Проблем Много твърди маркучи-помощ
Модератор: Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Проблем Много твърди маркучи-помощ
Колеги нов съм във форума имам едно питане.
Имам от 5 дена БМВ 525 TDS 93г.
Въпроса ми е ако маркучите са много твърди задължително ли е да е спукана главата или да е заминала гарнитурата.
Има ли някакви дуги вариянти.На ниски обороти не иска да върти водата в казанчето и като му дам газ започва да я об
ръща.Това дали е признак за глава или гарнитура.На ниски е слабо парното като се подържат обороти идва топло.
Благодаря предварително
Имам от 5 дена БМВ 525 TDS 93г.
Въпроса ми е ако маркучите са много твърди задължително ли е да е спукана главата или да е заминала гарнитурата.
Има ли някакви дуги вариянти.На ниски обороти не иска да върти водата в казанчето и като му дам газ започва да я об
ръща.Това дали е признак за глава или гарнитура.На ниски е слабо парното като се подържат обороти идва топло.
Благодаря предварително
- dobromir
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Виш дали е обезвъздушена добре охладителната система , провери си капачката на разширителното казанче дали е здрава.Ако тези неща са добре и няма въздух или е гарнитура или глава при 2.5 ТДС много пукът главите дано да не такъв проблемът при теб. Успех 

- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Колега, виж капачката, ако е затегната докрая, я разхлаби малко. Аз съм с 524, ама и при мен се получават симптоми, като при теб. Като я натегна на макс и маркучите стават на камък. Навивам я до толкова, че щом затегне малко и спирам. Дефакто с един оборот по-малко. Иначе почва да загрява, губи мощност и пука маркучи.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Задължитеелна профилактика правиш ако не е късно ама тея признаци и от запушване стават най-вече при радиатора. Та моя съвет е да попрочетеш по-сериозно за въпросната профилактика и съвсем съвестно ( щот някой преди теб не е бил такъв ) да си я направиш . Недобра водна помпа също прави тея мизерии въобще не може да се даде 100%-ва диагноза , пък и какво значи твърди мъркучи , с какво ги сравняваш , провери за някакъв теч може и минимален да е и оттам да дърпа въздух и пак ще надува , засечи си разхода на охладителна течност че нищо не пишеш за нея то и времето е малко за тия 5 дена кое по-напред. Иначе сега зимата няма да усетиш прегряване ако е нещо по-сериозно , пък и има и случаи със спукана глава пак не прегрява пробвано е със сигурност ( зависи от дефекта ). Та промий си хубаво системата и вадиш и чистиш радиатори и кулери и т.н. описано е в тоя подфорум подромно във важни теми търси. Успех и не се плаши ама се погрижи за колицата докато е време иначе влизаш в черната статистика и бензинджиите почват пак назидателно да се хихикат
.

Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Ще направя всичко което е описано в ''профилактика'' пък каквото сабя покаже.
От много скоро я имам и още немога да уловя дали губи течност.
Днес пипах маркучите на един TDS при работещ двигател си събирам пръстите,а при мене едвам леко хлътва.
Иначе при скобите не ги раздува.
От много скоро я имам и още немога да уловя дали губи течност.
Днес пипах маркучите на един TDS при работещ двигател си събирам пръстите,а при мене едвам леко хлътва.
Иначе при скобите не ги раздува.
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Капачката нз как се проверява колеги,но и при мен са твърди маркучите може са надути някаде на около 1-2 атмосфери (на пипане) като я развия всичко си се нормализира докато пак не загрее мотора.Някой има ли идея как се проверява въпросната капачка.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- dobromir
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
dobromir написа:Виш дали е обезвъздушена добре охладителната система , провери си капачката на разширителното казанче дали е здрава.Ако тези неща са добре и няма въздух или е гарнитура или глава при 2.5 ТДС много пукът главите дано да не такъв проблемът при теб. Успех
Пука глава само ако я кара мърляч.


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Мите не е точно така. Моята кола я гледам като писано яйце и пак надува маркучите
Колеги за жалост капачката трябва да си е стегната до края. Няма такова навиване почти до края. Смисъл ако надува маркучите значи има проблем. За жалост рядко е издухала гарнитура. По-често е спукана глава между 5 и 6 цилиндър.
Към колегата който е пуснал темата.
Колега можеш да имаш проблем с водната помпа - т.е. да няма достатъчно дебит, защото е строшена. Препоръчително е да смениш помпата с колбеншмид с метална турбина. Ако продължава да не иска да циркулира охладителната течност значи имаш запушване някъде. Това запушване може да доведе до прегряване и от там до мнооого сериозни и скъпи ремонти. Та хубаво е да провериш дали не са сипвали някой препарат за запушване на дупки в охладителната система. Ако са свършили тази работа самият антифриз ще има много странен цвят (примерно ще е бял като мляко).
Възможно е също да ти е запушен водния радиатор ако колата е карана с вода. Наслояват се отлагания по ребрата отвътре и се запушва. Можеш да го провериш това при загряла кола като пипаш питата. Ако примерно половината е студена а др. половина е топла е ясна работатата. При това положение може да опиташ с промивка с калгон, оцет и чиста вода. Така няколко пъти, но резултата не е гарантиран.
Демек може да има 3-4 проблема. Най-важното е да не стигаш до прегряване, защото после най-евтиния вариант е към 800лв това труд, друга глава, гарнитури, болтове и 100 неща още.
Поздрави и успех

Колеги за жалост капачката трябва да си е стегната до края. Няма такова навиване почти до края. Смисъл ако надува маркучите значи има проблем. За жалост рядко е издухала гарнитура. По-често е спукана глава между 5 и 6 цилиндър.
Към колегата който е пуснал темата.
Колега можеш да имаш проблем с водната помпа - т.е. да няма достатъчно дебит, защото е строшена. Препоръчително е да смениш помпата с колбеншмид с метална турбина. Ако продължава да не иска да циркулира охладителната течност значи имаш запушване някъде. Това запушване може да доведе до прегряване и от там до мнооого сериозни и скъпи ремонти. Та хубаво е да провериш дали не са сипвали някой препарат за запушване на дупки в охладителната система. Ако са свършили тази работа самият антифриз ще има много странен цвят (примерно ще е бял като мляко).
Възможно е също да ти е запушен водния радиатор ако колата е карана с вода. Наслояват се отлагания по ребрата отвътре и се запушва. Можеш да го провериш това при загряла кола като пипаш питата. Ако примерно половината е студена а др. половина е топла е ясна работатата. При това положение може да опиташ с промивка с калгон, оцет и чиста вода. Така няколко пъти, но резултата не е гарантиран.
Демек може да има 3-4 проблема. Най-важното е да не стигаш до прегряване, защото после най-евтиния вариант е към 800лв това труд, друга глава, гарнитури, болтове и 100 неща още.
Поздрави и успех
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
vladobate написа:Задължитеелна профилактика правиш ако не е късно ама тея признаци и от запушване стават най-вече при радиатора. Та моя съвет е да попрочетеш по-сериозно за въпросната профилактика и съвсем съвестно ( щот някой преди теб не е бил такъв ) да си я направиш . Недобра водна помпа също прави тея мизерии въобще не може да се даде 100%-ва диагноза , пък и какво значи твърди мъркучи , с какво ги сравняваш , провери за някакъв теч може и минимален да е и оттам да дърпа въздух и пак ще надува , засечи си разхода на охладителна течност че нищо не пишеш за нея то и времето е малко за тия 5 дена кое по-напред. Иначе сега зимата няма да усетиш прегряване ако е нещо по-сериозно , пък и има и случаи със спукана глава пак не прегрява пробвано е със сигурност ( зависи от дефекта ). Та промий си хубаво системата и вадиш и чистиш радиатори и кулери и т.н. описано е в тоя подфорум подромно във важни теми търси. Успех и не се плаши ама се погрижи за колицата докато е време иначе влизаш в черната статистика и бензинджиите почват пак назидателно да се хихикат.
Това сериозно ли?



dobromir написа:Виш дали е обезвъздушена добре охладителната система , провери си капачката на разширителното казанче дали е здрава.Ако тези неща са добре и няма въздух или е гарнитура или глава при 2.5 ТДС много пукът главите дано да не такъв проблемът при теб. Успех
Мнооо ги пукЪт, наистина... ма.ата си трЪка. Още не си я подкарал и вече е пукнътъ...
- dobromir
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Най смешното което съм виждал при ТДС Е38 е капачката на казанчето за водата освен,че гумичките бяха махнати, но и отдоло на клапана на капачката имаше малка дупка от бургийка и интересното е че колата не надуваше въобще маркучите така и грам не грееше хаха > а като се сложи новата капачка и всичко кипва :Д луда раобта.
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
dobromir написа:Най смешното което съм виждал при ТДС Е38 е капачката на казанчето за водата освен,че гумичките бяха махнати, но и отдоло на клапана на капачката имаше малка дупка от бургийка и интересното е че колата не надуваше въобще маркучите така и грам не грееше хаха > а като се сложи новата капачка и всичко кипва :Д луда раобта.


- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Цъцъцъ джамбазки глупости...Веднъж на един пазар за коли случайно дочух неща който ме потресоха,но така си е човек като не разбира..
Та наредени коли и един ескорт 94-97г спират се хора гледат го и едни решиха да го пробват.Тръгват на някъде връщат се след малко и на въпроса от страна на копувача "абе нещо чука в опред като завивам къв е тоя шум" и продавача "а това е от полуоските бе не е загряла колата и няма налягане в полуоските,това си е нормално няма се плашиш"

Та наредени коли и един ескорт 94-97г спират се хора гледат го и едни решиха да го пробват.Тръгват на някъде връщат се след малко и на въпроса от страна на копувача "абе нещо чука в опред като завивам къв е тоя шум" и продавача "а това е от полуоските бе не е загряла колата и няма налягане в полуоските,това си е нормално няма се плашиш"











Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- dobromir
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
А и Е38 цата беше Смолянска хаха
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
[quote="Vlados"]Това сериозно ли?
[quote]
Абсолютно
Зависи откъде има пробив . И въздух достигнал водната помпа , що е то. Или втория клапан на капачката за кво е и в този случай върши ли си работата . Кво става когато водната помпа върти въздух проникнал от не където трябва. Не питай учило ами патило. При ТДС-ката има и съм преживявал абсурдни ситуации и надали има еднозначен отговор на всяка една ситуация свързана с охладителната и система още повече колата не е със стокови данни колкото и да си мислите че е перфектна и гледана.



Абсолютно

36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани