проблем с Е39 3.0 бензин

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 9.11.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Стоково.старо.bmw

проблем с Е39 3.0 бензин

Мнение от E36maniq » 11 Фев 2011, 14:45

здравейте колеги моля ако някой е имал сходен проблем да сподели,
колата е Е39 3.0 бензин 231к. 2003г преди 10-на дена ми изгоря бубуна на 6-ти цилиндър смених я но вчера ми изгоряха още две според мен не е нормално да изгарят една след друга няма грешки като я закачаш ме а е факт че си горят една след друга и нямам никаква идея каква може да е причината,ако някои има идея ще съм благодарен ако сподели

благодаря

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 8.10.2006

Re: проблем с Е39 3.0 бензин

Мнение от SASquach » 11 Фев 2011, 17:29

Здравей, колега!

Баща ми имаше същия проблем с е39 525и - преди година и нещо заминаха бобинити на два от цилиндрите, но не помня кои точно... на 1-ви и 3-ти, ако не се лъжа. Тогава той ги смени с оригиналните. Преди два месеца обаче, още една бобина сдаде багажа, май че на 5-ти... отиде в Дару, където са му споделили следния интерес факт - BMW сменя доставчика на бобини при преминаването от е39 към е60... т.е. е60 са с някаква друга марка бобини... казали са му също, че на е39 с м54 това им е едно от малкото слаби места - бобините и е най-добре да бъдат сменени всичките наведнъж, с такива от новия доставчик или марка... не се сещам за марката обаче... 6-те нови бобина струваха към 700 лева. Моят скромен съвет е да смениш всичките бобини с такива от някоя друга и по-качествена марка. Успех!
make bitches make me sandwiches!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: проблем с Е39 3.0 бензин

Мнение от sadex5 » 11 Фев 2011, 17:42

Дару кар са способни да съчният между подемниците си доста интересни историйки :lol: Бобините са само едни BREMI/STI & Bosch, после стават само Бош. И въобще не са слабите места на М54 :lol: Затова е може би на първо място в Ward's 10 Best Engines....
Там са толкоз изпържени мозъци, че човек ако ги слуша трябва се самоубие....Някой преди колегата е сложил бобинки от ибей и това е резултата...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 8.10.2006

Re: проблем с Е39 3.0 бензин

Мнение от SASquach » 11 Фев 2011, 18:29

sadex5

Точно тази марка BREMI явно е кофти... нека колегата провери неговите такива ли са, и ако да - да ги смени с Бош.
Вижте този линк: http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=95819
Там точно това, което казах, се потвърждава!
make bitches make me sandwiches!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: проблем с Е39 3.0 бензин

Мнение от sadex5 » 11 Фев 2011, 19:30

Е аз нали това казвам и аз :) Тези бюлетини съм ги чел онлайн още като излязоха...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: проблем с Е39 3.0 бензин

Мнение от meha » 11 Фев 2011, 20:17

Не работят тотално БОБИНИТЕ или в даден момент е прекъсвала :?:
Ако са спрели да работят за постоянно,и мотора е работил некоректно през цялото време до замяната им просто им е дошло "времето" ! По-надолу като прочетеш,ще разбереш защо те питам ;)
Понякога наистина производителя сменя номенклатурния номер на дадена част,поради нейната недобра функционалност! Но в конкретния случай както казва Емо,бобините са точно Бреми и Бош!

П.С
Сетих се за един много особен случай на 6 цилиндров, 3-литров двигател (не Бмв),на който през няколко месеца постоянно му се разтрисаше мотора,и даваше грешки за бобина на някой от цилиндрите-естествено временна,която позволява изтриването ! Сменя се бобината,кара и след 2-3 месеца идва за друга бобина.....след 3-тата сменена бобина,беше направено досие на автомобила към съотвения производител и отговора беше,че на този двигател трябва да бъдат заменени и 6-те броя бобини със новия номенклатурен номер,тъй като има ЗАМЕНКА-така и беше направено!
Но след известно време,автомобила пак се беше "разтреперил" и грешката отново беше за бобина! Отново кореспонденция с производителя-след направените проверки,бе установен проблем и ВЪВ 6-те горивни дюзи,след почистването им до момента всичко е наред!Тъй като при съответния мотор,грешката при дефектирала бобина или дюза е една и съща!А този мотор бобините му се водят "слабо" място!
Автомобила е производство 2003 година,на реални 176 хиляди км.

Така,че винаги има 1/1000 случай когато проблема може да е някъде там :mhihi:
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook