спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм
Модератор: bum_bum
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- todor_plamenov
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 20.03.2010
- Местоположение: Veliko Turnovo
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e34
- Мечтае да кара: m5 e34 e36 turbinirana
- Детайли за колата: ако бмв е религия,аз съм ФАНАТИК
спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм
здр/те колеги начи наскоро закупих 3.5 м30б35 мотора е във уникално състояние на 80.000 км реални разбирасе
така минавам директно по същество
значи колата е е34 оригинално е със мотор 2.0 във момента се работи върхо присаждането и на 3.5/то мотора
със цел турбиниране но разбирасе трябва да се помисли за спирачките та работата е там ,че оригиналните апарати
няма да станат на 330 мм вентилирани дискове мисалта ми е тук дали някои знае възможна ли подмяната на апаратите
със такива от 540 или е34 м5 биха паснали ? благодаря предварително


така минавам директно по същество
значи колата е е34 оригинално е със мотор 2.0 във момента се работи върхо присаждането и на 3.5/то мотора
със цел турбиниране но разбирасе трябва да се помисли за спирачките та работата е там ,че оригиналните апарати
няма да станат на 330 мм вентилирани дискове мисалта ми е тук дали някои знае възможна ли подмяната на апаратите
със такива от 540 или е34 м5 биха паснали ? благодаря предварително


- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм
todor_plamenov написа:здр/те колеги начи наскоро закупих 3.5 м30б35 мотора е във уникално състояние на 80.000 км реални разбирасе![]()
така минавам директно по същество
значи колата е е34 оригинално е със мотор 2.0 във момента се работи върхо присаждането и на 3.5/то мотора
със цел турбиниране но разбирасе трябва да се помисли за спирачките та работата е там ,че оригиналните апарати
няма да станат на 330 мм вентилирани дискове мисалта ми е тук дали някои знае възможна ли подмяната на апаратите
със такива от 540 или е34 м5 биха паснали ? благодаря предварително![]()
Едно и също се говори пак... от 540 пак няма да спреш,с тия от м5 ще имаш по-голям успех,ама първия път,после... не чак толкова!


"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- todor_plamenov
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 20.03.2010
- Местоположение: Veliko Turnovo
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e34
- Мечтае да кара: m5 e34 e36 turbinirana
- Детайли за колата: ако бмв е религия,аз съм ФАНАТИК
Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм
колега много се извинявам ,че се пуска тема за нешта които вече са исписани просто това е поради невнимание тъи/като намерих подобна тема за съштите неща.следващия път когато реша да побликувам нещо ще огледам по обстоино
но вкрая на сметка ако някои има да добави нещо по случая нека заповяда няма да е излишно ! извинявам се още един път !
но вкрая на сметка ако някои има да добави нещо по случая нека заповяда няма да е излишно ! извинявам се още един път !

- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм
BULL3T написа:Едно и също се говори пак... от 540 пак няма да спреш,с тия от м5 ще имаш по-голям успех,ама първия път,после... не чак толкова!търси афтър маркет апарати и спирачки с повече бутала и рязани дискове.
Колега, стига и ти с тея приказки на изуст! Накладките, дисковете (перфорирани и т.н.) и спирачната течност имат доста по-голямо влияние върху спирането спрямо 50 хиляди буталните афтърмаркет апарати.
П.С. И да не съм оффтопик спирачките на 540 са 302х28, а на М5 315х28, като и в двата случая мисля, че с подходящо подбрани компоненти по тях ще са достатъчни на колегата да си спира доволно по улиците! Ако се търси визуален ефекто, темата вече става друга.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм
Nikolay1 написа:BULL3T написа:Едно и също се говори пак... от 540 пак няма да спреш,с тия от м5 ще имаш по-голям успех,ама първия път,после... не чак толкова!търси афтър маркет апарати и спирачки с повече бутала и рязани дискове.
Колега, стига и ти с тея приказки на изуст! Накладките, дисковете (перфорирани и т.н.) и спирачната течност имат доста по-голямо влияние върху спирането спрямо 50 хиляди буталните афтърмаркет апарати.
П.С. И да не съм оффтопик спирачките на 540 са 302х28, а на М5 315х28, като и в двата случая мисля, че с подходящо подбрани компоненти по тях ще са достатъчни на колегата да си спира доволно по улиците! Ако се търси визуален ефекто, темата вече става друга.
ако аз говоря на изуст то ти направо се оливаш... за разлика от теб съм виждал как спира 540 колко са му големи спирачките какви са му буталата и всичко... отделно съм виждал и афтър маркет апарати как спират и се държат,проучвал съм нещата с месеци...
отделно съм сигурен че не разбираш от спирачни течности,ами просто седиш и говориш... все пак ми кажи защо афтърмаркет апаратите да се карат дот 5.1, а простите ти апарати от м5 3.6 да се карат със дот 4... нали???

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм
BULL3T написа:ако аз говоря на изуст то ти направо се оливаш... за разлика от теб съм виждал как спира 540 колко са му големи спирачките какви са му буталата и всичко... отделно съм виждал и афтър маркет апарати как спират и се държат,проучвал съм нещата с месеци...
отделно съм сигурен че не разбираш от спирачни течности,ами просто седиш и говориш... все пак ми кажи защо афтърмаркет апаратите да се карат дот 5.1, а простите ти апарати от м5 3.6 да се карат със дот 4... нали???
Оценявам труда ти относно проучването на това как спират чуждите коли чрез метода на гледането

Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- todor_plamenov
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 20.03.2010
- Местоположение: Veliko Turnovo
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e34
- Мечтае да кара: m5 e34 e36 turbinirana
- Детайли за колата: ако бмв е религия,аз съм ФАНАТИК
Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм
момчета аиде да не правъщаме темата във дискосионно шоу вярно е да ,че каквото се каже трябва да
се защити със някакви аргументи но нека бъдем максимално точни във това което се исписва туй като
това ще рефректира върхо човекът който е решил да направи този вид ъпгрейд във това число флизам и аз защото
съм сигорен ,че на сички им е извесно че един истински бреик кит на брембо струва доста пари пари който
надали някой би искарал ймаики предвид днещните времена ! така ,че нека се каже кои варят би бил най удачен и същевременно толкова ефективен
за направата на добри спирачки аз попаднах на една по стара тема и разбрах ,че подмяната на апарати със такива
от е38 ще свършат работата
се защити със някакви аргументи но нека бъдем максимално точни във това което се исписва туй като
това ще рефректира върхо човекът който е решил да направи този вид ъпгрейд във това число флизам и аз защото
съм сигорен ,че на сички им е извесно че един истински бреик кит на брембо струва доста пари пари който
надали някой би искарал ймаики предвид днещните времена ! така ,че нека се каже кои варят би бил най удачен и същевременно толкова ефективен
за направата на добри спирачки аз попаднах на една по стара тема и разбрах ,че подмяната на апарати със такива
от е38 ще свършат работата

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм
Къде намесихте дотовете чак
Какво пречи да си караш с който си дот искаш всеки един спирачен апарат? Въпроса е кога ще кипне. Вероятно е афтърмаркет апаратите поради повечкото бутала да имат по-голяма фрикция и да вдигат по-големи температури, за това да ги предвиждат за 5.1 или пък е просто маркетингов трик за да покажат колко са по-яки от нормалните.
Като искаш много яки спирачки слагаш поне едни 330мм вече от какво ти ще си намериш. Филма с адаптери, планки и т.н. е голям, отделно провери един качествен 330мм диск колко пари струва за да си сигурен, че искаш да го правиш
А ако искаш достатъчно добри спирачки да си караш нормално и да спираш добре вземи едни хубави меки дискове и накладки, сложи хубава течност с висока температура на кипене за да търпи на издевателства, евентуално маркучи със стоманени оплетки и си свиркай.

Като искаш много яки спирачки слагаш поне едни 330мм вече от какво ти ще си намериш. Филма с адаптери, планки и т.н. е голям, отделно провери един качествен 330мм диск колко пари струва за да си сигурен, че искаш да го правиш

А ако искаш достатъчно добри спирачки да си караш нормално и да спираш добре вземи едни хубави меки дискове и накладки, сложи хубава течност с висока температура на кипене за да търпи на издевателства, евентуално маркучи със стоманени оплетки и си свиркай.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм
1.Апарати от е38 728 или 725тдс (еднакви са 4 бутални на брембо)
2.Нови дискове с отстъпката на текстар - 195лв комплекта 316/28 с 1мм по-големи от е34 м5 3.6
3.Чисто нови накладки текстар - 130лв или малко по евтини според магазина.
Сега тук Славянко трябва да премери неговите супорти и да даде размер или цена за изработка за да е готов ъпгрейда.
Цялата работа ще излезне към 500лв или малко повече.
2.Нови дискове с отстъпката на текстар - 195лв комплекта 316/28 с 1мм по-големи от е34 м5 3.6
3.Чисто нови накладки текстар - 130лв или малко по евтини според магазина.
Сега тук Славянко трябва да премери неговите супорти и да даде размер или цена за изработка за да е готов ъпгрейда.
Цялата работа ще излезне към 500лв или малко повече.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм
Текстара е може би вариант като се сменят апаратите с по-големи. За стандартни пак ОК ама ако търсиш някакво подобрение едва ли. На едни по-меки дискове сложих накладки Текстар и направо изядоха диска за няма и 1000км 

- todor_plamenov
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 20.03.2010
- Местоположение: Veliko Turnovo
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e34
- Мечтае да кара: m5 e34 e36 turbinirana
- Детайли за колата: ако бмв е религия,аз съм ФАНАТИК
Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм
значи аз по принцип съм наясно ,че ще ми фръкнат 500 600 лв приготвил съм се психически както и със парите
аи освен това дори да не са 330 мм наи малко 315 мм /ки просто искам да разбера точните матеряли за да не
се набутвам излишно със пари и тнк знаете за какво става на въпрос

аи освен това дори да не са 330 мм наи малко 315 мм /ки просто искам да разбера точните матеряли за да не
се набутвам излишно със пари и тнк знаете за какво става на въпрос


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм
Нещо не си се подготвил добре май.. качествени 330 дискове са около 600лв.
- todor_plamenov
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 20.03.2010
- Местоположение: Veliko Turnovo
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e34
- Мечтае да кара: m5 e34 e36 turbinirana
- Детайли за колата: ако бмв е религия,аз съм ФАНАТИК
Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм
колега тук вече си малко прав от една странна но и ти трябва да имаш предвид ,че всеки магазин е различно
последния път когато питах един мой агент който работи във такъв магазин ми каза за 330мм вентилирани дискове 90 кинта парчето със вклучена отстъпка тези дни ще го распитам по обстойно ! за да споделя със вас !
последния път когато питах един мой агент който работи във такъв магазин ми каза за 330мм вентилирани дискове 90 кинта парчето със вклучена отстъпка тези дни ще го распитам по обстойно ! за да споделя със вас !

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм
bum_bum написа:. качествени
За по-малко пари по-добре сложи по-читави дискове и накладки. Те едни накладки са към 300лв за тия дискове, кво остава диск за 90..
- todor_plamenov
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 20.03.2010
- Местоположение: Veliko Turnovo
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e34
- Мечтае да кара: m5 e34 e36 turbinirana
- Детайли за колата: ако бмв е религия,аз съм ФАНАТИК
Re: спирачни апарати за вентилирани дискове 330 мм
зависи от каде ги порачваш колега



25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани