Проблем. Бензин в маслото. Лоша работа.Инжекцион проблем.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Проблем. Бензин в маслото. Лоша работа.Инжекцион проблем.

Мнение от fox1981 » 09 Фев 2011, 16:06

plamenppppp написа:Работи лошо и на газ и на бензин . Разкача ли куплунга на дюзите - може да работи само на газ , и тогава работата е перфектна. :idea:

Еми в тоя случай колегите са ти отговорили още на първите два поста :yes: То май излезе че аз чета м-у редовете :oops: Тази електроника на газовата дето ти спира и пуска инжекторите явно е фира.Единственото дето се сещам коато проверка е докато работи лошо само на бензин да исключиш пюса на клапана газ,ако се оправи начи е ясно :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.01.2005
Местоположение: София

Re: Проблем. Бензин в маслото. Лоша работа.Инжекцион проблем.

Мнение от plamenppppp » 11 Фев 2011, 0:16

Газаджиите смениха кутииката и сложиха релета - като сложиха реле да спира и помпата.
Резултата - никакъв.
На газ върви при свален куплунг на дюзите - с леко притрисане. Съединя ли куплунга почва да дъвче и мирише на бензин.
Днес намерих същото ЕКУ - провах го - и с него пак така. Следователно ЕКУ то ми е читаво.
И се замислих освен хранителната система върху която съм се съсредоточил и умувайки върху съставните части на Мотроника и принципа му на действие. Запитах се кое управлява искрата- дааа свещи - кабели-дистрибуторна капачка - палец- бобина - ?....................и на там ................?
Датчик на коляновия вал. !!!!!
Възможно ли е да има колебания и то яки - до толкова ,че да прави лоша и ненавременна искра и от това да пълни маслото с бензин който една част излиза през ауспуха - друга слиза в маслото защота така или иначе не може да изгори.?
:kuku:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 23.07.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е34
Мечтае да кара: М5 Е34 Touring

Re: Проблем. Бензин в маслото. Лоша работа.Инжекцион проблем.

Мнение от Bavariqtamniska » 12 Фев 2011, 23:28

Мога да ти кажа моето мнение за което не гарантирам, но сам почти убеден че ти изключва някой цилиндър и затова те пълни с бензин. Ако пускаше бензин във всички цилиндри докато е на газ колата няма никакъв шанс да ти работи двигателя, тогава сместа ще стане брутално богата и ще се одави колата. Когато ти е на газ колата е заради прекъсването на цилиндъра притрисането и няма как да ти се пълни с бензин защото газта знаем е супер летлива. Провери си тоците според мен дали отива ток до всички свещи или отиди на някой добър елкон. Ако нямаш манги за елкон или не ти се дават, покараи колата на бензин да попрекъсва малко да куфка, спри я и свали свещите, погледни с едно фенерче вътре и ако ти проблесне в някой цилиндър или повече ще имаш насока какво да правиш. Успех!
Вземи туй кръгово на вратиииииииии! Изображение
http://farm3.static.flickr.com/2722/442 ... 853709.jpg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.01.2005
Местоположение: София

Re: Проблем. Бензин в маслото. Лоша работа.Инжекцион проблем.

Мнение от plamenppppp » 14 Фев 2011, 10:20

Bavariqtamniska - прав си !
В действителност точно тока се получава . Въпроса е - след сменени свещи ,кабели , дистрибуторна капачка и палец. Как така кое ще е това дето ще смущава искрата в определен период. Остава това да е датчик на колянов вал. датчик на дросел. Датчик на постъпващ въздух и датчикна обем въздух, тоя в дебитомера. Някой от тях ще да е!!! :wave: :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: Проблем. Бензин в маслото. Лоша работа.Инжекцион проблем.

Мнение от kraininski » 15 Фев 2011, 16:03

или е буталото със 7.5 ....ако не се лъжа така беше написано....такъв цилиндър силно казано може да работи
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 23.07.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е34
Мечтае да кара: М5 Е34 Touring

Re: Проблем. Бензин в маслото. Лоша работа.Инжекцион проблем.

Мнение от Bavariqtamniska » 15 Фев 2011, 20:50

plamenppppp написа:Bavariqtamniska - прав си !
В действителност точно тока се получава . Въпроса е - след сменени свещи ,кабели , дистрибуторна капачка и палец. Как така кое ще е това дето ще смущава искрата в определен период. Остава това да е датчик на колянов вал. датчик на дросел. Датчик на постъпващ въздух и датчикна обем въздух, тоя в дебитомера. Някой от тях ще да е!!! :wave: :idea:

Колега вече нямам на идея какво може да е. От еладжийски проблеми и датчици не разбирам честно казано отиваш на някой добър елкон и това ще е решението според мен. Когато разбереш какво и има ще си го оправиш сам и ще си спестиш пари. Успех!
Вземи туй кръгово на вратиииииииии! Изображение
http://farm3.static.flickr.com/2722/442 ... 853709.jpg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.01.2005
Местоположение: София

Re: Проблем. Бензин в маслото. Лоша работа.Инжекцион проблем.

Мнение от plamenppppp » 01 Мар 2011, 0:21

Здравейте.
Реших си проблема .
Тъй като идеята на сайта е взаимопомощ - длъжен съм да споделя решението на проблема ми и темата може вече да бъде заключена,като под заглавието и някой закъсал ,като мен може да бъде насочен към правилната насока.
Ще се радвам ако някога на някой бъда полезен.
Та по същество:
След 2 диагностики при калпави майстори безсилни към авариата ми. Вървейки по логиката кое дава толкова много гориво в цилиндрите ,че да се получи промит цилиндър,стигам до вариантите - ЦПУ . Но след проба с друго - проблема оставаше - т.е лоша , ама много лоша работа на бензин - толкова много бензин дава , че колата едвам работи на 2-3 цилиндъра. при положение че съм сменил и сложил тествани дюзи с цялата рейка и клапан налягане, при положение ,че запалителната система - нови свещи ,кабели палец и капачка, не остана нищо друго да се замисля върху начина по който се управляват дюзите.
дюзите са захранени с един+ и два – , като ги дели на две 123,456.,примерно.
Разкачих буксата на дюзите разчепках кабелчетата и видях един червено бяло който ми е + , и един кафяв жълт и един кафяво бял - това бяха 2 та – .
Намирам и горе при буксата на ЦПУ-то същите кабели - те в същност там бяха прекъснати с релетата за газовата уредба. От там прекъсват дюзите.
Та намерих кабелите и като замерих проводимоста им беше ОК. След това измерих въпросните два – , единия не ми даваше маса на корпуса а другия - О чудо дава маса. Замасил е . А компютъра го управлява с даване на импулс на дюзата "маса" .
Как може да му подава маса след като някаде по трасето - си е намерил маса- и то постоянна и не на импулс .
Това според мен на половината дюзи е давал постоянно и максимално отваряне при независимо какъв такт и положение на дросел, показания на датчици и положение на бутало в ГМТ илиДМТ - несъобразено с такт и т.н. Абе просто се е получавало едно постоянно изпразване на 3 дюзи . Помпата си пълни реиката - а половината дюзи изливат горивото в цилиндрите. така и наблюдавах 2-4-6.
Това се е случвало и на газ. Релетата са изключвали минусите - но гадината си е намерила оттечка и за 3 дюзи си е имала маса - независимо че е на газ . И вече се сещате какво става . На газ 3 цилиндъра палят - а другите 3 давят и омазват газ със мноооого бензин. В Резултат колата едва работи , а дим и пушек - колкото искаш. При работа на бензин например на 3 нормално работещи и 3 УДАВЕНИ от постоянен поток бензин - мокрят свещите и те изобщо не палят. Като резултат на това - през 3 цилиндъра преминава бензин и влиза в маслото , дори и при нови сегменти. :dummy:
С просто око се виждаше как ми свършва бензина в резервоара . За 10 минути работа 10 витра бензин ги няма - 4 литра изгорени- и 6 влезли в картера . Слагам 4 л масло - вадя 10 л смес. :kuku:
Така че ребуса за мен е вече решен посредством паралелен кабел който опънах за 2те маси и отрязах с клещите другите дето седяха в снопа- нека там да си седят не ме интересуват.
Въпроса е , че като опънах другите кабелчета- колата заработи.
:ok: :bowdown: :yes: :clap: :lalala:
И на бензин и на газ.
В резултат на идилията ми - колата ми вече е с нови :
1 кабели
2 свещи
3 палец
4 Капачка
5 Дюзи с рейка и клапан налягане.
6 Сегменти
7 Биелни лагери
8 Термостат

Ето това е ползата от " проба - грешка" - скъпо излиза - ама иначе кога ще ги сменя. :nono: :bchug: :dunno:
Доволен съм ,че доведох нещата до хепи енд.
Благодаря на всички които бяха съпричастни към темата ми - благодарение на тях стигнах до извора.
Модераторите могат да заключват , а на всички желая много безаварийни километри, и помощ от отзивчиви съфорумци.

Дерзайте.
Благодаря ви!
:clap:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Проблем. Бензин в маслото. Лоша работа.Инжекцион проблем.

Мнение от BABHOMED » 02 Мар 2011, 2:07

Баси премеждията колега ....Поздрави за успеха !
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook