Спортно гърне на ТДС.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Спортно гърне на ТДС.

Мнение от Пресиян Василев » 26 Фев 2011, 21:23

alchohol написа:
evga написа:Нормално :dunno:

Еми върни старото и ако пак си върви нормално, значи причината е в новата екстра.

Колега, това все пак е дизел и не мисля, че е много уместно да му се слагат разни спортни играчки по него.

Не не хубаво е да се побутне генерацията.На всеки мотор се услажда без значение бензин /дизел.Важното е да не е като КРАЗ с кухи карантии.
Производитела добре е сметнал 1-вото гарне,малкото (само за е36,е34)
е39 е с един глупав боилер само.
Сьвета ми кьм колегата е да спьне с малко гьрне ,колкото е вьзможно по напред кьм турбината ,зада има принудително пьлнене рано рано.От там нататьк може и на 72 мм,права трьба да се мине
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Спортно гърне на ТДС.

Мнение от alchohol » 26 Фев 2011, 21:28

Според мен това гърне влияе на турбината и затова колата ти не върви. Ако можеш да го барнеш нещо-добре, ако не-не си заслужава да ти спъва колата само заради единия звук. На мойта също е сменяно крайното гърне, но пак с такова от Е34, не смея да си играя с тия работи, че и без това сменях турбина.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E-34 tds комби

Re: Спортно гърне на ТДС.

Мнение от evga » 26 Фев 2011, 21:34

:yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 16.02.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 много
Мечтае да кара: нема толко пари накуп

Re: Спортно гърне на ТДС.

Мнение от nasobg2 » 09 Мар 2011, 20:33

Пресиян Василев написа:
alchohol написа:
evga написа:Нормално :dunno:

Еми върни старото и ако пак си върви нормално, значи причината е в новата екстра.

Колега, това все пак е дизел и не мисля, че е много уместно да му се слагат разни спортни играчки по него.

Не не хубаво е да се побутне генерацията.На всеки мотор се услажда без значение бензин /дизел.Важното е да не е като КРАЗ с кухи карантии.
Производитела добре е сметнал 1-вото гарне,малкото (само за е36,е34)
е39 е с един глупав боилер само.
Сьвета ми кьм колегата е да спьне с малко гьрне ,колкото е вьзможно по напред кьм турбината ,зада има принудително пьлнене рано рано.От там нататьк може и на 72 мм,права трьба да се мине



аз свалих катализатора и оставих малкото гърне зад турбината и сложих КН филтър , разлика нямаше , след което свалих и малкото гърне, разлика се усети само след 3500 оборота , колата е много по динамична от 3500 до към 5000.Малкото гърне зад турбината се оказа метален катализатор , като погледнах през него се виждаше метална пита от тръбички и не беше задръстено.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E-34 tds комби

Re: Спортно гърне на ТДС.

Мнение от evga » 10 Мар 2011, 14:52

Крайното гърне какво е? На мен старта е по-бавен,иначе после си върви добре. Замислил съм ново преправяна на генерацията. Само да се затопли времето :D

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 16.02.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 много
Мечтае да кара: нема толко пари накуп

Re: Спортно гърне на ТДС.

Мнение от nasobg2 » 11 Мар 2011, 10:41

evga написа:Крайното гърне какво е? На мен старта е по-бавен,иначе после си върви добре. Замислил съм ново преправяна на генерацията. Само да се затопли времето :D

моето ли крайно гъне какво е , мислех че е сток , но се оказа ремус , но нито знам дали е за модела нито от какво е ,ако не е за модела , но не пречи на колата да се развинтва :) .Бавен ти е старта до 2000 оборота или турбо кика ти е слаб , ако е турбо кика до колкото съм разбрал турбината заработва нормално към 2200 - 2500 и позаглъхва към 4500.също така от това което четох из форума , процедурата с гърнета ,спортни филтри и тн. има смисъл само ако слагаш чип , ако не слагаш пак е добре да махнеш катализаторите. В момента мойта баба е с права тръба Ф63 и крайно гърне ,без катализатори , K&N филтър и мога да се закълна че се усеща разлика като едни 10 кончета най- вече след 3500 оборота.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Спортно гърне на ТДС.

Мнение от Zubcho » 11 Мар 2011, 11:26

Стана топло и очакваме развитие. Колега как изглежда гърнето. Направи ни снимки, че доста хора са с мерак за такива ъпгрейди пък да не се окаже, че вместо upgrade стане downgrade.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 16.02.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 много
Мечтае да кара: нема толко пари накуп

Re: Спортно гърне на ТДС.

Мнение от nasobg2 » 14 Мар 2011, 11:05

Zubcho написа:Стана топло и очакваме развитие. Колега как изглежда гърнето. Направи ни снимки, че доста хора са с мерак за такива ъпгрейди пък да не се окаже, че вместо upgrade стане downgrade.

Поздрави

да сложа чип и ще снимам всичко, въпреки че ,за самото гърне аз съм сигурен че е сток , стария стопанин на бабата разправя че е ремус , утре в м-комплект ще си покаже. А и аз не съм много спец та да го разпозная така , но на другата ми гърнето е ремус и има огромна разлика в това как са заварявани накрайниците на двете гърнета.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook