Проект M50B20 > M52B28
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Проект M50B20 > M52B28
Можеше да опишеш целия процес тук,в тази тема,която после щеше да е полезна на всички,които тръгнат по твоя път.
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Проект M50B20 > M52B28
За съжаление се изпокарахме за лични работи с момчето с което щяхме да го правим отделно ми изкочиха много сериозни проблеми на личен и материален план и проекта отпада,днес остана да си кача само моите скорости и да продам мотора 

/// 6>4




Re: Проект M50B20 > M52B28
Колеги, дайте да попишем малко по тая тема, че с търсене M52B28 в Е34 раздела, само това излиза. И аз съм се замечтал началото на другата година да пусна едно такова в коша, ама май и скорости и диф ще трябват други чета. Споделете какъв е балансираният вариант и да тръгва добре, и на магистралата да не се мъчиш. И въобще има ли нещо специфично, какво трябва да се сменя/преправя и така. Споделете опит и знания, знам че има.


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Проект M50B20 > M52B28
PornoMANo написа:Колеги, дайте да попишем малко по тая тема, че с търсене M52B28 в Е34 раздела, само това излиза. И аз съм се замечтал началото на другата година да пусна едно такова в коша, ама май и скорости и диф ще трябват други чета. Споделете какъв е балансираният вариант и да тръгва добре, и на магистралата да не се мъчиш. И въобще има ли нещо специфично, какво трябва да се сменя/преправя и така. Споделете опит и знания, знам че има.
1.Мотор
2.Преход на хидравличната помпа
3.Генерация от колектора до катализаторите+ докрая ако земеш 25цова.
4.Инсталация да се понаредят кабелчета малко

5.Диф 3.07 или 2,.93. ако не си гламав скорости не ти трбват , не си струва филма.
6.Спирачки - добре е е да помислиш.
7.Окачване , че ако си с нормално е веселба или поне на мен не ми допада.
8..Мин 2 хиляди лева ако всичко е ок.
Гори колкото 20ката.Картера и лапите си си взимаш от е34ката. Това е .

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Проект M50B20 > M52B28
А колко е нормална цена за извършване на тия процедури? Че за замяна на М50 с друго М50 ми взеха 150 лв.


- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Проект M50B20 > M52B28
PornoMANo написа:Колеги, дайте да попишем малко по тая тема, че с търсене M52B28 в Е34 раздела, само това излиза. И аз съм се замечтал началото на другата година да пусна едно такова в коша, ама май и скорости и диф ще трябват други чета. Споделете какъв е балансираният вариант и да тръгва добре, и на магистралата да не се мъчиш. И въобще има ли нещо специфично, какво трябва да се сменя/преправя и така. Споделете опит и знания, знам че има.
Пусни своя тема с всички въпроси, ако не успееш в Проекти или Тунинг да намериш нужните ти отговори. Колегата пуснал темата е пожелал да бъде заключена и обикновено такива желания аз поне ги уважавам.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани