До хората който ще сменят дебитомер
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: До хората който ще сменят дебитомер
Аз така напатих веднъж, два пъти казваха дебитомер, колата имаше същите симптоми като да е горивна помпа, даже вече се бях решил да сменяме дебитомера, той излизаше като грешка, когато сменихме горивния филтър....Повярвай ми, имам снимки на стария, изглеждаше нормално, само дето на 3 атмосфери не пропускаше през него
Разрязах го с ножовка, вътре по хартията беше като намазан с катран. Оттогава колата стана звяр
Все пак не може да очакваш от 170 коня мотор да е като изтребител де. Аз виждам 100 % разлика между М5 и 528 по вървенето


Все пак не може да очакваш от 170 коня мотор да е като изтребител де. Аз виждам 100 % разлика между М5 и 528 по вървенето

- Dacheff
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 1.08.2008
- Местоположение: Sofia/Passau
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d
- Мечтае да кара: E92 M3
Re: До хората който ще сменят дебитомер
Само да споделя и моето преживяване... Колата от известно време ми правеше супер гадни проблеми. Не вдигаше повече от 3750 оборота, без значение, дали е на празен ход или в движение на скорост... Натискаш си педала на газта и си стига 3750 и край... Това на 5-та са точно 130 км/ч при мен (318и, е46)... Да не говорим, че и на по-ниските обороти губеше мощност, а като изпреварвах, чаках по 1 км прави отсечки, че някой път като умре и започвам да карам успоредно с този до мен
След което следва отпушване, тръгва да ускорява и пак забива... Още като я взех и светеше чек-лампата на двигателя, а от диагностики ми беше омръзнало. То не беше бензинова помпа, датчици разни - и лампата пак си светеше... И вече 2 години. Но до скоро проблеми не съм имал... Сега като умря съвсем, смених дебитомер... Не мога да си я позная! Колата върви зверски много (като за този двигател де), явно още откакто я купих, не е била никога оптимална. Разликата е огромна... Взимам си я от сервиза, лампата е изгасена, всичко точно и... Започна да ми прави същия номер, но само в ниските обороти (преди само тогава не го правеше). От 1500 до 2000 оборота, после се изстрелва. Успокоих се, защото съм чувал, че на двигателя и на бордовия им трябва време да си наместят новия дебитомер, да изчислят нови средни стойности и така... После за капак след 4 часа каране, лампата пак светна
И тъкмо ми се дорева, на другия ден си изгасна сама и спря да прави номера на каквито и да е било обороти. Върви адски много, не съм подозирал, че може толкова. Нямам друго обяснение, освен със самонагласата на дебитомера (който е от 318д, но е идеално съвместим, за информация). Та така, надявам се да продължи без проблеми 



Bayerische Motoren Werke...BMW...sonst nichts...
- 100QN40
-
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 8.11.2010
- Местоположение: Панагюрище/София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 coupe
- Мечтае да кара: Е60
Re: До хората който ще сменят дебитомер
Здравейте колеги. Нямам 100 мнения и за това ще използвам тази тема.
Значи наскоро си купих е36 купе m52b20 като го взех нямаше никакви проблеми. Сега проблемите са ми следните
1.Колата взе да пали много по трудно иска около 5-10 секунди да запали, а когато е взех се нуждаеше само от няколко завъртания.
2.След като запали и при топла и при студена кола в ниските обороти има някво зачудване не може да се изфорсира като света, докато не дигне над 1500 оборота е много зле (даже чат пат се чува нещо като гармене).
Искам да кажа, че във високите няма никакви проблеми има си мош, набира бързо и всичко, притесняваме ме по-бавното палене и това зачудване в ниските обороти. Случи ми се днес да изгасне даже. Предложения в какво може да е проблема?
Благодаря Ви предварително
Значи наскоро си купих е36 купе m52b20 като го взех нямаше никакви проблеми. Сега проблемите са ми следните
1.Колата взе да пали много по трудно иска около 5-10 секунди да запали, а когато е взех се нуждаеше само от няколко завъртания.
2.След като запали и при топла и при студена кола в ниските обороти има някво зачудване не може да се изфорсира като света, докато не дигне над 1500 оборота е много зле (даже чат пат се чува нещо като гармене).
Искам да кажа, че във високите няма никакви проблеми има си мош, набира бързо и всичко, притесняваме ме по-бавното палене и това зачудване в ниските обороти. Случи ми се днес да изгасне даже. Предложения в какво може да е проблема?
Благодаря Ви предварително

- 100QN40
-
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 8.11.2010
- Местоположение: Панагюрище/София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 coupe
- Мечтае да кара: Е60
Re: До хората който ще сменят дебитомер
Никой ли няма на предсава от какво може да е това?
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: До хората който ще сменят дебитомер
100QN40 написа:Здравейте колеги. Нямам 100 мнения и за това ще използвам тази тема.
Значи наскоро си купих е36 купе m52b20 като го взех нямаше никакви проблеми. Сега проблемите са ми следните
1.Колата взе да пали много по трудно иска около 5-10 секунди да запали, а когато е взех се нуждаеше само от няколко завъртания.
2.След като запали и при топла и при студена кола в ниските обороти има някво зачудване не може да се изфорсира като света, докато не дигне над 1500 оборота е много зле (даже чат пат се чува нещо като гармене).
Искам да кажа, че във високите няма никакви проблеми има си мош, набира бързо и всичко, притесняваме ме по-бавното палене и това зачудване в ниските обороти. Случи ми се днес да изгасне даже. Предложения в какво може да е проблема?
Благодаря Ви предварително
Може да са много неща колега, диагностика прави ли?

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: До хората който ще сменят дебитомер
я сипи един литър спирт за горене в резервоара и утре сутрин като палиш докладвай 

- 100QN40
-
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 8.11.2010
- Местоположение: Панагюрище/София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 coupe
- Мечтае да кара: Е60
Re: До хората който ще сменят дебитомер
Колата нямаше никакви проблеми при запалването и форсирането. След като е покарах малко все едно се намокря и не иска да се изфорсира. Като се покара малко и пак се оправя. Може би нещо по кабелите или бобините... Не знам давайте предложения
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани