Къде е проблемът?!
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Къде е проблемът?!
Ситуацията е следната- паля колата , тръгвам и си карам така. До тук всичко е наред, обаче спирам някъде за малко, изгасям я и после като тръгна, почва да губи мощност- все едно, че работи на по- малко цилиндри. Дави се така известно време- две, три минути, отпушва се и тръгва нормално. Ако не бях сменил ламбдата скоро, щях да си помисля, че в нея е проблема, ама нейсе. Пък защо да не е пак тя, а?
Да не е от това, че запоиха кабелите на сондата, а пише, че не се запояват? Дайте някакъв акъл, че ми писна!!!!!!!
Благодаря предварително!
Живи и здрави!
Да не е от това, че запоиха кабелите на сондата, а пише, че не се запояват? Дайте някакъв акъл, че ми писна!!!!!!!
Благодаря предварително!
Живи и здрави!
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
- Niky Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.03.2004
- Местоположение: София
Ако не си я запоявал с индукционен поялник няма проблеми от това. Бих ти препоръчал да пуснеш една компютърна диагностика докато прави проблема. Иначе сигурно има и натрупани грешки в памета, вероятно би ти било от полза да знаеш какви са. Проверка на датчиците по мотора може да ти спести доста ядове..., погледни и бензиновата помпа! Преди време на старото BMW имах следния проблем - на студено пали от раз, като загрее - само с бутане/дърпане или изчакване да изстине. Оказа се бензиновата помпа.
Успех!
Успех!
Niky Georgiev
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Една малка подробност. Това се случва, когато съм карал известно време, изгасил съм колата без да е изстинал моторът напълно и при второто потегляне след като тръгна, се появява въпросната ситуация. Много е неприятно на кръстовище да закъсаш (оборотите отиват около 500, губи мощнаст и аха да угасне) и да чакаш да се оправи. Дайте някакъв съвет- от какво може за е?
Успехи!
Успехи!
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Тая седмица, когато температурите бяха доста под 0- та, нямах този проблем, но горивото като, че ли изтича отнякъде- толкова много харчи. А сега кажете, това какво значи!!!!!!!!!!!
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Най- новото е, че при ниски обороти, когато колата не е в движение, същите пулсират ритмично от 6000 до 8000. Това разбира се са приблизителни цифри. Като дам газ няма проблем, но иначе така си прави като е на място. Като е по- топло, над 5-6 градуса над нулата или е много студено, е добре. Май ще трябва да ходя на диагностика.
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
ktv написа:Появи се без някаква видима причина. Направо съм в шах!?
еми следващия път не за появаи жи4ките на ланда сондата от там ти се дави и трупа грешки



- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
То в такъв случай и аз ще мога да си го оправя (ако е сигурно, че е от запояването на жичките). Само ще трябва да отида да изчистят грешките от компа. Задължително ще е обаче да сложа някакви маншончета на снадките, да не пропускат вода.
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
ktv написа:То в такъв случай и аз ще мога да си го оправя (ако е сигурно, че е от запояването на жичките). Само ще трябва да отида да изчистят грешките от компа. Задължително ще е обаче да сложа някакви маншончета на снадките, да не пропускат вода.
няма да минеш само с 4истене оправи си ландата първо



- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Какво се оказа на края?
Ами това, че смених сондата. Излезе, че новата, която сложих през лятото, е издала багажа. Как така се получи не знам, но беше счупена нещо вътре и дрънчеше при разклащане. Да се надявам, че новата ще е по- читава. Да са живи и здрави в Цоков сервиз във Варна.
Ами това, че смених сондата. Излезе, че новата, която сложих през лятото, е издала багажа. Как така се получи не знам, но беше счупена нещо вътре и дрънчеше при разклащане. Да се надявам, че новата ще е по- читава. Да са живи и здрави в Цоков сервиз във Варна.
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
ktv написа:Какво се оказа на края?
Ами това, че смених сондата. Излезе, че новата, която сложих през лятото, е издала багажа. Как така се получи не знам, но беше счупена нещо вътре и дрънчеше при разклащане. Да се надявам, че новата ще е по- читава. Да са живи и здрави в Цоков сервиз във Варна.
ами полу4ило сее така 4е нее трябвало да да я запояваш както изрищно е споменато при монтажа и гаранцията




16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани