Отечка........
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMW_760_Li_V12
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520 / E34
- Мечтае да кара: BMW 760 Li twin turbo
Отечка........
Колеги имам следното питане. Някой можели да ми каже къде да търся отечка при положение че днес изключвах алармата и отечката си остана 680мА. Акумолатора е сменен есента като мислех че има мъртва клетка,но уви и с този е сащтата работа 

- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Отечка........
Един хваща мултицета и гледа какво се случва, а втори почва да вади бушоните един по един. Като махнеш някой бушон и утечката стане нормална си разбрал от коя система е и остава "само" да намериш къде точно е проблемът.
- BMW_760_Li_V12
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520 / E34
- Мечтае да кара: BMW 760 Li twin turbo
Re: Отечка........
днес пробвах нещо подобно но не един по един а по няколко то цялата работа смакнах на 220мА
Но утре ще го пробвам по този начин

- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Отечка........
А бушоните под задната седалка маха ли ги?
- BMW_760_Li_V12
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520 / E34
- Мечтае да кара: BMW 760 Li twin turbo
Re: Отечка........
Не
а тези бушони под седалката вързани ли са с част от предните 


- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Отечка........
Какво значи да са свързани? Всеки бушон си е за отделна верига.
Виж тука кой за какво е :
viewtopic.php?f=7&t=51161
Виж тука кой за какво е :
viewtopic.php?f=7&t=51161
- BMW_760_Li_V12
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520 / E34
- Мечтае да кара: BMW 760 Li twin turbo
Re: Отечка........
аха ясно. аз мислиех да не са свързани една верига с два бушона
благодаря за отговорите и утре след замерването ще пиша дали има резултат 


- BMW_760_Li_V12
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520 / E34
- Мечтае да кара: BMW 760 Li twin turbo
Re: Отечка........
Направих замерванията и останових че при махането на бушон 20 консумацията падна от 680мА до 210 мА
по схемата дават бушона за моторчето на парното та въпросат ми е възможно ли е да е от таралежа? или проблема е в управлението на климатроника ????

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1662
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Отечка........
Според мен и 210мА също са си доста.Май трябваше да са под 40-50мА.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- BMW_760_Li_V12
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520 / E34
- Мечтае да кара: BMW 760 Li twin turbo
Re: Отечка........
Доста са ДА но при откачането на всички бушони не се промени нищичко единствено което смъкнах от 680мА на 210мА 

- BMW_760_Li_V12
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520 / E34
- Мечтае да кара: BMW 760 Li twin turbo
Re: Отечка........
Възможно ли е да е от таралежа тази отечка ???? и горе долу как върви цената му ?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Отечка........
Моторчето което е в панела на климатика/троника работи към 10 мин след като изкл. колата. Да не би да не изключва то???
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Отечка........
Махни CD-то от буксата.Аз имах подобен проблем и всичко беше от CD-то,след като го направих да работи само на контак, консумацията с изключена аларма (Пирана) стана чиста нула.С пусната аларма май беше 20-30мА. 


- BMW_760_Li_V12
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520 / E34
- Мечтае да кара: BMW 760 Li twin turbo
Re: Отечка........
ОК колеги утре ще проверя и двете неща благодаря 

- kespanok
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Отечка........
BMW_760_Li_V12 написа:Направих замерванията и останових че при махането на бушон 20 консумацията падна от 680мА до 210 мАпо схемата дават бушона за моторчето на парното та въпросат ми е възможно ли е да е от таралежа? или проблема е в управлението на климатроника ????
Здравей ,
Имах такав проблеми и ми отне много време докато го отстраня( побългаря ) . Като се разглоби десният панел при педалите се показват моторчетата за клапите , също както и 3 или 4 червени дебели кабела ( не помня точно кой е постоянен + и кои не ) При мен проблема беше от един от тези кабели - решението беше да го отрежа. Това което стана,е да оправя оттечката, но всеки път при контакт клапите на климатроника се местят все едно си махал акумулатора. Вече една година карам така и няма проблеми. Мисля че проблеми е в Компютъра на Климатроника ( ако си с климатроник )
Дано съм бил полезен.
С поздрави ,
Васил
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани