Отечка........

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 4.10.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW 520 / E34
Мечтае да кара: BMW 760 Li twin turbo

Отечка........

Мнение от BMW_760_Li_V12 » 12 Фев 2011, 20:23

Колеги имам следното питане. Някой можели да ми каже къде да търся отечка при положение че днес изключвах алармата и отечката си остана 680мА. Акумолатора е сменен есента като мислех че има мъртва клетка,но уви и с този е сащтата работа :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Отечка........

Мнение от dan-dam » 12 Фев 2011, 21:37

Един хваща мултицета и гледа какво се случва, а втори почва да вади бушоните един по един. Като махнеш някой бушон и утечката стане нормална си разбрал от коя система е и остава "само" да намериш къде точно е проблемът.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 4.10.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW 520 / E34
Мечтае да кара: BMW 760 Li twin turbo

Re: Отечка........

Мнение от BMW_760_Li_V12 » 12 Фев 2011, 21:46

днес пробвах нещо подобно но не един по един а по няколко то цялата работа смакнах на 220мА :( Но утре ще го пробвам по този начин

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Отечка........

Мнение от dan-dam » 12 Фев 2011, 22:05

А бушоните под задната седалка маха ли ги?

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 4.10.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW 520 / E34
Мечтае да кара: BMW 760 Li twin turbo

Re: Отечка........

Мнение от BMW_760_Li_V12 » 12 Фев 2011, 22:07

Не :banghead: а тези бушони под седалката вързани ли са с част от предните :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Отечка........

Мнение от dan-dam » 12 Фев 2011, 22:16

Какво значи да са свързани? Всеки бушон си е за отделна верига.
Виж тука кой за какво е :
viewtopic.php?f=7&t=51161

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 4.10.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW 520 / E34
Мечтае да кара: BMW 760 Li twin turbo

Re: Отечка........

Мнение от BMW_760_Li_V12 » 12 Фев 2011, 22:24

аха ясно. аз мислиех да не са свързани една верига с два бушона :oops: благодаря за отговорите и утре след замерването ще пиша дали има резултат :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 4.10.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW 520 / E34
Мечтае да кара: BMW 760 Li twin turbo

Re: Отечка........

Мнение от BMW_760_Li_V12 » 13 Фев 2011, 12:37

Направих замерванията и останових че при махането на бушон 20 консумацията падна от 680мА до 210 мА :( по схемата дават бушона за моторчето на парното та въпросат ми е възможно ли е да е от таралежа? или проблема е в управлението на климатроника ????

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1662
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Отечка........

Мнение от ildivvy » 13 Фев 2011, 14:00

Според мен и 210мА също са си доста.Май трябваше да са под 40-50мА.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 4.10.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW 520 / E34
Мечтае да кара: BMW 760 Li twin turbo

Re: Отечка........

Мнение от BMW_760_Li_V12 » 13 Фев 2011, 14:32

Доста са ДА но при откачането на всички бушони не се промени нищичко единствено което смъкнах от 680мА на 210мА :(

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 4.10.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW 520 / E34
Мечтае да кара: BMW 760 Li twin turbo

Re: Отечка........

Мнение от BMW_760_Li_V12 » 13 Фев 2011, 19:58

Възможно ли е да е от таралежа тази отечка ???? и горе долу как върви цената му ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Отечка........

Мнение от Zubcho » 14 Фев 2011, 12:45

Моторчето което е в панела на климатика/троника работи към 10 мин след като изкл. колата. Да не би да не изключва то???
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Bayerische Motoren Werke
Мечтае да кара: безплатно!

Re: Отечка........

Мнение от MaxMeyer » 14 Фев 2011, 19:03

Махни CD-то от буксата.Аз имах подобен проблем и всичко беше от CD-то,след като го направих да работи само на контак, консумацията с изключена аларма (Пирана) стана чиста нула.С пусната аларма май беше 20-30мА. :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 4.10.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW 520 / E34
Мечтае да кара: BMW 760 Li twin turbo

Re: Отечка........

Мнение от BMW_760_Li_V12 » 14 Фев 2011, 21:23

ОК колеги утре ще проверя и двете неща благодаря :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Както трябва !
Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera

Re: Отечка........

Мнение от kespanok » 15 Фев 2011, 2:34

BMW_760_Li_V12 написа:Направих замерванията и останових че при махането на бушон 20 консумацията падна от 680мА до 210 мА :( по схемата дават бушона за моторчето на парното та въпросат ми е възможно ли е да е от таралежа? или проблема е в управлението на климатроника ????



Здравей ,

Имах такав проблеми и ми отне много време докато го отстраня( побългаря ) . Като се разглоби десният панел при педалите се показват моторчетата за клапите , също както и 3 или 4 червени дебели кабела ( не помня точно кой е постоянен + и кои не ) При мен проблема беше от един от тези кабели - решението беше да го отрежа. Това което стана,е да оправя оттечката, но всеки път при контакт клапите на климатроника се местят все едно си махал акумулатора. Вече една година карам така и няма проблеми. Мисля че проблеми е в Компютъра на Климатроника ( ако си с климатроник )

Дано съм бил полезен.

С поздрави ,

Васил

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook