Питане за Е39 528i

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Питане за Е39 528i

Мнение от titto » 20 Фев 2011, 12:48

Здравейте, колеги!
Моля за малко помощ относно "детските болести" специално на този модел с M52B28!(търсих, но има писано повече за дизелите...)
Братовчед ми от Н.Зеландия иска да взима Е39 528i 1997 , Автомат, кожа 125000 реални км(което не ми се вярва, но той твърди, че е сигурно!?)пълна сервизна история...сега чакам да ми даде подробности за екстри и т.н.
Колата е старичка, но той се е навил много и моли за съвети какво да гледа, слаби места и т.н!?
Всяко мнение за този конкретен модел ще ми е от полза, МЕРСИ!!!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Питане за Е39 528i

Мнение от LUBO 555 » 20 Фев 2011, 13:12

Здравей,колега,
Да обърне спецялно внимание на скоростната кутия.(ако беше ръчка,щеше да е много по спокойно)
Смяна на масло,филтър и магнит,щe и дойдат добре,а на него ще му спестят главоболие.

Като всички е39ки,така и тази едно от слабите места е silentbloks(тампони) на окачването.Да не вибрира м/у 80-100 или тресене при спиране
Иначе е може би най надежният вариант за този модел.Отношението мощност-разход е много добро.
На тоя мотор,просто няма какво да му се счупи.(според мен,най добрия 6так на BMW)С добра потдръжка ще му служи дълго.
Да си го кара със здраве и безаварийно
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

ентусиаст
Аватар
Мнения: 831
Регистриран на: 9.12.2009
Местоположение: гр.Златоград
Пол: Мъж
Кара: 540i E39
Мечтае да кара: това което има вече...
Детайли за колата: М62В44

Re: Питане за Е39 528i

Мнение от bili1 » 20 Фев 2011, 16:08

И от мен няколко съвета,запалена колата махаш капачката за маслото докато работи мотора и слагаш лист хартия отгоре трябва да има лек вакум да засмуква листа това е хубав признак,другия съвет е да бръкне с пръст в ауспуха ако черното на пръста се трие е добър признак,ако се размазва и е мазно много гори масло,друг съвет някой пали колата заставаш до ауспуха и му казваш да подава първо леко газ после по рязко,колата трябва да вади чист непрекъснат звук без буботене,задъбване и все едно има камъни в гърнетата (дрънгалисане) после е хубаво да се покара малко да се вкара в няколко дупки да се види дали тропа тресе разни звуци дали има странични и общо взето за това се сещам!
Успех!!! :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Питане за Е39 528i

Мнение от meha » 20 Фев 2011, 16:16

абе общо взето търсачката ще ти каже много повече,а най-горе има и една тема "типс & тръкс"
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Re: Питане за Е39 528i

Мнение от blacksapphire » 20 Фев 2011, 17:44

Те проблемите са еднакви на бензиновите шестаци, чети важните теми!

Съотношение вървеж-разход - 528-530i най-добре. Разходите по поддръжката са еднакви.

@Адриан - аз все едно имам камъни в гърнетата, ама нямам гърнета, що е то ? :mhihi:

Слагам ново гърне преди продажба и какъв нагар ще намериш? :ok:

Пълня мотора с няква гъста боза или добавки преди продажба, 'наш къв вакуум ша има ! :mhihi:

Стига сте преписвали едни и същи работи по всички теми, след като е писано многократно по тях!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Питане за Е39 528i

Мнение от sadex5 » 20 Фев 2011, 17:57

Аз не разбрах той до България ли иска да я носи тази кола :lol: :lol: Със ферибота до Сингапур ще му се върже точно колко е60 от София.......
А ако ще я кара там, просто да знае че купува 15 годишна кола, колкото и да е...Като се наложи след 2 години да сменя катализаторите с оригинални заради емишъна, ще му прилошее....
И без това ще я кара максимум 3-4 години, и предполагам е за максимум 2000 NZD да я взема...
Кой нормален човек на запад ще легне под стара кола да гледа за ръжда :lol: Камо ли за превъртяни километри

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Питане за Е39 528i

Мнение от mad_presley » 20 Фев 2011, 18:24

blacksapphire написа:Те проблемите са еднакви на бензиновите шестаци, чети важните теми!

Съотношение вървеж-разход - 528-530i най-добре. Разходите по поддръжката са еднакви.


:yes:
A във форума има доста писано за М52 двигатели, така че която и тема да прочетеш, все ще е като за теб ;)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook