Помощ при смяна на диф

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Помощ при смяна на диф

Мнение от spacepl » 12 Фев 2011, 17:28

Е то при пълна мощност освен ненадежно е и малко нерентабилно - самолета например трябва да лети с петролен кладнец и рафинерия отзад :)

ПС: Е39 520 автомат - диф 3.64
Е39 520 ръчка - диф 3.46 (по спомен)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Помощ при смяна на диф

Мнение от BABHOMED » 12 Фев 2011, 18:10

Така сега това не е нормално наистина..Аз карам Е34 М50Б25 авотмат 5HP18 при 220к/ч е 4500о/мин..Е добре тия 500 кубика неможе да дават такава феноменална разлика...Пак ще поясня не се търси адския диф а нещо средно..
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Re: Помощ при смяна на диф

Мнение от blacksapphire » 12 Фев 2011, 18:10

:winky:

бензинови

520i - 3.46m, 3.64a
520i 170hp - 3.38m, 3,46a
523i - 3.07m, 3.15a
525i - 3.15m, 3.38a
528i - 2.93m, 3.07a
530i - 2.93m, 3.46a
535i - 2.93m, 2.93a
540i - 2.81m, 2.81a
M5 - 3.15 LSD

дизелови

525tds - 2.64m, 3.15a
530d - 2.35m, 2.81a

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Помощ при смяна на диф

Мнение от sadex5 » 12 Фев 2011, 18:25

Ние го обсъдихме даже вече му казахме да сложи именно от 540 или сега виждам 530 дизеларка, ако е същото захващането . Има разлика между американско да кажем и европейско, но в случая той ще търси по число :lol: Чудим се къде се крие разковничето че 5 тата да му е реално 4 та.....На стандартна 520 ка на 4 та е на 82 км по ГПС с 2000 оборота....
Със тези мои писания по-горе исках да му кажа че дори да са объркали диференциала и да са сложили от друг по голям по кубатура мотор,той е получил без да иска по бърз, и ако при по бързия се случва това, това което той казва е просто теоретично невъзможно.....Излиза че е с диференциал от 512 ка :lol: :lol:
Колко лесно щеше да е, ако бяхте проверили скороста с ГПС, оборотомера с едно стробоскопче, и да знаем размера на гумите......И оттам точно един поглед на скоростната кутия........

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Помощ при смяна на диф

Мнение от LUBO 555 » 12 Фев 2011, 22:32

Да не би да има проблем със съединитела и да му буксува на 5ª и за това да се качва на тия обороти :paranoid: :kuku:
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Помощ при смяна на диф

Мнение от Ivo_Borisov » 13 Фев 2011, 18:31

goguma написа:
ogata написа:Аз си мисля че освен диференциала и мотора също трябва да смени. 2.0 си е шестак, ама бейби. Пък 5цата си е с бая обемисто и тежко купе. :conf:


Така е, 100 коня/тон не е най-доброто постижение за лек автомобил :D Старият ми хлОпел с карбуратор вадеше 73 коня/тон :D И все пак 150 коня не са малко, а представяш ли си какво им е на е39 дизеларките 116 коня - мъка, мъкааааа :D

Иначе по темата - може наистина да са объркали диференциала в завода, или пък нещо по скоростите да е пипано :paranoid:

Колеги кои са тия дизеларки Е39 със 116 коня? :shock: За първи път чувам такова нещо. :conf:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Помощ при смяна на диф

Мнение от spacepl » 13 Фев 2011, 19:22

За дифовете беше темата. :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: Помощ при смяна на диф

Мнение от SpeedyMan » 18 Мар 2013, 0:08

Малко да съживя темата...

Та M52B20 излиза с диф 3,45 за седан и 3,64 за комби. Петата предавка си е 1:1, а при седана на 3000 оборота е на около 110 км/ч, а комбито е 103 км/ч.
При 4500 оборота на пета скоростта трябва да е 160 за седана и 152 за комбито.

Наистина вероятно дифа е сменян.
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Помощ при смяна на диф

Мнение от mad_presley » 18 Мар 2013, 10:43

Пропускаш момента, че скоростната кутия също има предавателни числа и може само кутията да е сменена.
Както е казано по-напред в темата още 2011г. докато не се проверят скорости и диф, не може да се гадае от къде точно идват високите обороти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Помощ при смяна на диф

Мнение от turbo » 18 Мар 2013, 17:12

Якото на тая тема е, че е още една в поредицата "Никой не знае какво стана в крайна сметка..." :banghead:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Помощ при смяна на диф

Мнение от mad_presley » 18 Мар 2013, 17:16

turbo написа:Якото на тая тема е, че е още една в поредицата "Никой не знае какво стана в крайна сметка..." :banghead:

Инкяр му е майката, както се казва по варненски :mrgreen:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: Помощ при смяна на диф

Мнение от SpeedyMan » 19 Мар 2013, 14:04

Някой да ме поправи ако греша, ама ръчните кутии на БМВ Е39 са всичките 1:1 на пета предавка. Даже и шест скоростните.
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook