въпрос за турбо
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
въпрос за турбо
здравейте отново,лелееее голям студ,голямо нещо....та на въпроса на 320d 136 коня с турбо ли е???защото няма обозначение за това и също ми казаха че трябва преди да да се изгаси дизела да поработи на място десетина секунди,защото се ебавало турбото,ако караш спреш и изгасиш веднага,момчета питам за това защото досега не сам карал дизел.Ще чакам мнения
мерси
П.С ходих в неделя на OMV в младост ама не намерих никого в четвъртък ще бъдете ли на ЕКО-то




П.С ходих в неделя на OMV в младост ама не намерих никого в четвъртък ще бъдете ли на ЕКО-то



жени ме искат много по света,ама за мен единствена е ТЯ.....BMW това е моята жена!!
Re: въпрос за турбо
grigo007 написа:здравейте отново,лелееее голям студ,голямо нещо....та на въпроса на 320d 136 коня с турбо ли е???защото няма обозначение за това и също ми казаха че трябва преди да да се изгаси дизела да поработи на място десетина секунди,защото се ебавало турбото,ако караш спреш и изгасиш веднага,момчета питам за това защото досега не сам карал дизел.Ще чакам мнения![]()
![]()
мерси
П.С ходих в неделя на OMV в младост ама не намерих никого в четвъртък ще бъдете ли на ЕКО-то![]()
![]()
Ако имаш описание на колата ... там пише всичко.А и ще е по достоверно

А иначе... Аз не съм чувал за такова нещо.
И да има турбо.

- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Re: въпрос за турбо
grigo007 написа:здравейте отново,лелееее голям студ,голямо нещо....та на въпроса на 320d 136 коня с турбо ли е???защото няма обозначение за това и също ми казаха че трябва преди да да се изгаси дизела да поработи на място десетина секунди,защото се ебавало турбото,ако караш спреш и изгасиш веднага,момчета питам за това защото досега не сам карал дизел.Ще чакам мнения![]()
![]()
мерси
П.С ходих в неделя на OMV в младост ама не намерих никого в четвъртък ще бъдете ли на ЕКО-то![]()
![]()
От горните постинги стана ясно, че са турбинирани дизеляците!

Относно целесъобразната експлоатацията на турбото, би било добре след като спреш колата да поработи в случай, че си я яркал здраво преди това



Резките температурни амплитуди са вредни за всеки матерял

А като се остави двигателя да поработи(10секунди е твърде малко) турбото се охлажда по равномерно!
ПС Почти не се сещам за това правило като съм зад волана!

Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Както каза колегата Tod след сдраво каране е добре да поработи няколко минути на място но по добре е след здрава ръчка просто последните няколко километра да си я караш нормално защото като спреш на място и може да забравиш и директно да загасиш двигателя.За добра експлоатация на турбото е хубаво да обръщаш внимание и на маслото,защото повечето турбини използват маслото от двигателя за смазване и охлаждане и ако то не е на ниво скасява живота на турбото.Така поне знам аз може и да бъркам моля да ме извините и поправите ако греша
Re: въпрос за турбо
Tod написа:Резките температурни амплитуди са вредни за всеки матерял
И най-вече поради високата температура на маслото. При внезапно спиране на охлаждането т.е. ако няма циркулиращо масло, това което е останало в пространството където лагерува турбото, направо може да се спече, а последствията са....

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани