Почистване на двигател
Модератор: Общи модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
на мен едно време 316ката ми я промиваха със старото масло което бяха източили от мотора
иначе преди известно време говорих с един човек, който е счупил някоко мотора с цел изпитване на най-различни неща (тва му е работата май) и каза че разлика в смазочните свойства на маслата на приста ойл, кастрол, мотул и т.н. практически няма... разликата обаче е в това че пристата си губи смазочните свойства много по рано.... кастрола ако се сменя на 7000км, пристата трябва да се сменя на 2000....
иначе някой може ли да обясни откъде се появява тия боклуци за които говорите ? щото при читави сегменти маслото и горивото нямат допир едно с друго и нагарите си седят в горивната камеря докато маслото си седи от другата страна на буталото, нали затва са измислени сегментите ? а пък изпускателните газове от горивната камера си излизат директно в изходящите колектория.....
П.С. аз моя двигател си го почистих с парцал и някакъв разтворител на спиртна основа, след което преди сглобяване на мотора всичко беше старателно намазано с масълце, но дори и преди чистенето нямаше кой знае какви зацапвания в мотора
П.С. карането без масло не е чак толкоз разрушително, Радо беше изкарал над 250 км без масло в м20б20ката


иначе преди известно време говорих с един човек, който е счупил някоко мотора с цел изпитване на най-различни неща (тва му е работата май) и каза че разлика в смазочните свойства на маслата на приста ойл, кастрол, мотул и т.н. практически няма... разликата обаче е в това че пристата си губи смазочните свойства много по рано.... кастрола ако се сменя на 7000км, пристата трябва да се сменя на 2000....
иначе някой може ли да обясни откъде се появява тия боклуци за които говорите ? щото при читави сегменти маслото и горивото нямат допир едно с друго и нагарите си седят в горивната камеря докато маслото си седи от другата страна на буталото, нали затва са измислени сегментите ? а пък изпускателните газове от горивната камера си излизат директно в изходящите колектория.....
П.С. аз моя двигател си го почистих с парцал и някакъв разтворител на спиртна основа, след което преди сглобяване на мотора всичко беше старателно намазано с масълце, но дори и преди чистенето нямаше кой знае какви зацапвания в мотора

П.С. карането без масло не е чак толкоз разрушително, Радо беше изкарал над 250 км без масло в м20б20ката


- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
DEFLEPPARD написа:П.С. карането без масло не е чак толкоз разрушително, Радо беше изкарал над 250 км без масло в м20б20ката![]()
Тоя номер един приятел го пробва с М40ка . . . и честно да ти кажа, резултатите не бяха много добри.

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
gyrate написа:то стана голяма тема..
при нормален мотор няма нужда да го чистиш. маслото да, чисти. това е част от функцияата му.
тези добавки бяха доста на мода преди време но ресултати от тестова показаха че или не правят нищо, или вредят.
и аз ползвам синтетично. сменяш го на 15000



Kолега,
или си мразиш колата с тези смени на 15К км или да ...


Това си го избий от главата тутакси



Просто съвет

Георги Пенчев
Penchev написа:gyrate написа:то стана голяма тема..
при нормален мотор няма нужда да го чистиш. маслото да, чисти. това е част от функцияата му.
тези добавки бяха доста на мода преди време но ресултати от тестова показаха че или не правят нищо, или вредят.
и аз ползвам синтетично. сменяш го на 15000
![]()
![]()
![]()
Kолега,
или си мразиш колата с тези смени на 15К км или да ...![]()
![]()
Това си го избий от главата тутаксиНяма филтри,които да спрат най-финния прах,който влиза в двигателя а ние живеем в такава мизерия и мръсотия че няма накъде повече
И точно този прах съсипва маслото и всичко останало
![]()
Просто съвет![]()
Георги Пенчев
Хех, на новите като пише,че се сменя на 30 000


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
това е резултат от оплакванията на потребителите, че искат extended service intervals т.е. удължени сервизни интервали и по-лошо ще става. всеки иска само да кара без нищо да прави по колата... според мен едното ще е за сметка на другото т.е. живота на автомобила 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Penchev написа:gyrate написа:то стана голяма тема..
при нормален мотор няма нужда да го чистиш. маслото да, чисти. това е част от функцияата му.
тези добавки бяха доста на мода преди време но ресултати от тестова показаха че или не правят нищо, или вредят.
и аз ползвам синтетично. сменяш го на 15000
![]()
![]()
![]()
Kолега,
или си мразиш колата с тези смени на 15К км или да ...![]()
![]()
Това си го избий от главата тутаксиНяма филтри,които да спрат най-финния прах,който влиза в двигателя а ние живеем в такава мизерия и мръсотия че няма накъде повече
И точно този прах съсипва маслото и всичко останало
![]()
Просто съвет![]()
Георги Пенчев
така е но го гледам и изглежда добре. не я биркам по прахта но като го правех го сменях на 5000.
синтетичното и без това се сменя малко по рядко но сега имат и една нова каша която е гарантирана до 25000. значи може да живее до 15 в такъв случай.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Така да е ,аз не искам да ви се мешам в разбиранията и действията ви ,но в тази мръсотия тук,просто сме извън всякакви норми
Ако 2 чисто нови коли,еднакви,примерно 325i E90 се карат едновременно в България и Швейцария по заводски предписания за сервизни интервали, след 500 К км се отворят двигателите им,бъдете сигурни,че българската ще е съсипана много повече от Швейцарската,ако и да е карана с истинско масло
Хората нямат представа за какви условия става въпрос ТУК
Вземат ли се под предвид нашите условия при разработването/проктирането на даден двигател,бъдете сигурни,че ще има доста разлики,така както са автомобилите конструирани за прашна среда в Африка,части от Азия и т.н.
Това на'то е по-зле от незнам къде
Георги Пенчев

Ако 2 чисто нови коли,еднакви,примерно 325i E90 се карат едновременно в България и Швейцария по заводски предписания за сервизни интервали, след 500 К км се отворят двигателите им,бъдете сигурни,че българската ще е съсипана много повече от Швейцарската,ако и да е карана с истинско масло


Хората нямат представа за какви условия става въпрос ТУК

Вземат ли се под предвид нашите условия при разработването/проктирането на даден двигател,бъдете сигурни,че ще има доста разлики,така както са автомобилите конструирани за прашна среда в Африка,части от Азия и т.н.




Георги Пенчев
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Бе тия новите масла дет са с повече км м/у смените доколкото знам са мислени за новите БМВта и другите кофтори демек не за баба ти е36тицова от 1000 и балканската
На нея не и се нравят тия 10к км+ без свежо мАсълце
АЗ и аз я напъвам с некви пълни синтетики баба ти ма я сменям на 7к щото у нас сме като у дивио запад на времето у уестърните по телевизията





Последна промяна krika на 25 Яну 2006, 3:18, променена общо 1 път
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Те и затова вече сменят двигателите на коли на по 200к км (3-4 години).... Щото с тези редки смени на маслото, няма какво хубаво да очакваш!!!
двигателите ги сменят заради
- фабрични дефекти
- хора които ги чупят с турбо и прочие докато са в гаранция че да им сложат нов!
- на тези които купуват КИА.......
а не заради масло. БГ е далеч от най лошите условия за мотор. мотора ми ще надживее поредното окачване поне с 50 години!
с 392к км до сега не го мисля.
- фабрични дефекти
- хора които ги чупят с турбо и прочие докато са в гаранция че да им сложат нов!
- на тези които купуват КИА.......


а не заради масло. БГ е далеч от най лошите условия за мотор. мотора ми ще надживее поредното окачване поне с 50 години!
с 392к км до сега не го мисля.
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Дори и при чисто нов двигател сегментите пропускат в маслото част от съдържанието на горивната камера - незапалена горивна смес, изгорели газове с висока температура съдържащи какво ли не, освен това след работния цикъл маслото контактува с много загрята цилиндрова стена. При тези условия се стига до крекинг и какво ли още не в бозата от масло, неизгоряло гориво и отработени газове. Получават се съединения с желеподобна консистенция на английски - sludge + аморфен въглерод, които се утаяват по стените. Всичко това съответно става по-бързо ако маслото е кофти и/или старо. Добавката за която говоря разтваря постепенно този слой. Слоя не се отлепва на парцали защото се захваща здраво за повърхността. Сега ако е имало и прегряване на мотора и желеподобния слой се е изпекъл
. Тогава вероятно може и да стане отлепване на парчета. Аз лично при следващата смяна май-ще го пробвам Auto RX пък ще видим.

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
А бе бате, теб трябва да те кръстят ОТКРИВАТЕЛЯТ или ЕКСПЕРИМЕНТАТОРЪТ, а не "Танцуващия с банки"Lucky написа:...

ПП. Сори за оффтопика!
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани