Огромен проблем с двг
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Огромен проблем с двг
Привет, банда! Както има един лаф " дявола си няма работа.. " . Така се случи и с моя автомобил. Направо към симптомите : прегрява почти до червено, при преминаване на по-високи обороти се чува тракане в двг . също така , парното духа студено ( което най-малко ме притеснява) . И след като ходих при един лично за мен, не много голям майстор, но дълги години е в бранша , ми беше обявена диагноза "счупен черупков лагер на буталата". От там идвало тракането, прегряването и от време на време - гасненето! Съответно, цифрата която ми обявиха и на няколко други места е 400 лв. за труд и отделно вече за части каквото дойде. Имам една молба , по скоро приятелски ценен съвет: колко достоверна е тази диагноза според вас? Тази цифра реална ли е за труд и колко вървят тези части по принцип? И струва ли си ако е вярно това да се извърши ремонт.
За уточнение М20Б20 .
Поздрави!
За уточнение М20Б20 .
Поздрави!
- brankovv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Re: Огромен проблем с двг



- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Огромен проблем с двг
М50, колега
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Огромен проблем с двг
Щом чука,за гадно нещастие са основни или биелни лагери а така диагноза е трудно да се даде от разстояние по добре иди при някой виден майстор да си каже ...По важно е да се определи дали наистина проблема е 100% там,ако е там е наистина не е рентабилно да се прави..Деба тва е гадно бе колега съчувствам ти !
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: Огромен проблем с двг
обезвъздуши си колата, регулирай си клапаните и пей
м20 има функцията така да му тракат клапаните че да си мислиш, че ще се разглоби моторя
ако и след тия интервенции вече трака - или нов мотор или ремонт...


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Огромен проблем с двг
Това за прегряването и "студеното" парно е най-вероятно от заминала водна помпа (не вярвам дотолкова да си я оставил без антифриз).
Re: Огромен проблем с двг
ми така без да се отвори мотора никой нищо неможе да каже със сигурност. ЗА прегряването водна помпа най-вероятно възможно е и от там да има тракане ама какво е тракането няма как да предполага никой на форума
лошото е,че в следствие на прегряването и главата може да е пукната и наистина неможе да знаеш един ремонт колко пари ще стъпи. Ако са лагери отварянето на мотора почти сигурно ще ти стъпи над 500 лева, като го отворите си сметни лагери,гарнитури,шлайф на главата евентуално. Както са казали колегите по-евтино ще е нов мотор.

- Bavariqtamniska
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 23.07.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: М5 Е34 Touring
Re: Огромен проблем с двг
brankovv написа::OT: ходи си купи едно м50б20 с монтажа ше ти излеже по-евтиноиначе ако няма амтифриз парното недуха топло сигурно има нещо общо с другото, а и от това което гледам по форума м20 чука ли край с него
Намери ми и на мене едно такова М50 че нещо не виждам за тез пари.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Огромен проблем с двг
tedoto написа:Привет, банда! Както има един лаф " дявола си няма работа.. " . Така се случи и с моя автомобил. Направо към симптомите : прегрява почти до червено, при преминаване на по-високи обороти се чува тракане в двг . също така , парното духа студено ( което най-малко ме притеснява) . И след като ходих при един лично за мен, не много голям майстор, но дълги години е в бранша , ми беше обявена диагноза "счупен черупков лагер на буталата". От там идвало тракането, прегряването и от време на време - гасненето! Съответно, цифрата която ми обявиха и на няколко други места е 400 лв. за труд и отделно вече за части каквото дойде. Имам една молба , по скоро приятелски ценен съвет: колко достоверна е тази диагноза според вас? Тази цифра реална ли е за труд и колко вървят тези части по принцип? И струва ли си ако е вярно това да се извърши ремонт.
За уточнение М20Б20 .
Поздрави!
Щом е прегряла е повлякла бутало ,поне едно.От там идва чукането ,мотора ти е шит,разглабяи за скраб.
С бая М20-ки сьм си имал работа и наистина е тьи разчукали се пиши го умрял
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Re: Огромен проблем с двг
+1
Прегряван, повлякъл е бутало - 6 бутала, 6 комплекта сегменти, биелни лагери, гарнитури на главата, картера и капака на клапаните, един вятър на главата, ако имат ръб цилиндрите - шлайф на блока, напасване на клапаните +400лв. за труд или просто и лесно М50Б20 или пък Б25
Прегряван, повлякъл е бутало - 6 бутала, 6 комплекта сегменти, биелни лагери, гарнитури на главата, картера и капака на клапаните, един вятър на главата, ако имат ръб цилиндрите - шлайф на блока, напасване на клапаните +400лв. за труд или просто и лесно М50Б20 или пък Б25

- brankovv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Re: Огромен проблем с двг
Bavariqtamniska написа:brankovv написа::OT: ходи си купи едно м50б20 с монтажа ше ти излеже по-евтиноиначе ако няма амтифриз парното недуха топло сигурно има нещо общо с другото, а и от това което гледам по форума м20 чука ли край с него
Намери ми и на мене едно такова М50 че нещо не виждам за тез пари.
0887731982 Радослав с. София махала Казичене

- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Огромен проблем с двг
tedoto написа:Привет, банда! Както има един лаф " дявола си няма работа.. " . Така се случи и с моя автомобил. Направо към симптомите : прегрява почти до червено, при преминаване на по-високи обороти се чува тракане в двг . също така , парното духа студено ( което най-малко ме притеснява) . И след като ходих при един лично за мен, не много голям майстор, но дълги години е в бранша , ми беше обявена диагноза "счупен черупков лагер на буталата". От там идвало тракането, прегряването и от време на време - гасненето! Съответно, цифрата която ми обявиха и на няколко други места е 400 лв. за труд и отделно вече за части каквото дойде. Имам една молба , по скоро приятелски ценен съвет: колко достоверна е тази диагноза според вас? Тази цифра реална ли е за труд и колко вървят тези части по принцип? И струва ли си ако е вярно това да се извърши ремонт.
За уточнение М20Б20 .
Поздрави!
Колега, много кофти работа! Бъди сигурен, че с тези симптоми си за основен ремонт 100%. Какво точно е за смяна ще се види като се отвори двигателя. Аз съм минал по този път ама преди 5-6 години и сега като ти чета поста, кошмара ми минава отново пред очите, а това тракане от счупен лагер вече не мога да го сбъркам като го чуя.

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- brankovv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Re: Огромен проблем с двг
Alexch написа: Колегите са прави, че по-добре за тия пари трансплантация на по-мощен мотор да направиш. Успех!
може и на по-слаб

- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Огромен проблем с двг
brankovv написа:Alexch написа: Колегите са прави, че по-добре за тия пари трансплантация на по-мощен мотор да направиш. Успех!
може и на по-слаб
Но в никакъв случай на същия!!!

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Огромен проблем с двг
да ти премерят налягането на маслото....ако лагерите са капут налягането ще е под нужното
относно липсата на парно - обезвъздушаване
относно липсата на парно - обезвъздушаване
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]