Диференциал от 528 на 520
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Ivo Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 5er-Reihe
Диференциал от 528 на 520
На 520 е сложен М52Б28. Сега момчето иска да смени диференциала. Оказа се, че полуоските и карето на кардана не пасват. Ако сложи полуоски от 528 ще станат ли при главините? Трябва ли да се вземе и цял кардан от 528 и ако да, ще пасне ли при скоростите? И последен въпрос - карданът има ли разлика при автоматик/ръчни скорости?
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Диференциал от 528 на 520
Кардана освен,че е различен за 520i и 528i, е различен и за автомат и ръчка, полуоските ще станат на главините на 520ката, но имайте предвид, че и диференциала на 528 е различен за автомат и ръчка.

- Ivo Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 5er-Reihe
Re: Диференциал от 528 на 520
Ами диференциала от 528 е 2,93 и такъв искаше момчето. За полоските - добре, но какво може да се направи с кардана? Има ли друг начин освен да се търси кардан от 528 с ръчни скорости? Може ли да се ползва част от кардан от 528 автомат?
Re: Диференциал от 528 на 520
e така ще набира като луда,но пък за сметка на максималната скорост !
За така манипулация си трябва всичко да е взето от 528 ръчка
За така манипулация си трябва всичко да е взето от 528 ръчка
- Ivo Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 5er-Reihe
Re: Диференциал от 528 на 520
За 528 с ръчни и автоматични дават диф с предавателно число 2,93 за европейските модели
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Диференциал от 528 на 520
Не ме разбра правилно, разликата не е в предавателните числа, а в чашката където се захваща кардана, на диференциала от автомата е по-малка.
Кардан от ръчни скорости няма да стане на диференциал от автомат, а и предвид това, че сигурно сте с кутията от 520i-ката, която мисля, че беше по-къса от тази на 528, работата става много замотана.
Макар някой от номерата в реалОЕМ на детайлите да съвпадат, реалността за съжаление се оказва друга.
Кардан от ръчни скорости няма да стане на диференциал от автомат, а и предвид това, че сигурно сте с кутията от 520i-ката, която мисля, че беше по-къса от тази на 528, работата става много замотана.
Макар някой от номерата в реалОЕМ на детайлите да съвпадат, реалността за съжаление се оказва друга.

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Диференциал от 528 на 520
meha написа:e така ще набира като луда,но пък за сметка на максималната скорост !
За така манипулация си трябва всичко да е взето от 528 ръчка
Ще бяга много ама няма да има ряз на старта...Аз съм слагал на 528 диференциал от 540... Прави се фланец-преходник. Просто главоболията са големи, затова както казах и в една друга тема, има поръчкови диференциали, долу горе цената им е сносна и не се занимаваш с глупости по преправяне и полуоски..
То ако ставаше така събирчарк за 200 лв смяна на диференциал, всички така щяхме да правим....
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани