спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 20.03.2010
Местоположение: Veliko Turnovo
Пол: Мъж
Кара: bmw e34
Мечтае да кара: m5 e34 e36 turbinirana
Детайли за колата: ако бмв е религия,аз съм ФАНАТИК

спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм

Мнение от todor_plamenov » 20 Фев 2011, 22:38

здр/те колеги начи наскоро закупих 3.5 м30б35 мотора е във уникално състояние на 80.000 км реални разбирасе :mhihi:
така минавам директно по същество
значи колата е е34 оригинално е със мотор 2.0 във момента се работи върхо присаждането и на 3.5/то мотора
със цел турбиниране но разбирасе трябва да се помисли за спирачките та работата е там ,че оригиналните апарати
няма да станат на 330 мм вентилирани дискове мисалта ми е тук дали някои знае възможна ли подмяната на апаратите
със такива от 540 или е34 м5 биха паснали ? благодаря предварително :bchug: :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм

Мнение от BULL3T » 21 Фев 2011, 11:50

todor_plamenov написа:здр/те колеги начи наскоро закупих 3.5 м30б35 мотора е във уникално състояние на 80.000 км реални разбирасе :mhihi:
така минавам директно по същество
значи колата е е34 оригинално е със мотор 2.0 във момента се работи върхо присаждането и на 3.5/то мотора
със цел турбиниране но разбирасе трябва да се помисли за спирачките та работата е там ,че оригиналните апарати
няма да станат на 330 мм вентилирани дискове мисалта ми е тук дали някои знае възможна ли подмяната на апаратите
със такива от 540 или е34 м5 биха паснали ? благодаря предварително :bchug: :driving:


Едно и също се говори пак... от 540 пак няма да спреш,с тия от м5 ще имаш по-голям успех,ама първия път,после... не чак толкова! :lol: търси афтър маркет апарати и спирачки с повече бутала и рязани дискове.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 20.03.2010
Местоположение: Veliko Turnovo
Пол: Мъж
Кара: bmw e34
Мечтае да кара: m5 e34 e36 turbinirana
Детайли за колата: ако бмв е религия,аз съм ФАНАТИК

Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм

Мнение от todor_plamenov » 21 Фев 2011, 12:07

колега много се извинявам ,че се пуска тема за нешта които вече са исписани просто това е поради невнимание тъи/като намерих подобна тема за съштите неща.следващия път когато реша да побликувам нещо ще огледам по обстоино
но вкрая на сметка ако някои има да добави нещо по случая нека заповяда няма да е излишно ! извинявам се още един път ! :yes:

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм

Мнение от Nikolay1 » 21 Фев 2011, 23:50

BULL3T написа:Едно и също се говори пак... от 540 пак няма да спреш,с тия от м5 ще имаш по-голям успех,ама първия път,после... не чак толкова! :lol: търси афтър маркет апарати и спирачки с повече бутала и рязани дискове.

Колега, стига и ти с тея приказки на изуст! Накладките, дисковете (перфорирани и т.н.) и спирачната течност имат доста по-голямо влияние върху спирането спрямо 50 хиляди буталните афтърмаркет апарати.
П.С. И да не съм оффтопик спирачките на 540 са 302х28, а на М5 315х28, като и в двата случая мисля, че с подходящо подбрани компоненти по тях ще са достатъчни на колегата да си спира доволно по улиците! Ако се търси визуален ефекто, темата вече става друга.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм

Мнение от BULL3T » 22 Фев 2011, 0:11

Nikolay1 написа:
BULL3T написа:Едно и също се говори пак... от 540 пак няма да спреш,с тия от м5 ще имаш по-голям успех,ама първия път,после... не чак толкова! :lol: търси афтър маркет апарати и спирачки с повече бутала и рязани дискове.

Колега, стига и ти с тея приказки на изуст! Накладките, дисковете (перфорирани и т.н.) и спирачната течност имат доста по-голямо влияние върху спирането спрямо 50 хиляди буталните афтърмаркет апарати.
П.С. И да не съм оффтопик спирачките на 540 са 302х28, а на М5 315х28, като и в двата случая мисля, че с подходящо подбрани компоненти по тях ще са достатъчни на колегата да си спира доволно по улиците! Ако се търси визуален ефекто, темата вече става друга.


ако аз говоря на изуст то ти направо се оливаш... за разлика от теб съм виждал как спира 540 колко са му големи спирачките какви са му буталата и всичко... отделно съм виждал и афтър маркет апарати как спират и се държат,проучвал съм нещата с месеци...

отделно съм сигурен че не разбираш от спирачни течности,ами просто седиш и говориш... все пак ми кажи защо афтърмаркет апаратите да се карат дот 5.1, а простите ти апарати от м5 3.6 да се карат със дот 4... нали???
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм

Мнение от Nikolay1 » 22 Фев 2011, 0:48

BULL3T написа:ако аз говоря на изуст то ти направо се оливаш... за разлика от теб съм виждал как спира 540 колко са му големи спирачките какви са му буталата и всичко... отделно съм виждал и афтър маркет апарати как спират и се държат,проучвал съм нещата с месеци...

отделно съм сигурен че не разбираш от спирачни течности,ами просто седиш и говориш... все пак ми кажи защо афтърмаркет апаратите да се карат дот 5.1, а простите ти апарати от м5 3.6 да се карат със дот 4... нали???

Оценявам труда ти относно проучването на това как спират чуждите коли чрез метода на гледането :bowdown: . Също така ми харесват гадателстките ти способности за това какво съм виждал и какво не. Жалко, че кристалната ти топчица е хванала петънца от котлен камък и не виждаш какво имам под леглото, в гаража, на колата, на мотора и т.н. (но чурки с букви не се мерят). Понеже не съм проучвал с месеци нещата около спирачките и наистина от спирачни течности разбирам само до толкова, че ДОТ стандартите са за минимална точка на кипене не течноста ще ти дам да си имаш една дъвчица за мозъка за през нощта: RBF600 (спирачна течност на Мотул) е дот 4 пък препокрива дот 5.1 стандарта за точка на кипене.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 20.03.2010
Местоположение: Veliko Turnovo
Пол: Мъж
Кара: bmw e34
Мечтае да кара: m5 e34 e36 turbinirana
Детайли за колата: ако бмв е религия,аз съм ФАНАТИК

Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм

Мнение от todor_plamenov » 22 Фев 2011, 0:56

момчета аиде да не правъщаме темата във дискосионно шоу вярно е да ,че каквото се каже трябва да
се защити със някакви аргументи но нека бъдем максимално точни във това което се исписва туй като
това ще рефректира върхо човекът който е решил да направи този вид ъпгрейд във това число флизам и аз защото
съм сигорен ,че на сички им е извесно че един истински бреик кит на брембо струва доста пари пари който
надали някой би искарал ймаики предвид днещните времена ! така ,че нека се каже кои варят би бил най удачен и същевременно толкова ефективен
за направата на добри спирачки аз попаднах на една по стара тема и разбрах ,че подмяната на апарати със такива
от е38 ще свършат работата :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм

Мнение от bum_bum » 22 Фев 2011, 10:29

Къде намесихте дотовете чак :mhihi: Какво пречи да си караш с който си дот искаш всеки един спирачен апарат? Въпроса е кога ще кипне. Вероятно е афтърмаркет апаратите поради повечкото бутала да имат по-голяма фрикция и да вдигат по-големи температури, за това да ги предвиждат за 5.1 или пък е просто маркетингов трик за да покажат колко са по-яки от нормалните.
Като искаш много яки спирачки слагаш поне едни 330мм вече от какво ти ще си намериш. Филма с адаптери, планки и т.н. е голям, отделно провери един качествен 330мм диск колко пари струва за да си сигурен, че искаш да го правиш ;)
А ако искаш достатъчно добри спирачки да си караш нормално и да спираш добре вземи едни хубави меки дискове и накладки, сложи хубава течност с висока температура на кипене за да търпи на издевателства, евентуално маркучи със стоманени оплетки и си свиркай.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм

Мнение от Zubcho » 22 Фев 2011, 15:20

1.Апарати от е38 728 или 725тдс (еднакви са 4 бутални на брембо)
2.Нови дискове с отстъпката на текстар - 195лв комплекта 316/28 с 1мм по-големи от е34 м5 3.6
3.Чисто нови накладки текстар - 130лв или малко по евтини според магазина.

Сега тук Славянко трябва да премери неговите супорти и да даде размер или цена за изработка за да е готов ъпгрейда.

Цялата работа ще излезне към 500лв или малко повече.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм

Мнение от bum_bum » 22 Фев 2011, 16:53

Текстара е може би вариант като се сменят апаратите с по-големи. За стандартни пак ОК ама ако търсиш някакво подобрение едва ли. На едни по-меки дискове сложих накладки Текстар и направо изядоха диска за няма и 1000км :banghead:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 20.03.2010
Местоположение: Veliko Turnovo
Пол: Мъж
Кара: bmw e34
Мечтае да кара: m5 e34 e36 turbinirana
Детайли за колата: ако бмв е религия,аз съм ФАНАТИК

Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм

Мнение от todor_plamenov » 22 Фев 2011, 20:32

значи аз по принцип съм наясно ,че ще ми фръкнат 500 600 лв приготвил съм се психически както и със парите
аи освен това дори да не са 330 мм наи малко 315 мм /ки просто искам да разбера точните матеряли за да не
се набутвам излишно със пари и тнк знаете за какво става на въпрос :yes: :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм

Мнение от bum_bum » 22 Фев 2011, 21:33

Нещо не си се подготвил добре май.. качествени 330 дискове са около 600лв.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 20.03.2010
Местоположение: Veliko Turnovo
Пол: Мъж
Кара: bmw e34
Мечтае да кара: m5 e34 e36 turbinirana
Детайли за колата: ако бмв е религия,аз съм ФАНАТИК

Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм

Мнение от todor_plamenov » 22 Фев 2011, 22:00

колега тук вече си малко прав от една странна но и ти трябва да имаш предвид ,че всеки магазин е различно
последния път когато питах един мой агент който работи във такъв магазин ми каза за 330мм вентилирани дискове 90 кинта парчето със вклучена отстъпка тези дни ще го распитам по обстойно ! за да споделя със вас ! :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм

Мнение от bum_bum » 22 Фев 2011, 22:27

bum_bum написа:. качествени


За по-малко пари по-добре сложи по-читави дискове и накладки. Те едни накладки са към 300лв за тия дискове, кво остава диск за 90..
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 20.03.2010
Местоположение: Veliko Turnovo
Пол: Мъж
Кара: bmw e34
Мечтае да кара: m5 e34 e36 turbinirana
Детайли за колата: ако бмв е религия,аз съм ФАНАТИК

Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм

Мнение от todor_plamenov » 22 Фев 2011, 23:01

зависи от каде ги порачваш колега :mhihi: :driving:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook