи едно клапанче ...антивъзвращателно ли ко беше и аз забравих. Такова дето пропуска движение на материя само в едната посока! Постави ми го точно преди горивния филтър. И кво се получава....
Искам да уточня че колата все още пали винаги от 1ви път!
При обратен наклон (предницата нагоре) ако заседи повечко време примерно 30 часа без да се кара. Пали но се мъчи. Оборотите играят от 100 до 500 и след лек тормоз от около 3-4 сек. всичко влиза в нормата. Забелязах че излиза малко пушек от ауспуха след което никви ядове.
При нормален наклон (с предницата надолу) си пали винаги!
Друго което забелязвам след поставянето на тоз клапан е че като подавам повечко газ като че ли е по спаната колата, но с моя двигателк колко ще върви
Може и да се заблуждавам.
Иначе тоз чарк за 13 лв ми спести до момента 3 пъти проблеми
Накратко ..пали но при проблем не гасне мотора както съм описал по горе!
Все повече си мисля че от някъде издиша нещо и ако може да ми обясните за тези оплътнения за които споменахте( колегата VRPerfomance)
Благодаря за мненията на всички Ви!
Значи проблема го имам все така и за мен не е решен! Но...
Ходих при познат и той ми сложи едно клапанче ...антивъзвращателно ли ко беше и аз забравих. Такова дето пропуска движение на материя само в едната посока! Постави ми го точно преди горивния филтър. И кво се получава....
Искам да уточня че колата все още пали винаги от 1ви път!
При обратен наклон (предницата нагоре) ако заседи повечко време примерно 30 часа без да се кара. Пали но се мъчи. Оборотите играят от 100 до 500 и след лек тормоз от около 3-4 сек. всичко влиза в нормата. Забелязах че излиза малко пушек от ауспуха след което никви ядове.
При нормален наклон (с предницата надолу) си пали винаги!
Друго което забелязвам след поставянето на тоз клапан е че като подавам повечко газ като че ли е по спаната колата, но с моя двигателк колко ще върви

Иначе тоз чарк за 13 лв ми спести до момента 3 пъти проблеми
Накратко ..пали но при проблем не гасне мотора както съм описал по горе!
Все повече си мисля че от някъде издиша нещо и ако може да ми обясните за тези оплътнения за които споменахте( колегата VRPerfomance)
Благодаря за мненията на всички Ви!

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!
Колеги извинявам се за въпроса но чувам от други места че М47 е проблемен матор?

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!
Аз съм с М47, имам колата от 78 хиляди от които 54 хил съм с чип, проблеми с мотора никакви 


- XosetoR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: Варна,Кайсиева градина
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525тдс
- Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
- Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",
Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!
Значи все пак си имал какво да добавиш.След като има малко подобрение след монтажа на клапана значи вече горивото не се връща към резервоара.Остава да провериш нивото на маслото да не се е покачило и да е оредяло.
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани