Трудно палене в студа ТДС
Модератор: Технически модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- evga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E-34 tds комби
Re: Трудно палене в студа ТДС
Колеги след цяла нощ зареждане на акумулатора днес пак едвам запалих. НО учудващо колата върви доста добре. Ако икате ми вярвайте тази вечер към дзс-то и обратно колата вдигна 230 км. Ако иската ми вярвайте ама аз изтръпнах якооо 

- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Трудно палене в студа ТДС
evga написа:Колеги след цяла нощ зареждане на акумулатора днес пак едвам запалих. НО учудващо колата върви доста добре. Ако икате ми вярвайте тази вечер към дзс-то и обратно колата вдигна 230 км. Ако иската ми вярвайте ама аз изтръпнах якооо
леле ти добре ли си, да вдигнеш толкова, ще се претрепеш бе човек
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Трудно палене в студа ТДС
тя начи върви повече от колкото като е слезнала от поточната линия 

"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Трудно палене в студа ТДС
Я аз да не пускам нова тема да ви питам къде се намират точно подгревните свещи и как се свалят, че на мене най-малко 3 не работят

- mom4eto
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e34 525tds
- Мечтае да кара: m5 e60
Re: Трудно палене в студа ТДС
kemakozeE36 написа:Я аз да не пускам нова тема да ви питам къде се намират точно подгревните свещи и как се свалят, че на мене най-малко 3 не работят
Сваляш колектора и ще ги видиш

Coulthard написа:БМВ са ненадминати в умението да създават буквално интимна връзка между колата и шофьора (май съм за лекар)
- evga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E-34 tds комби
Re: Трудно палене в студа ТДС
Клектора се маха малко кофти защото последните две гайки се намират под казанчето за антифриза. И не е никак удобно за развиване. После като вадиш колектора внимавай с кабела на дюзата ,че аз влязах в този филм. Успех.
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Трудно палене в студа ТДС
казанчето е на две гайки мисля 10 ключе - отвиват се и без да се разкача самото казанче, а само с повдигане се откриват идеално колекторите
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- evga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E-34 tds комби
Re: Трудно палене в студа ТДС
Колеги да ви попитам. Имали значение какво е гърнето на колата и оказва ли влияние то за паленето в студовете? Питам ви защото моето не е оригинално, а е правено от мен. 

- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Трудно палене в студа ТДС
И моето не е оригинално, даже и катализатора съм махнал и сега като смених и свещите(от 6 5 изгорели и после що не ще
) и сега е бастър копче джалдъз цилиндър 



- evga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E-34 tds комби
Re: Трудно палене в студа ТДС
Моите свещи преди месец като ги проверявах работеха всички. Кажете има ли някакъв конкретен начин за проверка. Аз ги слагам на акумулатора и чакам да загреят. Казаха ми да следя за колко време загряват. Ако загрява по-бавно някоя свещ значи не става.
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани