Почистване на двигател

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 22 Яну 2006, 3:50

последно да си го промивам ли или да ?

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 16.01.2006

Мнение от Kol » 22 Яну 2006, 14:02

bam-bam написа:последно да си го промивам ли или да ?


Да!!! Карай 500км с ново масло и филтър и го пак го смени!!!

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 22 Яну 2006, 16:39

Kol написа:
bam-bam написа:последно да си го промивам ли или да ?


Да!!! Карай 500км с ново масло и филтър и го пак го смени!!!



И какво точно ще направи това според тебе? Маслото е правено да смазва, не да пречиства. Точно за това има пречистващи масла, и не съм имал кола на която да не съм го ползвал. Сега ако си купите от Илиенци некво пречистващо за лев и десет, може и некое бутало да свали :mhihi: , ама с качествените проблем няма!
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 16.01.2006

Мнение от Kol » 22 Яну 2006, 17:22

WeiSTD написа:
Kol написа:
bam-bam написа:последно да си го промивам ли или да ?


Да!!! Карай 500км с ново масло и филтър и го пак го смени!!!



И какво точно ще направи това според тебе? Маслото е правено да смазва, не да пречиства. Точно за това има пречистващи масла, и не съм имал кола на която да не съм го ползвал. Сега ако си купите от Илиенци некво пречистващо за лев и десет, може и некое бутало да свали :mhihi: , ама с качествените проблем няма!

Ама помисли малко преди да се даваш парите за АБСОЛЮТНО излишен продукт за да не кажа вреден!
Над 10% от пречистващото!? масло остава в мотора!
А като го смениш на 500км точно е разтворило в себе си лайната които са вътре и като го изхвърлиш и заредиш ново...е идеален вариант ...е по е скъп!
Да смазва е основното свойство на маслото , НО не е единствено!

п.п. Ако са ти мръсни ръцете опитай да ги измиеш с парцал напоен в чисто масло...става перфектно!!!
Може и с масло за промиване да го направиш и ше разбереш разликата!:)
Моя М50 го промивам така...с полусинтетика...10/40 и с такова карам...
Пипам го като жена :mhihi:

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 22 Яну 2006, 18:13

От собствен опит ви казвам НЕ сипвайте разни гадости в мотора.Особено на стари коли над 150-200 х.км. Единствената грижа е честа смяна на маслото и каране само с качествено такова.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 17.10.2004
Пол: Мъж

Мнение от Фидел Кастро » 22 Яну 2006, 18:22

Промиване с вретенно (може и с трансформаторно) масло се прави, само ако се съмнявате, че преди това автомобилът е каран с некачаствено масло. Оптималната промивка е на два пъти по 15 мин. само на празен ход, като след втората е желателно автомобилът да престои цяла нощ на закрито с отворена пробка и свален маслен филтър :)
За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 16.01.2006

Мнение от Kol » 22 Яну 2006, 18:43

Фидел Кастро написа:Промиване с вретенно (може и с трансформаторно) масло се прави, само ако се съмнявате, че преди това автомобилът е каран с некачаствено масло. Оптималната промивка е на два пъти по 15 мин. само на празен ход, като след втората е желателно автомобилът да престои цяла нощ на закрито с отворена пробка и свален маслен филтър :)

Колега трябва да имаш опит, после да мислиш, да четеш, па тогава да пишеш!!!
Да пусна моя мотор да работи 15мин. с трансформаторно масло???....????
Ти да не се занимаваш с основни ремонти?
п.п.Искам да запазим добрия тон ама тука говорим за третиране на БМВ мотори не на молотовки!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 22 Яну 2006, 19:16

Kol мен ме обеди в това да не си слагам в двигателя разни болкуци.
Само че тази промивка дето я правиш на 500 км. май наистина е много скъпо. Ако го правиш с едно и също масло де :).
Мисля да съм от хората дето не прават промивка на двигателя а просто го сменят по-често.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 22 Яну 2006, 20:12

Хора,като се замисля наистина май най-хубаво е да не се сипват такива работи в мотора,само в краен случай,примерно при съмнение относно експлоатацията от предишния собственик и немърливост към обезателните смени на моторното масло ...

Най-често автомобилите внос от Италия са с буквално задръстени маслени магистраали от несменяно масло - тогава човек играе на руска рулетка,промиват му мотора и се моли след това да не лъсне гадната истина,че автомобила е за основен ремонт ... Аз лично като човек,който си е отремонтирал основно двигателя със смяна на бутална група дори,не ми е нужно да правя такава профилактика,оттогава над 90 К км карам с пълна синтетика и не вярвам да има нужда,все пак синтетичните масла имат и почистващи свойства,както казаха колегите в по-горните постинги :roll:

Въпрос на личен избор :D

Георги Пенчев
Изображение

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 22 Яну 2006, 20:21

А каква е целта аз да питам? Да се махне нагара? Някой има ли идея дали има нагар, колко нагар има, пречи ли на нещо въобще и какъв е ефекта? Колко време ще е тоя ефект до натрупване ан новия нагар ;)
Според мен смисъл няма :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 22 Яну 2006, 20:27

Никакви промивки :!: А просто редовна смяна с хубаво мосло ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

ре

Мнение от NESH » 22 Яну 2006, 20:46

Остават отлагания особено при дизеловите мотори, колкото и добра синтетика да се ползва,макар самото масло да отмива и при бензиновите може да се получат мизериики! Моят извод е или да се смени маслото 2-3 пъти по-често преди да му е заминал ресурса /примерно на 5000 км/ или на топъл двигател след изпразване на старото масло се завива пробката и се пълни до преливане с газ за горене /идеален обезмаслител/, но без да се пали мотора се изчаква десетина минути да разтвори боклуците преди да се източи! Газта се изпарява затова се отваря отгоре капачката, а може и да се продуха мотора с въздух! И това ако има много чернилка на следваща смяна пак се повтаря!
Но да се пали двигател със масла без необходими мазителни или термо свойства си е разрушително за мотора винаги,каквито и слоеве да е оставило предишното масло.
Последна промяна NESH на 22 Яну 2006, 21:32, променена общо 2 пъти

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: ре

Мнение от Penchev » 22 Яну 2006, 20:59

NESH написа:Остават отлагания особено при дизеловите мотори, колкото и добра синтетика да се ползва,макар самото масло да отмива и при бензиновите може да се получат мизериики! Моят извод е или да се смени маслото 2-3 пъти по-често преди да му е заминал ресурса /примерно на 5000 км/ или на топъл двигател след изпразване на старото масло се завива пробката и се пълни до преливане с газ за горене /идеален обезмаслител/, но без да се пали мотора се изчаква десетина минути да разтвори боклуците преди да се източи! Газта се изпарява затова се отваря отгоре капачката, а може и да се продуха мотора с въздух! И това ако има много чернилка на следваща смяна пак се повтаря!
Но да се пали двигател със масла без необходими мазителни или термо свойства си е разрушително за мотора винаги,каквито и слоеве да е оставило предишното масло.


Хей НЕШ и това е решение :D :D :D Само че ще трябват поне 20 литра,знам ли ... :roll:

Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

ре

Мнение от NESH » 22 Яну 2006, 21:05

около десетина ,а след това в печката че като слушам какъв замръз иде насам...... :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 22 Яну 2006, 21:05

тва за газта сериозно ли :?:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook