Неможах да запаля при -17 тази сутрин
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Неможах да запаля при -17 тази сутрин
Вчера колата ми запали от половин оборот при температура -10. действието се развива в Драгалевци.
Но днес при показания на термометъра на колата -17 влизам вътре и кво става върти като луда и никакви признаци на палене дори не киха.Обадих се на вуйчо ми (стар дизелджия) и той ме посъветва да не я мъча защото сигуро е замръзнала нафтата и няма да запали докато не се размрази.
Та искам междувременно да попитам къде да я поливам с вряла вода
къде е най вероятно да замръзне ?
Или да търся да я вкарам някъде на топло да поседи 2-3 часа?
(Нафтата ми е от тази влаковата + добавка дето уж я слагат в Алпин на ОМВ 50 милилитра на резервоар)
Явно цялата работа е нещо измислено.
Хубаво си мислех аз снощи да сипя малко бензин ама си викам чакай да видя какво ще стане ще го бъдели това БМВ или не
Но днес при показания на термометъра на колата -17 влизам вътре и кво става върти като луда и никакви признаци на палене дори не киха.Обадих се на вуйчо ми (стар дизелджия) и той ме посъветва да не я мъча защото сигуро е замръзнала нафтата и няма да запали докато не се размрази.
Та искам междувременно да попитам къде да я поливам с вряла вода
къде е най вероятно да замръзне ?
Или да търся да я вкарам някъде на топло да поседи 2-3 часа?
(Нафтата ми е от тази влаковата + добавка дето уж я слагат в Алпин на ОМВ 50 милилитра на резервоар)
Явно цялата работа е нещо измислено.
Хубаво си мислех аз снощи да сипя малко бензин ама си викам чакай да видя какво ще стане ще го бъдели това БМВ или не
- niko_first
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 28.01.2005
- Местоположение: novi iskar
- Пол: Мъж
е споко още неколко месеца и ше стане лято
а нафта на черно в тия студуве
аз на -10 една туба неможах да я сипа щот едвам ми минаваше през цетката на фунията
а сега ако можеш вкарай колата в некой загрят гараж, почакай да се поразнрази малко, сипвай малко спирт за горене или бенз. в нафтата и пали

а нафта на черно в тия студуве

аз на -10 една туба неможах да я сипа щот едвам ми минаваше през цетката на фунията
а сега ако можеш вкарай колата в некой загрят гараж, почакай да се поразнрази малко, сипвай малко спирт за горене или бенз. в нафтата и пали


само гасссс на ИС-ката
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Неможах да запаля при -17 тази сутрин
vld написа:Та искам междувременно да попитам къде да я поливам с вряла вода къде е най вероятно да замръзне ?
Никога през зимата не поливай нищо с вода,било то маркучи с нафта или изпарител и тн . защото в случай че полееш да запали и тя откаже-полятото с топлата вода така зверски ще замръзне че наистина ще трябва да изчакаш пролетта. По добре в гараж за една нощ

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
И аз така реших.
Запалих я по многоинтересен начин,пуснах я по надолу по улицата превъртя няколко пъти мотора на трета прикиха но не можа да запали И така 2-3 пъти.
Когато свърши улицата реших да я пробвам за последно и тя взе че си запали на стартер.После и сипах 5 литра бензин (в резервоара има над 30 нафта) сега ше видя утре как ще е.
Запалих я по многоинтересен начин,пуснах я по надолу по улицата превъртя няколко пъти мотора на трета прикиха но не можа да запали И така 2-3 пъти.
Когато свърши улицата реших да я пробвам за последно и тя взе че си запали на стартер.После и сипах 5 литра бензин (в резервоара има над 30 нафта) сега ше видя утре как ще е.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Много бензин си сипал май
Аз запалих стария кофтор но му сипах точно 2л бензин на 35л нафта. Този метод е многократно използван при дизеловите ми автомобили

Аз запалих стария кофтор но му сипах точно 2л бензин на 35л нафта. Този метод е многократно използван при дизеловите ми автомобили

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- _r3sp3c7_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 13.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: модерен ВАЗ
А на мен даже не ще да завърти
Да не би да е заминал електромотора... пробвах с даване на ток , сменявах акомулаторите и пак само се мъчи... идей ? 


- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Аз на газ запалих веднага но колата работи има няма една минута и изпаритекла замръзна ма на бензин нямаше проблеми. А тва за испаритела не е вярно само паля и излизам с шишето и поливам изпаритела за 2 минути(докато свърши двулитровото шише ) и после направо потеглям. А за бусовее и камйони пробвайте да запалите весници под тях.
Ма пробвайте с малко вестници че да не би да се отървете от проблемите завибнаги.

0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер
+447733066030 англ. номер
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
_r3sp3c7_ написа:А на мен даже не ще да завъртиДа не би да е заминал електромотора... пробвах с даване на ток , сменявах акомулаторите и пак само се мъчи... идей ?
Ако още не си я запалил пробвай с някой да те деъпне ако никой неще свиркай ще помагаме.
Ако си я запалил вече кажи как?
п.с.Сигурно ти е много слаб акумулатора(стар) щом от студа е паднал до край.
- _r3sp3c7_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 13.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: модерен ВАЗ
Ами той акомулатора беше паднал... заредих го и днеска пробвах пак... повъртя малко... 4-5 пъти за по 10тина сек. и пак падна... той си бесше дал фира още миналата година. Вече не знам какво да правя, сигурно ще чакам да се затопли и пак ще пробвам... може да е замръзнала я нафта я нещо друго 

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
днес служебния Форд Транзит изтощи 3 акумулатора без да запали мършата недна Форд никога .. като се замисля дизел никога че нямам нерви за глупости .. накрая все пак запали след дърпане ... ако утре сутрин пак не запали ша го засиля в някой дол .. ама ми е жал малко че е само на 120к още .. бавареца има ли смисъл да споменавам че пали от раз при -18 винаги .. ама бензинов шестак ко да го прайш ,една класа над всичко останало.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Днеска на -20 по драгалевско запали от 2 - 3 оборота.
Самоче когато подгрях изчаках да изгаснат и другите лампи да остане само зелената и давам аз ключа на стартер и тя не помръдва но понеже я хванах на по малките студове че когато е хладно и се замисля 1-2 секунди,и аз си държа не пускам сартера,тоя път се замисли 4-5 секунди и завъртя.
На какво ли се далжи това замисляне?:dunno:
А защо някои хора казват че дизела не било хубаво да работи много на едно място,други казват че било добре да поработи малко повече преди да тръгнеш?
Аз я чакам една цигара врене и ако има чистене на джамовете и това е
абе грубо 5 мин.
И доста трудно дига температурата до нормалното сега в тия студове
горе долу един час градско иначе парното си духа топло яко.
Самоче когато подгрях изчаках да изгаснат и другите лампи да остане само зелената и давам аз ключа на стартер и тя не помръдва но понеже я хванах на по малките студове че когато е хладно и се замисля 1-2 секунди,и аз си държа не пускам сартера,тоя път се замисли 4-5 секунди и завъртя.
На какво ли се далжи това замисляне?:dunno:
А защо някои хора казват че дизела не било хубаво да работи много на едно място,други казват че било добре да поработи малко повече преди да тръгнеш?
Аз я чакам една цигара врене и ако има чистене на джамовете и това е
абе грубо 5 мин.
И доста трудно дига температурата до нормалното сега в тия студове
горе долу един час градско иначе парното си духа топло яко.
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
като не запали другия път-извикай такси... :mhihi: бензин се слага не повече от 3%,в твоя случай -1 л. А...,продават се и добавки :mhihi:
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
mr_petroff написа:като не запали другия път-извикай такси...бензин се слага не повече от 3%,в твоя случай -1 л. А...,продават се и добавки
В голяма грешка си! Според температурата се добавя бензин от 10% до 30% максимум. Пише го дори в ръководството за употреба на Голф 2

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани