Дрифт без шпер

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Дрифт без шпер

Мнение от BULL3T » 12 Яну 2011, 21:34

Nickelback написа:Откакто съм с шпер все едно карам друга кола :yes: Преди с отворения диф, ако изпуснех колата да поднесе малко повече общо взето си виждах стоповете, особено ако е мокро :mhihi: Сега е друга бира :smoke: По-лесно се излиза от подобна ситуация, но и по-лесно се постига такава :mhihi: Сега задница тръгва от нищо - само да върна дори от 4-та на 3-та с малко по-високи обороти и почва да клати дупарата :mrgreen:


Както го каза хората ще си помислят,че имаш ли шпер не можеш да караш направо. Напротив,просто със щпера контролираш лъзгането по лесно,с отворения трябва да си много бърз!
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Дрифт без шпер

Мнение от Nickelback » 12 Яну 2011, 21:42

:mhihi: ОК, съгласен :yes: Определено контрола е по-добър :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Дрифт без шпер

Мнение от Boyadjiev » 12 Яну 2011, 21:52

Освен контрола, другия + на шпера е че имаш по-висока скорост по време на плъзгането, което с отворен не става. Шпера просто "бута" напред, докато си избираш траекторията с волана, докато с отворения не е баш така... :conf:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Дрифт без шпер

Мнение от BULL3T » 12 Яну 2011, 22:09

Boyadjiev написа:Освен контрола, другия + на шпера е че имаш по-висока скорост по време на плъзгането, което с отворен не става. Шпера просто "бута" напред, докато си избираш траекторията с волана, докато с отворения не е баш така... :conf:


точно така.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 9.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Дрифт без шпер

Мнение от basson » 13 Яну 2011, 13:54

КОлеги, извинявам се за елементарния въпрос, но като нов фен сред редиците със задно съм длъжен да попитам това онова - каква е разликата между двата вида дифове, какво точно представлява шпер и за ккаво е по-добрия вариант.. може ли ако си с единия, да го смениш с другия..и такива(естествено, ще прочета каквото намеря в нета)..

и друго - карам E39, 523i '97 седан, автомат.. не съм по изпълненията, но съм длъжен да попитам с какъв диф е тази кола и какво мислите за дрифта с автомат..и с такова тежко купе, естествено не говорим за манияшки изпълнения, а само за елементарния кеф... правили ли сте го, техника и т.н. .. благодаря )

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Дрифт без шпер

Мнение от BULL3T » 13 Яну 2011, 23:53

На това лигаво време днес си правех тестове на колата и остана много приятно изненадан! Знаех че шпера дава контрол,ама чак пък толкова... На няколко пъти влизах в завой колата тръгваше,много по-плавно като за начало и след това ми беше много лесно да я поддържам в траекторията която исках. Преди с отворения въртях геврека като луд,сега регулирах дрифта с педала на газта! Беше много приятно усещането,да караш колата на този лигав асфалт!

Много съм доволен от шпера,просто се родих вече!!!
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Дрифт без шпер

Мнение от BULL3T » 26 Фев 2011, 2:25

http://www.youtube.com/watch?v=jyO19BCP ... re=related Къде бърка момчето? :mhihi:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Дрифт без шпер

Мнение от Boyadjiev » 26 Фев 2011, 5:43

BULL3T написа:http://www.youtube.com/watch?v=jyO19BCPo1s&feature=related Къде бърка момчето? :mhihi:

Ми да дойде да му покажа как се прави :mhihi:
Тцтц... :dummy: Бива невежество, ама даже и в youtube е качено :shock:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 967
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Габрово
Кара: триста двайсе и пеш

Re: Дрифт без шпер

Мнение от h4ckED » 26 Фев 2011, 9:08

То пък М-ка да неможеш да завъртиш ... трябва да си баси аборигена :mrgreen:
Изображение
M - The most powerful letter in the world

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Дрифт без шпер

Мнение от Делян » 26 Фев 2011, 10:16

Тоя има неуспорим талант, от цял свободен паркинг, един джип има и взе че го умери :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Дрифт без шпер

Мнение от delas_328 » 26 Фев 2011, 14:56

Много неприятно,кофти се получи за хубавата М-ка :cry:
Добре де Мките не излизат ли всички с шпер ?
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 23.02.2011
Местоположение: Klingenberg a. Main
Пол: Мъж
Кара: E46 320d '03
Мечтае да кара: M5 F10
Детайли за колата: '03 Пълен ел. пакет, ел. огледала, двузонов климатроник, черен полу-кожен салон, подгряване на седалките, заден парктроник, мултифункционален волан.

Re: Дрифт без шпер

Мнение от Seraph » 27 Фев 2011, 12:16

От моя личен опит съдя, че на мокро става много по-лесно, поднасянето, със или без шпер и дори с предно предаване, така че, аз лично нямам ни най-малка идея защо на този клип човекът не успя да поднесе въобще...
You have to let it all go. Fear...doubt and disbelief.
Free your mind.
http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 21.12.2009
Кара: М50+++

Re: Дрифт без шпер

Мнение от Radoslav318i » 27 Фев 2011, 23:09

delas_328 написа:Много неприятно,кофти се получи за хубавата М-ка :cry:
Добре де Мките не излизат ли всички с шпер ?

И аз това се чудя :kuku: :mhihi:
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Дрифт без шпер

Мнение от BULL3T » 28 Фев 2011, 2:38

Radoslav318i написа:
delas_328 написа:Много неприятно,кофти се получи за хубавата М-ка :cry:
Добре де Мките не излизат ли всички с шпер ?

И аз това се чудя :kuku: :mhihi:


А защо решихте че е мка бе пичове м52 с капак бмв м-повер беше нищо повече!!! каква мка ви гони!!! то ако беше мка нямаше да звучи така!!!
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Дрифт без шпер

Мнение от delas_328 » 28 Фев 2011, 11:46

Баче, то Хамериканския М power не е като европейския , автомобилите предназначени за пазара в северна америка са обурудвани с различен от този агрегат. Той също като европейския е базиран на М50, но разликите тук са много по-малко и наречения S50B30USA двигател има същия работен обем, но не получава нито сложната цилиндрова глава и отделните дроселови клапи, нито безстепенния VANOS от своя събрат. За сметка на това, той остава с хидравличните компенсатори на хлабината на клапаните (не се налага периодично регулиране, както при европейския) и степенната система за променливо газоразпределение от М50, на базата на който е направен. Като резултат от всичко това той може да се похвали само с 240 к.с. при 6000об./мин. и 306НМ при 4250об./мин.

ето ти го и нагледно http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... 29,r:0,s:0
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook