Отново! Е30-32? ti , Вайълет... да поразкърша снага..!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Станислав Попов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е30
- Мечтае да кара: е30
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
Хубавите работи стават бавно
с нетърпение очаквам резултатите
М20 



- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
хубавите работи стават бавно , а без пари още по-бавно... в момент на криза , без работа и застой трудно се заделят пари за колица ,но продължавам да бутам.
нови сегменти/мъка оказа се ,че на тоя размер са ебати цифрата на цилиндър,но в понеделник са в блока/.
новите лагери и хубавия колянов вал също скачат вътре.
за съжаление не мога да си намеря читави дюзи. нещо над 380 кубика ,но просто не мога да се снабдя и засега тва е малко спирачка ,иначе голяма помпа също след три дни ще е налична и междувременно на началните ниски налягания ще карам с една бубина ,но ако междувременно намеря 6 броя ще ги сложа ,но няма да спирам заради бубините само.
в понеделник разни дребни семерингчета,гумички ,дреболии и други инджиклими и до края на седмицата мотора ще е събран.
и ограничител на 3хил оборота за първите 1000км и после ще правя бау...
ако успея и да оженя малко чаркове от подписа ми ще си облекча и бюджетното финансиране...
нови сегменти/мъка оказа се ,че на тоя размер са ебати цифрата на цилиндър,но в понеделник са в блока/.
новите лагери и хубавия колянов вал също скачат вътре.
за съжаление не мога да си намеря читави дюзи. нещо над 380 кубика ,но просто не мога да се снабдя и засега тва е малко спирачка ,иначе голяма помпа също след три дни ще е налична и междувременно на началните ниски налягания ще карам с една бубина ,но ако междувременно намеря 6 броя ще ги сложа ,но няма да спирам заради бубините само.
в понеделник разни дребни семерингчета,гумички ,дреболии и други инджиклими и до края на седмицата мотора ще е събран.
и ограничител на 3хил оборота за първите 1000км и после ще правя бау...
ако успея и да оженя малко чаркове от подписа ми ще си облекча и бюджетното финансиране...
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
SKISA написа:хубавите работи стават бавно , а без пари още по-бавно... в момент на криза , без работа и застой трудно се заделят пари за колица ,но продължавам да бутам.
нови сегменти/мъка оказа се ,че на тоя размер са ебати цифрата на цилиндър,но в понеделник са в блока/.
новите лагери и хубавия колянов вал също скачат вътре.
за съжаление не мога да си намеря читави дюзи. нещо над 380 кубика ,но просто не мога да се снабдя и засега тва е малко спирачка ,иначе голяма помпа също след три дни ще е налична и междувременно на началните ниски налягания ще карам с една бубина ,но ако междувременно намеря 6 броя ще ги сложа ,но няма да спирам заради бубините само.
в понеделник разни дребни семерингчета,гумички ,дреболии и други инджиклими и до края на седмицата мотора ще е събран.
и ограничител на 3хил оборота за първите 1000км и после ще правя бау...
ако успея и да оженя малко чаркове от подписа ми ще си облекча и бюджетното финансиране...
С каква елекроника ще я караш, за да можеш да си преминаваш толкова лесно от една на шест бубини, че и ограничител на 3000 обората да избацаш ?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
електрониката ще е мегаскуирт или както там се нарича. имам и комп ,който си е оригинален ,но първоначално ще е ограничена на 3000 ,за да разработи мотора и да не направя бау. ще фърля маслото на 1000км ,ще почистя всичко и после вече ще пусна турбината и ще надуя -пак първоначално до 0,6 някъде и чак после ще дигам до 1 и нагоре бара и ще се махне ограничителя и тогава ще са ми нужни шестте бобини ,за да стига искрата. дъзите също първоначално ще са си нейните и съм в процес на търсене на 380 и нагоре кубикови и като ги намеря ще ги сложа ,но в първоначалният вариант и тия стигат.
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
SKISA написа: ...но първоначално ще е ограничена на 3000 ,за да разработи мотора и да не направя бау...
Аз не че съм разработвал толкова много мотори, но сега ми предстои и мисля да направя леко модифициран вариант на това:
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
"The best method is to alternate between short bursts of hard acceleration and deceleration."
Това е напълно в разрез със орграничителя на 3000об/мин... То това си е индивидуално де, всеки сам си решава как да си разработва мотора, но като го прочетох 2 пъти ми звучи смислено и оправдано. Като идея просто...


ПС: Преведено и в съкратен вариант - пълна газ на 2ра-3та-4та до 60-80% от обортния диапазон,после вдигаш и оставяш на вакуум докато не се успокои. След това се повтаря и така около 50-80км. Сменаш маслото и си готов на 80% от разработката. Съветват и да не се използва пълна синтетика в началото, най-добре 10в40...
Последна промяна NEDD на 14 Фев 2011, 18:07, променена общо 1 път
The fun is not in the straight line...!
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
Аз си разработвам колите по следния начин:
1.Работа на място 20-30мин(доксто проверя за течове и обезвъздуша)
2.1-2дни каране с постепенно овеличаване на натовраването(100-150км.)
3.Извънградско:20-30км на около 3500об/мин със пъвоначално 40%тпс,15-20км.4500об/мин.60%тпс,5-10км.5500об/мин.80%тпс,15-20бр. краткотрайни натоварвания със 100%тпс до максимални обороти.
4."Нека идиотщините започнат.... СЕГА"
Като първите 1-2 дни(градко)съм с продупчен термостат
На мен ми се струва някакси нелогочно да се кара много време само до 3000об/мин. и изведнъж да почнеш да товариш мотора колкото може.Просто при различни обороти хода на самото бутало в цилиндъра е различен!!!
Успех!!!
1.Работа на място 20-30мин(доксто проверя за течове и обезвъздуша)
2.1-2дни каране с постепенно овеличаване на натовраването(100-150км.)
3.Извънградско:20-30км на около 3500об/мин със пъвоначално 40%тпс,15-20км.4500об/мин.60%тпс,5-10км.5500об/мин.80%тпс,15-20бр. краткотрайни натоварвания със 100%тпс до максимални обороти.
4."Нека идиотщините започнат.... СЕГА"


Като първите 1-2 дни(градко)съм с продупчен термостат

На мен ми се струва някакси нелогочно да се кара много време само до 3000об/мин. и изведнъж да почнеш да товариш мотора колкото може.Просто при различни обороти хода на самото бутало в цилиндъра е различен!!!
Успех!!!

- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
я кажи кои е маистора на колатА ?
bedrock city racing
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
не съм аз. но ,което не разбирам слушам ,който разбира.
естествено ,че тва с оборотите го казах ориентировъчно. едва ли ще разработвам 1000км и все до 3000об. и после не съм казал, че веднага ще товаря все над 7000 от раз. то е и малко до усещане ,даже и мотора като се слуша се познава кво му се случва в момента.
естествено ,че тва с оборотите го казах ориентировъчно. едва ли ще разработвам 1000км и все до 3000об. и после не съм казал, че веднага ще товаря все над 7000 от раз. то е и малко до усещане ,даже и мотора като се слуша се познава кво му се случва в момента.
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
ибахти зора ако се справя преди събора пак ще е добре....! 
уж за сряда беше ,па за събота ,а са не е сигурно и събота дали ще стане.
първият момент е ,че два дена нема ток в сервиза.
вторият момент е ,че като преместихме масленият радиатор горе-зад бъбреците и са трябват нови маркучи ,а тия дето правят маркучите май нямат такива щуцери и са- проблем да ми направят по-дълги маркучи.
третият момент е ,че тръбите на кулера вървят зад дупките на М-техника за въздуховодите за спирачките и са ще треа да оставам без охлаждане и ще трябва по-натам да махна халогените и да пускам въздуховоди от гуфре-алуминиево за да насоча ваздух към спирачките....! то и спирачки ще ми требват по-натам други.....! бахти зора...
некой с акъл за маркучаджии ,или къде да ми ползват мойте щуцери и да направят по-дълги маркучи!?!?за софия.
_______________

уж за сряда беше ,па за събота ,а са не е сигурно и събота дали ще стане.
първият момент е ,че два дена нема ток в сервиза.
вторият момент е ,че като преместихме масленият радиатор горе-зад бъбреците и са трябват нови маркучи ,а тия дето правят маркучите май нямат такива щуцери и са- проблем да ми направят по-дълги маркучи.
третият момент е ,че тръбите на кулера вървят зад дупките на М-техника за въздуховодите за спирачките и са ще треа да оставам без охлаждане и ще трябва по-натам да махна халогените и да пускам въздуховоди от гуфре-алуминиево за да насоча ваздух към спирачките....! то и спирачки ще ми требват по-натам други.....! бахти зора...
некой с акъл за маркучаджии ,или къде да ми ползват мойте щуцери и да направят по-дълги маркучи!?!?за софия.
_______________
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
Пробвай при ей тая фирма ПАПЕ ЕООД
адрес: София, бул. Ботевградско шосе, бл. 6, магазин 1
телефон: 02 945 43 04
Мисля ще могат да помогнат.
Ползвал съм ги няколко пъти за различни маркучи както за бензин и масло така и за налягания и не съм имал проблем.
адрес: София, бул. Ботевградско шосе, бл. 6, магазин 1
телефон: 02 945 43 04
Мисля ще могат да помогнат.

Ползвал съм ги няколко пъти за различни маркучи както за бензин и масло така и за налягания и не съм имал проблем.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
да, при гръка става... гледай фирма за запресоване на хидравлични маркучи... имаше преди на широкото на бояна точно преди да слезнеш към българия откъм младост... принципно стандарта на хидравликите надали ще е еднакъв с твоите маркучи, та най-добре направи твоите накрайници...
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
тези от Бояна се преместиха в Княжево,малко след колелото на 5цата в дясно посока Владая

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
ТУРБО написа:Просто при различни обороти хода на самото бутало в цилиндъра е различен!!!
Мотовилката ли се разтяга ?

- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
GRINGO написа:ТУРБО написа:Просто при различни обороти хода на самото бутало в цилиндъра е различен!!!
Мотовилката ли се разтяга ?
Ти,кво на хитър ли се парвиш нещо?
Всички разбират за какво става въпрос,само ти се правиш на малоумен(или не се правиш)!
Пиши ми на лично ако искаш,да не разваляме темата!
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!
Обясни тука, що на лично да ми обясняваш само на мен.
Туко виж научим нещо ново.
Искам да ми кажеш и при разработването какво става в двигатела.
Туко виж научим нещо ново.
Искам да ми кажеш и при разработването какво става в двигатела.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани