525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kobrata55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: gr, Samokov
- Кара: e39 520
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
колега никое бмв като е топло не пали така както е студено ,смисъм че студено като подгрееш и пали от половин обр. а топло поне 3-4обр.не е само твойто така всички са така.Според мен при топъл старт е от гнп-то,това за веригата също е вярно но ако се е разтегнала тя се чува
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
Виж моита кола пали и топла и студена еднакво,Що ли 

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
Пресиян Василев написа:Виж моита кола пали и топла и студена еднакво,Що ли
Сигур яй страх от тебе ва....

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
хаха абе и аз съм я палшил мойта 2-3 пъти с чука ама не възприема 
явно трябват по серьозни мерки
а инъче по темата, сега в събота ще видим какво ще направим с моя човек и ще пиша.

явно трябват по серьозни мерки

а инъче по темата, сега в събота ще видим какво ще направим с моя човек и ще пиша.
- iamatuning
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 26.10.2007
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
Пресиян Василев написа:Виж моита кола пали и топла и студена еднакво,Що ли
И мойта и мойта




Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
така, сега колата май започна да пали трудно и докато е студена и тази седмица ще проверим свещите как са 
а относно трудното палене на загретия мотор, като искараме кабела на датчика за подгряване пали по лесно но свещите си подгряват все едно че колата е студена.
искам да отбележа че първо направихме това с откачането на кабела и след седмица и половина колата започна да пали трудно и студена. едното няма нищо общо с другото, просто май на свещите им е дошъл реда да се сменят при положение че взех колата 2007 октомври месец и не съм ги сменял.

а относно трудното палене на загретия мотор, като искараме кабела на датчика за подгряване пали по лесно но свещите си подгряват все едно че колата е студена.
искам да отбележа че първо направихме това с откачането на кабела и след седмица и половина колата започна да пали трудно и студена. едното няма нищо общо с другото, просто май на свещите им е дошъл реда да се сменят при положение че взех колата 2007 октомври месец и не съм ги сменял.
- knivanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: Варна,пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е65 730d
- Мечтае да кара: IL
- Детайли за колата: няма-няма
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
ако не пали топла–ВЕРИГАААААААА.ако бутнеш ГНП и се оправи,но се прецака ускорението,що е то?верига+всички прилежащи салтанати=750лв
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
knivanov написа:ако не пали топла–ВЕРИГАААААААА.ако бутнеш ГНП и се оправи,но се прецака ускорението,що е то?верига+всички прилежащи салтанати=750лв
+ черно от куминЯ

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
Пресиян Василев написа:knivanov написа:ако не пали топла–ВЕРИГАААААААА.ако бутнеш ГНП и се оправи,но се прецака ускорението,що е то?верига+всички прилежащи салтанати=750лв
+ черно от куминЯ
Може и ГНП да не е изключен вариянт, но най-често е верига
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
при мен лично със смяна на акумулатора се оправи топлия старт 

- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
kobrata55 написа:колега никое бмв като е топло не пали така както е студено ,смисъм че студено като подгрееш и пали от половин обр. а топло поне 3-4обр.не е само твойто така всички са така.Според мен при топъл старт е от гнп-то,това за веригата също е вярно но ако се е разтегнала тя се чува
Мойта пали на чакрък и топла и студена
Познавам поне 20-25 тдски (тук съм в друг форум и се виждаме доста често)
Никоя не пали като моя дзвер.Сите му се чудят

Ако ти кажа 1/2 оборот,не преувеличавам
- gangstafenoss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 2.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е38 740d
- Мечтае да кара: P1
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
vladobate написа:Нищо пипкаво няма в отвиването и завиването на две 13мм гайки , само за малкото мръдване си прав , бележи и тогава върти по 1мми пробвай, ско иска още малко пак лекичко и пробвай. Не прекалявай с аванса че не е добре . И ти го описвам така щот предполагам че майстора няма апаратура да мери колко .
приятел аз вече минах по тая процедура',но си мисля, че при мен майстора даде повече от малко аванс.
какви са последствията ако аванса е в повече ,и какви мерки да взема
благодаря
\\//
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
gangstafenoss написа:vladobate написа:Нищо пипкаво няма в отвиването и завиването на две 13мм гайки , само за малкото мръдване си прав , бележи и тогава върти по 1мми пробвай, ско иска още малко пак лекичко и пробвай. Не прекалявай с аванса че не е добре . И ти го описвам така щот предполагам че майстора няма апаратура да мери колко .
приятел аз вече минах по тая процедура',но си мисля, че при мен майстора даде повече от малко аванс.
какви са последствията ако аванса е в повече ,и какви мерки да взема
благодаря
А що за мастор е след като според теб е дал повече от необходимото , ми то тогава за требе да съм супр мастор. Ама не съм има други такива и не знам що не ги търсите кат си пишат на гюме тук във форума. Та последствията са по-твърда работа на мотора , по-лошко ускорение на ниски , и ако е баш много демек докрай пустия му аванс не е добре за мотора и вероятно ще се предаде бързо. Аванса се дава за да компенсира износването на веригите ( което води по само себе си до закъснение ) и безцелево или повече от необходимото вкарват работата на мотора в недоброжелателен режим където не е изчискяван да работи продължително. За подробно обяснение с точната терминология и обяснение на процесите може да се обърнеш към Пресиян щото него го знам че ги е осмислил , пък и хлябя си изкарва с това = професионалист. Карал съм с макс. предварение ама веригите си бяха пътници и единствения изход беше смяна , но исках да запазя доброто топло палене докато доде момента на истината и честно казано понамаля ми мощността чувствително ( мудничка стана ) и разхода се дигна с около литър максимум . Та искате ли си колицата в добро здраве сменяйте вериги щом му е дошло времето( няма как ) , но преди това качествен доверен мастор да направи квото може доколкото е добро за мотора естествено .Успех .
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
При положение като се направи центровка и на разпр. вал и помпата когато е разтегната веригата защо се скапва ускорението,след като се връщат ориг. центровки НЕ РАЗБРАХ ,казвам когато може да се догони центровката а не когато е разтегната много веригата .И стартера и акумолатора са от значение за паленето, проверено лично на няколко тдс-и.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани