прегрява ли мотора на е36 325 тд ес?
Модератор: Общи модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- мария-юлияна
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 23.11.2005
- Местоположение: софия
прегрява ли мотора на е36 325 тд ес?
бихте ли, ми казали ако имате информация. Дали е вярно, че лесно прегрявя мотора и се пука главата на модел е36 2,5 л тд ес?
- мария-юлияна
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 23.11.2005
- Местоположение: софия
благодаря за отговора. обикновенно юркаме коли в тропически условия с мъжът ми - бачкахме досега в ангола,където имаме митсубиши лх 2500 дизел интеркулер-пикап и рено 25.отдавна не сме си били в бг и нямаме много контакти с хора,чаткащи от тези работи
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Доколкот знам колите за Африка са с по-различни радиатори и т.н.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- мария-юлияна
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 23.11.2005
- Местоположение: софия
не няма разлика-охлаждане е затворен кръг ,единствено е че някой марки и модели произведени в бразили-фолксваген нарекли са го гол,а не голф и тойта нямат предвидено парно,аз лично имах проблеми с реното и му качих един допълнителен радиатор и сложих венитлатор на тойта рав4 и не ми качи никога повече температурата
- fastestbmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 7.07.2005
- Местоположение: Sofia
Доколкото ми е известно, & в градусите на термостата има разлика 

You meet many faces in town but you remember only a few
ANI4KA
ANI4KA
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Относно БМВ-тата произведени за топлите региони -разлика има в радиаторите, бъбреците и както каза Аничка - в термостата.
Относно въпроса ти за М51 - за разлика от М21, който осбено в турбинираната си версия е пословичен с пукания на глави при неправилна експлоатация, М51 е по-издръжлив на натоварвания, стига да не забравяте, че карате дизел, бил той и БМВ. По-скоро трябва да се пази от студените стартове и "ръчкане" преди да е настъпила работната темепратура на МАСЛОТО!
И разбира се както всяка турбо-кола, ако сте я карали доста време или пък за кратко, но на високи обороти при спиране дайте на турбото няколко минутки на работещ двигател, за да може да се охлади и няма да имате проблеми с колата.
Останалото е - Have fun, you're driving a BMW
ati
Относно въпроса ти за М51 - за разлика от М21, който осбено в турбинираната си версия е пословичен с пукания на глави при неправилна експлоатация, М51 е по-издръжлив на натоварвания, стига да не забравяте, че карате дизел, бил той и БМВ. По-скоро трябва да се пази от студените стартове и "ръчкане" преди да е настъпила работната темепратура на МАСЛОТО!
И разбира се както всяка турбо-кола, ако сте я карали доста време или пък за кратко, но на високи обороти при спиране дайте на турбото няколко минутки на работещ двигател, за да може да се охлади и няма да имате проблеми с колата.
Останалото е - Have fun, you're driving a BMW

ati
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани