питане за диодни стопове
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
питане за диодни стопове
Колеги намерил съм диодни стопове 2ра за седан ,но нямам идея колко вървят като цена .Състоянието е добро ,оригинални са.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: питане за диодни стопове
krasi_bmw написа:Колеги намерил съм диодни стопове 2ра за седан ,но нямам идея колко вървят като цена .Състоянието е добро ,оригинални са.
Целия ретрофит комплект чисто нов е около 600лв. В тази цена влизат и трафовете които са необходими когато се слагат на кола преди фейса.
http://www.bmwdiy.info/celis-rear/index.html
Re: питане за диодни стопове
трафовете плуват във вода щото е била отворена и незнам дали са здрави,гледах някъде тема за бг вариант за свързване .
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: питане за диодни стопове
Има и такъв вариянт,не е проблем. Но и оригиналните трафове се намират
Например от моята кола ми останаха едни излишни......

- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: питане за диодни стопове
днес ги взех стоповете ,наложих ги и не пасват на купето и се отваря една дупка между ръба на уплатнението .Отказах се от монтажа за сега .
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: питане за диодни стопове
krasi_bmw написа:днес ги взех стоповете ,наложих ги и не пасват на купето и се отваря една дупка между ръба на уплатнението .Отказах се от монтажа за сега .
Колега трябва малко пробиване, малко чука да играе


- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Re: питане за диодни стопове
Колега ако нямаш трафовете не си играй да слагаш резистори както пише в старите теми. Не че не става, но няма да изкараш максимална осветеност от диодите и рискуваш да ги изгориш. Трафовете могат да бъдат заменени от доста по-евтин импулсен регулатор. Там прецизно може да се ограничи напрежението и тока на изхода и независимо от входното напрежение, което при автомобилите варира постоянно ще се получи правилния ток и напрежение на изхода. Регулатора е с малки размери и няма нужда от радиатор за да работи. Бройката е няколко левчета. За справка виж този регулатор http://www.national.com/mpf/LM/LM338.html#Overview
Re: питане за диодни стопове
Gemar написа:Колега ако нямаш трафовете не си играй да слагаш резистори както пише в старите теми. Не че не става, но няма да изкараш максимална осветеност от диодите и рискуваш да ги изгориш
осветеността е 99% еднаква с трафове и по метода който е описал Пресли с резисторите

- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Re: питане за диодни стопове
Аз не оспорвам метода, който Пресли е описал, а давам съвет как да се направи максимално близо до заводското решение за тези които са с версия на LCM < 3. Цената на резистора е 50 ст, регулатора струва 4,80лв. При резистора се получава изходяща крива в отношение към входното напрежение, което така или иначе е променливо според консуматорите, а при метода с регулатора се получават равни импулси на изхода подходящи за управление на светодиоди. Това е и решението на BMW. Може да е въпрос на педантичност, но въпреки това аз лично бих избрал метода с регулаторите 
Въпроса е и че резистора гълта много много мощност за да ограничи тока и това се превръща в топлинно отделяне и КПД-то на веригата пада на половина, но както и да е.. смешно е да обсъждаме как да се захранят 10 светодиода с резистор или по друг метод... Има 2 решения на проблема - БМВ са избрали по-сложното и по-ефективното както всичко останало по колата, другия метод е лесен и прост, но за мен е колкото да тръгнат нещата.

Въпроса е и че резистора гълта много много мощност за да ограничи тока и това се превръща в топлинно отделяне и КПД-то на веригата пада на половина, но както и да е.. смешно е да обсъждаме как да се захранят 10 светодиода с резистор или по друг метод... Има 2 решения на проблема - БМВ са избрали по-сложното и по-ефективното както всичко останало по колата, другия метод е лесен и прост, но за мен е колкото да тръгнат нещата.
- dobo-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
Re: питане за диодни стопове
Ilko Ivanov написа: .... В тази цена влизат и трафовете които са необходими когато се слагат на кола преди фейса.
http://www.bmwdiy.info/celis-rear/index.html
колега,това отнася ли се и за фейсови стопове които не са диодни , а със крушки ... ?
има ли някакви преходници за буксите - преди и след фейса ... ?
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: питане за диодни стопове

- dobo-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
Re: питане за диодни стопове
vanioboy написа::roll: Тези с крушките определено не са фейсови а просто с бял бигач стария фейс стоп и не ти трябва нищо за да тръгне.
значи колега, колата е била с тези стопове


но когато отидохме да я вземем беше вече с такива

купих си стопове като от горните снимки(както е била снимана в обявата),поставих ги на колата-без преправки и тн ... и тогава забелязах че буксите не пасват ...
разрових се и видях тази тема http://www.bmwtips.com/tipsntricks/tips ... ed%201.htm
и затова попитах за трафове,защото в темата ги дават(трафовете)че са в комплекта и трябва да се монтират,макар че от снимките си личи че и тези стопове са също със крушка ...
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: питане за диодни стопове
Тук малко се пообърках,тези от горните две снимки според мен са с диод на габарита/фейслифт/ и ако наистина е била с такива и сега си взел същите би трябвало да са еднакви освен ако не са сменяни и буксите за да тръгнат старите светлини....има ли следи от интервенция по инсталацията?
п.п. Коя година е колата?
п.п. Коя година е колата?
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани