Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: US
Пол: Мъж

Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7

Мнение от NEDD » 09 Фев 2011, 11:44

При мен вала е от М52В28, всичко си идва точно, недохода е 0,5мм със 130мм биели. Това е като полезно инфо само... Няма рязане на блокове, ангренажи, раздвижни ролки... ;)
The fun is not in the straight line...!

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7

Мнение от Дилян Пенчев » 09 Фев 2011, 12:37

VaLy0 написа:
Pitbull_Germany написа:
VaLy0 написа:С дизелов вал незнам как ще е, аз казвам при мен как беше със заводски вал от ета ;)


Валът на ЕТА-та и ТД-то е един и същ с тази разлика, че на дизела е кован.

А относно тая конверсия - някои казват, че с ИС-ови бутала се получавал 2.8 обем.

Делфин, вземи напиши в едно мнение какви чаркове си ползвал и въобще каква е рецептата, че аз едно време като мислех да го правя това, трябваше да изчета де що има по немски и английски форуми, да пускам теми там, за да ми станат ясни нещата накрая. Защото предполагам ви е станало ясно, че тук дори и да има кой да ти каже, се прави на плеснат от метеорит :kuku:

Двата вала не са еднакви, на дизела е малко по малък хода,
Май това дето си чел там из немски и английски форуми не ти е стигнало, или по точно и там си попаднал на такива заблудени като теб дето само си пишат без някога да са пипвали нещо по двигателите си :wave:
А за обема 2.8.........
Ако имаш предвид бутала от М44 които са 85мм тогава обема става 2756,4сс но при ход 81мм, а при дизела хода е малко по малък ;)


Абе хора що пишете глупости :?: на М21Д24 и на М20Б27 (демек дизел и ета) валовете са с еднакъв ход - 81 мм :idea:
На турбодизелите вала е кован, има някой ети също със кован вал.
Вала от М52Б28 става и е с 84 мм ход. и става 2.8 литра ;)
Има и варианти с бутала от M42 и вал от 2.8-ца и т.н.
Просто си трябва мерене и смятане, но хората ги мързи да си ползват сивото вещество :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: US
Пол: Мъж

Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7

Мнение от NEDD » 09 Фев 2011, 12:50

Дилян Пенчев написа:
Абе хора що пишете глупости :?: на М21Д24 и на М20Б27 (демек дизел и ета) валовете са с еднакъв ход - 81 мм :idea:
На турбодизелите вала е кован, има някой ети също със кован вал.
Вала от М52Б28 става и е с 84 мм ход. и става 2.8 литра ;)
Има и варианти с бутала от M42 и вал от 2.8-ца и т.н.
Просто си трябва мерене и смятане, но хората ги мързи да си ползват сивото вещество :mhihi:


Чесно казано докато не накачиш всичко и да премериш е малко относителна работата. Защото ползвам бутала от М43 за да мога да си запазя 135мм биелите, ама накрая сметките излязоха с около 0,6мм грешни. Бях билзко де, с гарнитурата ще оправим работата ;)
Отново малко инфо (изпробвано): ако някой иска да ползва М52 вал - всичко си пасва, необходима е само един пръстен по който да се пързаля предния семеринг на двигателя и малко по-дълъг болт на демферната шайба :yes:
The fun is not in the straight line...!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 24.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E30 E28
Мечтае да кара: E24

Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7

Мнение от Delfina » 10 Фев 2011, 11:58

Ами колеги , значи моя си е от 2.5 дизел , буталата са ми от първите 25-петици с по-високата степен на сгърстяване коита са само 4е ми опираха във вала и рязах полуте , блока го свалих с 2мм , биелите са ми 130мм . Вече е на колата и е сложен запалихме го работи идеално , дано и така си остане остава само разработката .Четох насам натам за нея някои ако има инфо как точоно се прави може да сподели.Направих си раздвижна шайба само че шпонката ми бяга и сега пак ще я преправям сега съм си с нормална шайба
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 24.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E30 E28
Мечтае да кара: E24

Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7

Мнение от Delfina » 12 Фев 2011, 21:16

Колеги ако може някой да каже нещо почна да трака , като хлабави клапани проверяваме ги и не са те и неможем да разберем какво е
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7

Мнение от VaLy0 » 14 Фев 2011, 10:38

Delfina написа:Колеги ако може някой да каже нещо почна да трака , като хлабави клапани проверяваме ги и не са те и неможем да разберем какво е

Е ние как да ти кажем!!!!!! Ако го чуем може, иначе тряа да сме нострадамус :mhihi:
ИзображениеБъРзИя ///

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 24.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E30 E28
Мечтае да кара: E24

Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7

Мнение от Delfina » 16 Фев 2011, 11:20

Да така е, но мислех някакви предположения , като напасвахме клапаните имам хлабина в някои кубилици на пръта , дали може от там да е . И имат ли разлика м20б25 със м20б23 в кубилиците
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7

Мнение от VaLy0 » 16 Фев 2011, 11:49

Чукането може да е от тая хлабина, а кубилиците са еднакви.
ИзображениеБъРзИя ///

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7

Мнение от Lenco » 16 Фев 2011, 12:27

Не е добре да усещаш хлабината на кобилицата, още повече ако я дърпаш напречно на пръта. Понякога клапаните се износват странно и луфтовете им се правят само с индикатор, че пластинката лъже или ако ексцентрика е износен се стреми да се върне обратно в положение, което има луфт ако не е стегнат добре.
При всички положения на ръка, като се опиташ да усетиш луфта на затворен клапан се усеща кога е по-голям по самото чукане ако се заслушаш. Клапана с луфт дрънка по-различно от останалите, ако те са добре де.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 14.11.2006
Местоположение: у Софето
Пол: Мъж
Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
Мечтае да кара: тенджера под налягане...
Детайли за колата: Touringi

Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7

Мнение от doctoragsxr » 16 Фев 2011, 13:16

Delfina написа:Ами колеги , значи моя си е от 2.5 дизел , буталата са ми от първите 25-петици с по-високата степен на сгърстяване коита са само 4е ми опираха във вала и рязах полуте , блока го свалих с 2мм , биелите са ми 130мм . Вече е на колата и е сложен запалихме го работи идеално , дано и така си остане остава само разработката .Четох насам натам за нея някои ако има инфо как точоно се прави може да сподели.Направих си раздвижна шайба само че шпонката ми бяга и сега пак ще я преправям сега съм си с нормална шайба


Ти значи си зглобил варианта който има Дилян... :smoke: пак да напомня дизеловия вал е по тежък с 1.6 кг от Етовия и 0.9 по тежък от 2,5 цовия :wave: имат значение ,предполагам сте сложили по лек маховик...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 24.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E30 E28
Мечтае да кара: E24

Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7

Мнение от Delfina » 16 Фев 2011, 13:39

Ти значи си зглобил варианта който има Дилян... :smoke: пак да напомня дизеловия вал е по тежък с 1.6 кг от Етовия и 0.9 по тежък от 2,5 цовия :wave: имат значение ,предполагам сте сложили по лек маховик...[/quote]

Ами да сложихме по лекия маховик само че е с 2мм по малък в радиос от обикновения и стана така че бендикса на стартера само върхът на зъбите го захваща и неиска да го запали и ще го счупя сложих си стария и сега мисля някакъв вариант, но трябва да се преправя бендиска .

А хлабината я има странично като разклатя кубилиците иначе повечето клапани са ми нови немисла че ще е от тях , то се е видяло че ще свалям главата и ще слагам другите, а щом са и еднакви още по добре имам ги налични
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 24.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E30 E28
Мечтае да кара: E24

Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7

Мнение от Delfina » 16 Фев 2011, 23:16

Свалих главата днес , и си мисля тея бутала като съм им рязал полите възможно ли е от тях да хлопа и да се чува така , и сега се двуомя какво да правя :?: :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7

Мнение от VaLy0 » 17 Фев 2011, 10:38

Delfina написа:Свалих главата днес , и си мисля тея бутала като съм им рязал полите възможно ли е от тях да хлопа и да се чува така , и сега се двуомя какво да правя :?: :dunno:

Забеляза ли буталото колко излиза от цилиндъра в долната част от към вала?
ИзображениеБъРзИя ///

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7

Мнение от Дилян Пенчев » 17 Фев 2011, 13:20

Провери ли дали не са ти удряли буталите в главата? Ако има някъде чистичко бяло по челото на буталото и в камерата на главата от там е идвал шума ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7

Мнение от VaLy0 » 17 Фев 2011, 13:24

На моя мотор чукаше малко от бутален болт и се чуваше повече като е студен, като загрееше почти не се чуваше, при теб как е там?
ИзображениеБъРзИя ///

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook