Теч масло от масления филтър М43

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525dA '09
Мечтае да кара: ново БМВ

Re: Теч масло от масления филтър М43

Мнение от batvlady79 » 03 Яну 2010, 12:36

За много години на всички !

Тя гарнитурката е добра, но след време се изпича от температурата, няма нищо вечно, а и е работила повече от 10 год предполагам :) . Най-доброто, което можеш да направиш е да я смениш при редовната смяна на маслото и след това да измиеш мотора. Сваля се кутията за въздушния филтър и след това алтернатора (генератора). Скоро и аз ще правя същата операция, на мен обаче ми тече малко и отляво на капака на веригата, като причината е пак същата - гарнитурата не издържа на високата температура.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 23.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530xi
Мечтае да кара: S65 Lorinser

Re: Теч масло от масления филтър М43

Мнение от Mitko195 » 06 Яну 2010, 0:14

И такааа..работата е оправена :winky: Да споделя инфо, че ако на някой му се случи и случайно се престраши с търсачката да има какво да намери :P
Взеx номер 4 и 6 от схемата (15лв в Дару). Сваля се кутията на въздушния филтър, алтрнатора и стойката му. Около 2 часа е играта в сервиз и ми излезе 50лв. Благодаря на колегата, който посъветва да сменя No.4- жълтата лампа на маслото вече изобщо не свети непосредствено след запалване, а червената гасне веднага. Това е, ето и снимка как изглежда разглобено ;)

P.S. BMW маслото от форума за мен е пълен боклук, на 9000км беше станало катран, гадна боза, абе отврат. Сипах хубав Кастрол и няма клапани, няма нищо- мърка като коте, та се замислете заслужава ли си 20тина лв икономия от масло :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Re: Теч масло от масления филтър М43

Мнение от spower » 06 Яну 2010, 13:06

а гарнитурката като я слагате намазвате ли я тънко с черен силикон термоустойчивия за гарнитури или поне тънко с грес или направо си я слагате ?
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 21.09.2008
Местоположение: plovdiv

Re: Теч масло от масления филтър М43

Мнение от vlashev » 06 Яну 2010, 13:46

дано да е от полза viewtopic.php?f=8&t=172039 :D
=-=-=-=-=-=-=-=

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Re: Теч масло от масления филтър М43

Мнение от spower » 06 Яну 2010, 16:16

интересна е темата :yes:
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Теч масло от масления филтър М43

Мнение от mitaka7 » 07 Яну 2010, 0:17

И аз я сменях тази гарнитура, сваля се алтернатора разбира се. Изобщо не е сложно, цялата процедура в сервиза е 40 мин. На колкото и БМВ-ета М43 да погледна, всичките са омаслени там. Нищо ново под слънцето.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 23.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530xi
Мечтае да кара: S65 Lorinser

Re: Теч масло от масления филтър М43

Мнение от Mitko195 » 07 Яну 2010, 0:39

spower написа:а гарнитурката като я слагате намазвате ли я тънко с черен силикон термоустойчивия за гарнитури или поне тънко с грес или направо си я слагате ?

Да, малко черен силикон на гарнитурката :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 6.05.2010
Местоположение: София
Кара: e46 319i - 1998

Re: Теч масло от масления филтър М43

Мнение от kokoshkaa » 12 Дек 2010, 18:17

Колеги, насочете ме къде да отида да ми я свършат тази процедура в София, че и при мен всичко е в масло и вече гледам ми капе под колата.
Някой сервиз, по възможност, където тази процедура вече е правена на М43, а не да ходя при някой дето да се чуди два дена как и какво да прави.

Благодаря ви предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Теч масло от масления филтър М43

Мнение от Next » 30 Дек 2010, 19:12

И аз днес свърших това полезно дело. При мен проблема беше в двете гумички на клапана от там е изпускало масло. Вече всичко е сменено и измито.

(Спирам да чета вече темите с проблеми защото като ги прочета и аз ги имам след това. А преди това всичко си е било наред :mhihi: )
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 17.03.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 530D

Re: Теч масло от масления филтър М43

Мнение от bmw20009 » 10 Фев 2011, 13:21

Mitko195 написа:При мен има и омасляване на два тампона на скоростите отдолу заради тоя теч, но засега не хлопат- да ги чакам ли да заминат заради маслото? И ако не е тайна колко време отнема смяната на гарнитурата и колко ви излезе?

Колега имаш предвид тампоните на скоростната кутия ли?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Теч масло от масления филтър М43

Мнение от michev » 10 Фев 2011, 13:45

Не е в гарнитурата проблема, теча винаги е от О-пръстените, а теча при капака на веригата е от П-образната гумена гарнитура, която е между двата ангренажни капака http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10, номер 12 от схемата.
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 17.03.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 530D

Re: Теч масло от масления филтър М43

Мнение от bmw20009 » 10 Фев 2011, 22:12

michev написа:Не е в гарнитурата проблема, теча винаги е от О-пръстените, а теча при капака на веригата е от П-образната гумена гарнитура, която е между двата ангренажни капака http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10, номер 12 от схемата.

Аз имам точно там теч май, точно където е номер 12-в ляво над помпата, това от гарнитурата ли е, и трудно ли се сменя?
Някой дали знае :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Теч масло от масления филтър М43

Мнение от michev » 10 Фев 2011, 22:39

С времето всички М43/42/44 мотори малко или много си протичат там. Зависи какво разбираш под трудна смяна, за хора, занимавали се поне малко с автомобили е елементарно, ако не си сигурен, по-добре не експириментирай. Иначе се маха капака на клапаните, точи се антифриза и се демонтира термостата. Развиваш болтчетата и капака пада. При монтажа на новата гарнитура, въпросният капак се натиска надолу за да притисне самата гумена гарнитура, като притискаш докато го изравниш с повърхността на главата. В двата края на гарнитурата слагам по малко силикон на Рейнц за сигурност. трябва да се смени и гарнитурата с номер 14 на схемата, тя е метална и също и слагам от гореупоменатия силикон.
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 17.03.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 530D

Re: Теч масло от масления филтър М43

Мнение от bmw20009 » 10 Фев 2011, 22:49

michev написа:С времето всички М43/42/44 мотори малко или много си протичат там. Зависи какво разбираш под трудна смяна, за хора, занимавали се поне малко с автомобили е елементарно, ако не си сигурен, по-добре не експириментирай. Иначе се маха капака на клапаните, точи се антифриза и се демонтира термостата. Развиваш болтчетата и капака пада. При монтажа на новата гарнитура, въпросният капак се натиска надолу за да притисне самата гумена гарнитура, като притискаш докато го изравниш с повърхността на главата. В двата края на гарнитурата слагам по малко силикон на Рейнц за сигурност. трябва да се смени и гарнитурата с номер 14 на схемата, тя е метална и също и слагам от гореупоменатия силикон.

Благодаря за инфото, ще проверя със сигурност и ще пристъпя към действие :driving:
п.с. при теб след смяната теча спря, а и дали е възможно да се спре от всякъде теча на тези М43- има ли колега без теч :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Теч масло от масления филтър М43

Мнение от michev » 10 Фев 2011, 22:57

По принцип БМВ си имат много добре уплътнени мотори. Мога да ти снимам абсолютно сух мотор ако искаш, не ми е проблем. Даже е поръждясал :mhihi: .
only rear wheel drive

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook