проблем при 523i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: проблем при 523i
колега при нас и при вас все е м52 само че при вас е ТУ с мс42 управление доста по добър по мое мнение и понеже е по новичък и е малко по усложнен и по чувствителен примерно ако ти смуче въздух от някъде по системата на картерните газове пак ще даде мисфайър
Барай шишарката Минкеее ....
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: проблем при 523i
taba4ko написа:добре, при вас м52 не страда от същите проблеми като при нас.................и пак казвам, това най-лесно се проверява.......
колегата твърди, че на диагностика не казва нищо, а само за претрисане на празен ход и загрял двигател.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: проблем при 523i
anzak написа:taba4ko написа:това най-лесно се проверява и става най-бързо. а и симптомите са точно като на издухали бобини. даже ако пази листчето от диагностиката се обзалагам че грешките са отбелязани като мисфайир 1 и съответно 2 за другия цилиндър.
колега при е46 мисфайър дава от още 10 неща освен от бубини и свещи не бъркай нещата не че е невъзможно ....
Той е бил с издухана гарнитура, ама кой я сменял що да каже първо.....Нищо чудно главата да е крива и пак да стане нещо подобно....Симптомите са точно на калпав майстор.....
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: проблем при 523i
sadex5 написа:anzak написа:taba4ko написа:това най-лесно се проверява и става най-бързо. а и симптомите са точно като на издухали бобини. даже ако пази листчето от диагностиката се обзалагам че грешките са отбелязани като мисфайир 1 и съответно 2 за другия цилиндър.
колега при е46 мисфайър дава от още 10 неща освен от бубини и свещи не бъркай нещата не че е невъзможно ....
Той е бил с издухана гарнитура, ама кой я сменял що да каже първо.....Нищо чудно главата да е крива и пак да стане нещо подобно....Симптомите са точно на калпав майстор.....
ами прав си принципно наистина колегата да каже какво сменя каква обработка прави на главата болтовете как ги стегна центровката с инструмент ли я направи и да я мислим после
Барай шишарката Минкеее ....
- Plamin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 408
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
Re: проблем при 523i
ами маистора е гаражен
аз
клапаните са препасвани главата не е шлаифана понеже ми казаха че няма нужда бях я дал центровката по старите маркировки които сложих преди да разхвърлям колата но странното е че първо си беше заработила много добре миналия ден я карах върви си супер но за секунди ми предърпа като от недостиг на гориво и като натиснах газта се опраи и повече не е направила така но на празен ход си е зле бобините са си ок свещите са нови


- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: проблем при 523i
Ех, кефят ме тези ремонти
Слушай, аз имах един случай, колата на празни леко претриса на празен ход, върви като пушка иначе, само един проблем имаше. На 3 и 4 та с ниска скорост като подадеш газ рязко от нулево положение на педала и леко така придръпваше за секунда, две само. Като обаче загрееше добре, все едно включваше турбо, дръпваше яко и изчезваше придърпване и вибрация. Бе бобини ли не сменяхме свещи ли не беше, на диагностиката нищо не показваше...Оказа се смотан оригинален дебитомер...Най интересното че и като беше откачен пак прекъсваше.....Сложихме друг, пак оригинален, заспа....

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: проблем при 523i
Plamin написа:ами маистора е гараженаз
клапаните са препасвани главата не е шлаифана понеже ми казаха че няма нужда бях я дал центровката по старите маркировки които сложих преди да разхвърлям колата но странното е че първо си беше заработила много добре миналия ден я карах върви си супер но за секунди ми предърпа като от недостиг на гориво и като натиснах газта се опраи и повече не е направила така но на празен ход си е зле бобините са си ок свещите са нови
сега майсторе първо тоя филм 6 цилиндрова глава да не се шлайфа го няма задължително поне вятър трябва да се удари центровката се прави със специален инструмент ваноса се зацепва и той по определен начин това за центровката относно проблема с липсата на празен ход огледай да не смуче въздух от някъде колата
Барай шишарката Минкеее ....
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: проблем при 523i
Моя майстор Младен от Русе, който правеше БМВ от 93 година ме е учил, че глава долу свали ли се, се шлайфа и обработва задължително...Верига свали ли се се сменя......Маслото след отваряне на двигателя се сменя ! Да не говорим че разните CCV филтри се сменят докато мотора е отворен....И не знам колко е икономисал колегата, от тоз гаражен майстор, който със сигурност вижда Ванос на БМВ за първи път...Абе то зацепването може и без специалния инструмент, аз го бях писал преди в една тема, ама трябва ти е поне 15 тия двигател да ремонтираш, че да стане.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: проблем при 523i
sadex5 написа:Моя майстор Младен от Русе, който правеше БМВ от 93 година ме е учил, че глава долу свали ли се, се шлайфа и обработва задължително...Верига свали ли се се сменя......Маслото след отваряне на двигателя се сменя ! Да не говорим че разните CCV филтри се сменят докато мотора е отворен....И не знам колко е икономисал колегата, от тоз гаражен майстор, който със сигурност вижда Ванос на БМВ за първи път...Абе то зацепването може и без специалния инструмент, аз го бях писал преди в една тема, ама трябва ти е поне 15 тия двигател да ремонтираш, че да стане.
Батка, "Get a life!" !!!


Последна промяна bmw_n00b на 13 Фев 2011, 22:17, променена общо 2 пъти
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: проблем при 523i
I am going to pay attention closely from now on to look for "not so normal" personality characteristics and quirks...If I notice them I may have to report you to the authorities for further inspection/investigation...I'm sorry it's for your own good bro



- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: проблем при 523i
sadex5 написа:Моя майстор Младен от Русе, който правеше БМВ от 93 година ме е учил, че глава долу свали ли се, се шлайфа и обработва задължително...Верига свали ли се се сменя......Маслото след отваряне на двигателя се сменя ! Да не говорим че разните CCV филтри се сменят докато мотора е отворен....И не знам колко е икономисал колегата, от тоз гаражен майстор, който със сигурност вижда Ванос на БМВ за първи път...Абе то зацепването може и без специалния инструмент, аз го бях писал преди в една тема, ама трябва ти е поне 15 тия двигател да ремонтираш, че да стане.
какви са тези CCV филтри
Барай шишарката Минкеее ....
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: проблем при 523i
CCV(Crankcase/oil Seperator)
Филтъра на картерните газове...

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- Plamin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 408
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
Re: проблем при 523i
За да преключа темата ще кажа че се оказа незатегнати два болта на колектора
ама то това е от маистора. Мерси на всички дали ми насока къде какво да търся, а за другите дето само философстваха мога да кажа че колата сега си мърка.

29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани